Bekijk volle/desktop versie : Ik kan niet msnen!!?????? Help!



12-10-2011, 15:40
Salaam,

Beste mensen, ik kan sinds gisteren niet op mijn msn maar wel in mijn hotmail en telkens wanneer ik mij aanmeld op msn word er steeds weergegeven

( Het aanmelden wij windows live messenger is mislukt, omdat de service tjidelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw)

Maar ik heb bijv. met een andere emailadres geprobeerd toen kwam ik er wel in dus er niks met mij lap, en er is geen virus. Kan ik dan gehackt zijn op mijn msn, maarja dan zou ik denken dat ik niet in mijn hotmail kom.

Anyway komt iemand dit bekend voor.
Ik hooor heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag van iemand die mijn kan helpen.

Gr. South.

12-10-2011, 16:55



Citaat door SouthElmghribia:
Salaam,

Beste mensen, ik kan sinds gisteren niet op mijn msn maar wel in mijn hotmail en telkens wanneer ik mij aanmeld op msn word er steeds weergegeven

( Het aanmelden wij windows live messenger is mislukt, omdat de service tjidelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw)

Maar ik heb bijv. met een andere emailadres geprobeerd toen kwam ik er wel in dus er niks met mij lap, en er is geen virus. Kan ik dan gehackt zijn op mijn msn, maarja dan zou ik denken dat ik niet in mijn hotmail kom.

Anyway komt iemand dit bekend voor.
Ik hooor heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag van iemand die mijn kan helpen.

Gr. South.


Citaat door fatochh2:
Omg!! Ik wilde juist een topic openen hierover,ik heb precies hetzelfde probleem als jij... ik kan er sinds gister niet op, en zie het zelfde als jij dat de servicee tijdelijk niet beschikbaar is... super irritant, heb echt vanalles geprobeerdd, terwijl ik wel in me hotmail kan komen en met een ander emailadress kan inloggen
Simpel download je msn gewoon opnieuw
Al die error,s enzo herstelt van zelf.

12-10-2011, 17:10

Citaat door fatochh2:
Was het maar zo simpel! Dat heb ik ook al gedaan..
Een andere versie downloaden ?
Bijv: de nieuwste ?

PS : je hebt tog niet een rotzooi van iemand bij je persoonlijke bericht gedaan he

12-10-2011, 18:29

Citaat door fatochh2:
Heb je trouwens ook foutcode 8100030d?



Nee ik krijg geen foutcode


12-10-2011, 18:55


En opnieuw installeren helpt niet, er moet een andere oplossing zijn.. gelukkig ben ik niet de enige persooon..


helpppppppppppppppppppp ons....

12-10-2011, 19:10

Citaat door fatochh2:
Ik heb al de nieuwste versie van xp , wat bedoel je daarmee met rotzooi??
Laat maar..

12-10-2011, 21:09
Staat je wachtwoord al ingevoerd wanneer je probeert in te loggen?Zoja, voer het wachtwoord handmatig in.
Om welke msn versie gaat het.

12-10-2011, 21:31

Citaat door SouthElmghribia:
Salaam,

Beste mensen, ik kan sinds gisteren niet op mijn msn maar wel in mijn hotmail en telkens wanneer ik mij aanmeld op msn word er steeds weergegeven

( Het aanmelden wij windows live messenger is mislukt, omdat de service tjidelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw)

Maar ik heb bijv. met een andere emailadres geprobeerd toen kwam ik er wel in dus er niks met mij lap, en er is geen virus. Kan ik dan gehackt zijn op mijn msn, maarja dan zou ik denken dat ik niet in mijn hotmail kom.

Anyway komt iemand dit bekend voor.
Ik hooor heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag van iemand die mijn kan helpen.

Gr. South.
Aleikum salaam,

probeer even de algemene tips in de link van mijn o.t.

Succes!

12-10-2011, 22:04

Citaat door fatochh2:
YEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHH HIJ DOETT ET!!:d THNKSS ALLEMAAL
Groene puntjes zijn altijd welkom!

Ik ben blij voor je.

12-10-2011, 22:35

Citaat door marocieboy:
Aleikum salaam,

probeer even de algemene tips in de link van mijn o.t.

Succes!
ik zal even de checklist even nagaan dank je...

15-10-2011, 00:39
Salaam , ik had jouw probleempje ook
ik was gewoon gehackt
dan kan je ook op hotmail , niet op msn
ik kamp nu met een ander probleempje
Telkens als ik me wil aanmelden komt er 'opnieuw proberen ' of 'annuleren' pas nadat ik 8 x ofzo opnieuw aanmeld lukt het om in te loggen ..
Ik dacht dat het aan het programma ligt maar dat is het niet , want ik heb een nieuwe e-mail adres gemaakt en me daarop aangemeld en dat lukte dus wel van de eerste keer.
Ik heb dit probleempje al eerder gehad en ik kreeg hulp van iemand , alleen kan ik die persoon niet meer contacteren .

16-10-2011, 14:35

Citaat door fatochh2:
Dankje dankjee dankjeee.... check je hoekjee

16-10-2011, 14:36



Citaat door SouthElmghribia:
ik zal even de checklist even nagaan dank je...
Succes!

16-10-2011, 14:37

Citaat door BelgischeKrulie:
Salaam , ik had jouw probleempje ook
ik was gewoon gehackt
dan kan je ook op hotmail , niet op msn
ik kamp nu met een ander probleempje
Telkens als ik me wil aanmelden komt er 'opnieuw proberen ' of 'annuleren' pas nadat ik 8 x ofzo opnieuw aanmeld lukt het om in te loggen ..
Ik dacht dat het aan het programma ligt maar dat is het niet , want ik heb een nieuwe e-mail adres gemaakt en me daarop aangemeld en dat lukte dus wel van de eerste keer.
Ik heb dit probleempje al eerder gehad en ik kreeg hulp van iemand , alleen kan ik die persoon niet meer contacteren .
Check je pm