Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde of verloofde dames, ik heb jullie hulp nodig!!



Pagina's : [1] 2

12-10-2011, 15:30
Oke, ik ben echt de draad kwijt....

Ik ben verloofd en ga in Maart trouwen insh'allah. Wat moet ik allemaal doen of regelen.
Ben bang dat ik dingen over het hoofd zie. Misschien dat jullie nog een lijstje hebben.. Of tips.. Iets...

Thanks girls!

12-10-2011, 15:34


UPP, i need your help!!

12-10-2011, 15:38
Nou om te beginnen een budget in je achter hoofd houden.
Gasten lijst maken
Daarna zsm een zaal zoeken
Decoratie zoeken, catering of een kokkin (wat jij ook maar wilt)

Voor jezelf:

Trouwjurk
hennaya (als je traditie wilt gewoon een tante )
decoratie voor de henna (als je in zaal doet moet je ook voor dat decoratie zoeken enzo)
Bruidsjurk,
Boeket
Coursage's


heb je het zo gehad denk ik


en bedankjes als je die neemt ..


succes

12-10-2011, 15:39
bruidsjurk
trouwringen
catering
fotograaf
bedankjes
taart
negaffa
zaal
trouwboek
pak (man)
schoenen
decoratie
band/dj
bruidsboeket
bank
3amaria
dakka
uitnodigingen
vervoer
huwelijksreis
hennavrouw

enzovoort!

12-10-2011, 15:40


ik zou zeggen begin maar te regellen, hele gedoe pf

12-10-2011, 15:41

Citaat door teker3escht:
Nou om te beginnen een budget in je achter hoofd houden.
Gasten lijst maken
Daarna zsm een zaal zoeken
Decoratie zoeken, catering of een kokkin (wat jij ook maar wilt)

Voor jezelf:

Trouwjurk
hennaya (als je traditie wilt gewoon een tante )
decoratie voor de henna (als je in zaal doet moet je ook voor dat decoratie zoeken enzo)
Bruidsjurk,
Boeket
Coursage's


heb je het zo gehad denk ik


en bedankjes als je die neemt ..


succes
Oja! Bedankjes.. Uitnodigingen.. Zo springen er alleen meer dingen in me hoofd. Nogmaals bedankt (K)

12-10-2011, 15:42
Nog meer suggesties?

12-10-2011, 15:44

Citaat door K-lekkertjee:
bruidsjurk
trouwringen
catering
fotograaf
bedankjes
taart
negaffa
zaal
trouwboek
pak (man)
schoenen
decoratie
band/dj
bruidsboeket
bank
3amaria
dakka
uitnodigingen
vervoer
huwelijksreis
hennavrouw

enzovoort!
Oh helemaal perfect. Bedankt! Pfff... Krijg er nu al hoofdpijn van.. Ik werk 'm gewoon af van boven naar beneden. Dankje!

12-10-2011, 15:45
Ik had de onderstaande diensten en kan uit eigen ervaring zeggen dat ze me heel goed hebben bevallen.

- De zaal die ik heb gehuurd was bij Layali is incl catering+decoratie (wat een voordeel is want dan heb je alles in 1)
- Fotografe Nibras Top werk levert zij.
- DJ Saida draaid heel goed!!!
- Ngaffa Sara babmarrakech, top vrouw, ze maakt mooi op en heeft mooie jurken
- auto hadden wij ook, maar had me schoonzus kado gegeven, zal nog vragen welke dienst dat was.
- bedankjes hebben wij uit Marokko gehaald.
- uitnodigingskaarten: heb ik in Marokko laten maken
- je kunt denken aan dakka maar die hebben wij niet genomen, ik heb wel op andere feesten dakka fantasia meegemaakt, die zijn wel goed en aan te raden.
- taart heb ik van me tante gekregen.
-koekjes hebben wij zelf gemaakt.

12-10-2011, 15:46
hhahah jah lieve schaty de meeste zijn ook een jaar bezig, Er zijn zoveel keuze's tegenwoordig.

alles staat al boven ik zou maar beginnen met zoeken, Ik had mijn man's probleem er nog bij, Ik moest hoe dan ook mee voor zijn pakken en zijn jelleba's, Moet je nagaan dat jij dat ook moet doen geloof me GEKKKENHUIS,


ewa allahikmel bel;geer inshallah

12-10-2011, 15:52
hahah ja doet me denken aan toen ik ging trouwen..overal moest ik mee gaan en wilde hij perse weten wat ik ervan vond..maar zelf in een amaria ho maar....hahah vond ik ook niet zo heel erg. zo lang hij maar de zaal wel in kwam hahah.

Ach alhamdoulilah is alles goed verlopen en kunnen we terug kijken naar een mooi feest.


Citaat door teker3escht:
hhahah jah lieve schaty de meeste zijn ook een jaar bezig, Er zijn zoveel keuze's tegenwoordig.

alles staat al boven ik zou maar beginnen met zoeken, Ik had mijn man's probleem er nog bij, Ik moest hoe dan ook mee voor zijn pakken en zijn jelleba's, Moet je nagaan dat jij dat ook moet doen geloof me GEKKKENHUIS,


ewa allahikmel bel;geer inshallah

12-10-2011, 15:58
Voor bedankjes, uitnodigingen, chocoladebedankjes en of bonbondoosjes, petit glacees, corsages, uitnodigingen?

Neem een kijkje in onze fotoalbum op http://www.ayabedankjes.nl


12-10-2011, 16:05


Oh god. Krijg er spontaan buikpijn van. Ben nu al 5 kilo aangekomen, heb nog 5 maanden te gaan. Ben bang dat ik als Sugely Hooper eindig. Dik & kaal! Bedankt voor jullie inzet dames!

12-10-2011, 16:14
Trouwjurk
Trouwschoenen ook voor je lebsat’s
Sieraden voor bij je jurk
Sluier
Bontje/bolero/jasje
Negaffa
Fotograaf
Zaal
Catering
Dj/band
Dakka
Theeshow
Decoratie
Mandje
Gastenboek +pen
Rozenblaadjes
Hennavrouw
Hennajurk
Hennabedankjes/trouwbedankjes
Uitnodigingskaarten
Special effects
EHBO doosje
Jelaba voor l3emeria van je man
Trouwvervoer
Pakken (man)
Trouwschoenen (man)
Boeket
Corsage
Taart/cupcake’s
Huwelijksreis
L3emeria
Stoelen
Trouwringen
Snij set voor bij de taart

12-10-2011, 16:14
haha meskiena heb met je te doen. Daarom moet je vroeg beginnen met de basis zaken te regelen. kleine dingetjes nemen veel tijd ook in beslag, maar je moet eerst beginnen met grote zaken. een zaal, catering en deco, meteen ngaffa, fotografe en band/dj. En daarna eventueel trouwvervoer, taart, uitnodigingen. Uit eigen goede ervaring staan boven de diensten die ik had op mijn bruiloft. Je kan alvast informeren, langs gaan bij mensen. want ook daar zul je merken dat je tijd voorbij vliegt. alleen het maken van afspraken al.


Citaat door aitsaid-parel:
Oh god. Krijg er spontaan buikpijn van. Ben nu al 5 kilo aangekomen, heb nog 5 maanden te gaan. Ben bang dat ik als Sugely Hooper eindig. Dik & kaal! Bedankt voor jullie inzet dames!

Pagina's : [1] 2