Bekijk volle/desktop versie : Madame msafra



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-10-2011, 21:27



Wie van jullie kent of heeft het nieuwe programma " Madame Msafra" bij 2m gezien

Persoonlijk zat ik al een hele tijd te wachten, maar helaas kon ik het afg. dinsdag niet zien.

Ik heb de eerste aflevering net afgekeken en kan haast niet wachten op de rest.

http://www.2m.ma/Programmes/Magazines/Societe/node_39875/node_40243

Ik sta een beetje versteld van de openheid die de gezinnen laten zien. Voor Marokkaanse begrippen heel heel vooruitstrevend. De koppels vertellen openlijk hoe ze elkaar hebben ontmoet en ook hun angsten over dat weekje zonder de vrouw des huizes.

Ik heb nu al een favo koppel. Die man is zo lief voor zijn vrouwtje. Weet zijn naam nog niet maar het gaat om een wat kale man en ze hebben twee kids.

Hoe dan ook,,,,,,,,,,,,gaan jullie het ook volgen of heb je zoiets van boeiend.

12-10-2011, 21:29


wanneer komt het dan

12-10-2011, 21:32
Als het goed is word het zondag herhaald.

Mijn favorite zijn de ouders van Wiam, die kale man met zijn roze shirt, echt een leuke koppel!

12-10-2011, 21:35
Waaa, had het ook gemist en was het inmiddels ookal vergeten. Ga even de gemiste aflevering bekijken

12-10-2011, 21:45


ehm..heb gister een paar minuten gekeken, maar vond het niet echt mijn ding..

ik weet niet, had er niets mee...

12-10-2011, 21:54
hoe laat komt het zondag?

12-10-2011, 22:13

Citaat door kersje-kersje:
wanneer komt het dan
De eerste aflevering was afg. dinsdag. Dus ik ga ervan uit dat volgende week dinsdag rond kwart over 11 de tweede aflevering zal zijn.

12-10-2011, 22:14

Citaat door lala167:
ehm..heb gister een paar minuten gekeken, maar vond het niet echt mijn ding..

ik weet niet, had er niets mee...
Oh grappig, een vraagje ben je zelf getrouwd? Misschien is het anders als je single bent.

12-10-2011, 22:16

Citaat door Seven:
Als het goed is word het zondag herhaald.

Mijn favorite zijn de ouders van Wiam, die kale man met zijn roze shirt, echt een leuke koppel!
Serieus....... hmmmm die roze dragende mannetje was toch niet kaal???? Jij bedoelt iemand anders, nl. mijn favoriet. Die kale lichtgebruinde man ze hebben volgens mij 2 kids een jongetje en een meisje.

12-10-2011, 22:19
Wie kan mij precies uitleggen waar het over gaat?

Ik lees alleen kale mannetje.

12-10-2011, 22:25
Allah ya Rabi, dacht dat ik een jaloers kreng was; maar wat erug!

Verschillende gezinnen delen mee aan dit programma, de vrouwen gaan een week lang naar Marrakach. Man moet zich zelf en de kinderen redden.

12-10-2011, 22:33

Citaat door DiaDya:
Serieus....... hmmmm die roze dragende mannetje was toch niet kaal???? Jij bedoelt iemand anders, nl. mijn favoriet. Die kale lichtgebruinde man ze hebben volgens mij 2 kids een jongetje en een meisje.
beetje kaal, ze waren denk ik het jongste, en nee ze hadden maar 1 kindje een meisje.
Zijn vrouw die sprak zo af en toe Frans?

12-10-2011, 22:35



Citaat door BoraSita:
Wie kan mij precies uitleggen waar het over gaat?

Ik lees alleen kale mannetje.
Het gaat om een nieuwe programma bij 2m. Dit concept hebben ze van een programma bij de BBC overgenomen.
De vrouw des huizes gaat 1 week weg. De bedoeling is om te kijken hoe de man het alleen zonder vrouw redt. Het huishouden, de kids alles komt op zijn schouders. het gaat volgens mij om 6 of 7 koppels.
De vrouw gaat 1 week naar Marakkech waar ze helemaal gaat uitruisten en bijkomen in een mooi hotel, samen met de andere kandidaatvrouwen. Ondertussen blijven de mannen achter in Casablanca met de kids.

12-10-2011, 22:35
vergeten te kijken..lijkt me wel een leuke programma: )

12-10-2011, 22:37

Citaat door Seven:
beetje kaal, ze waren denk ik het jongste, en nee ze hadden maar 1 kindje een meisje.
Zijn vrouw die sprak zo af en toe Frans?
oh ja klopt met dat mooie dochtertje van hun. Sprekend haar moeder.

Ja die meneertje met zijn zijde roze overhemd was echt grappig. Volgens mi is hij echt de lolbroek thuis.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7