Bekijk volle/desktop versie : ‘Maher doet het erg goed, gevaar is dat hij voor een ander land kiest’



12-10-2011, 11:15
Jong Oranje wist afgelopen week met 1-0 te winnen van Jong Oostenrijk en ziet de concurrentie links en rechts punten verspelen. Bij een overwinning op Jong Schotland, dat op 14 november op bezoek komt in Nijmegen, is de ploeg van bondscoach Cor Pot al dicht bij winst in de groep. Toch houdt de Nederlandse trainer in de gaten of zijn selectie versterkt kan worden met ontluikende talenten.

Vooral de ontwikkeling van Adam Maher (AZ), Oguzhan Özyakup (Arsenal) en Aras Özbiliz (Ajax) wordt door Pot en zijn collega’s nauwlettend gevolgd. De spelers hebben een respectievelijk Marokkaanse, Turkse en Armeense achtergrond en worden ook door de nationale bonden van die landen in de gaten gehouden. Het trio kwam nog niet voor Jong Oranje uit.

“Die jongens staan ook bij ons op een lijst, maar er is in mijn selectie erg veel concurrentie”, vertelt Pot aan het Algemeen Dagblad. “Maher bijvoorbeeld doet het bij AZ erg goed. Het gevaar is dat hij voor een ander land kiest. Mo Allach (technisch manager, red.) is daar nadrukkelijk mee bezig.” De achttienjarige middenvelder Maher speelde dit seizoen al acht competitieduels voor AZ.

12-10-2011, 11:57


die kk allach gaat em ervan weerhouden om voor magrreb te spelen

12-10-2011, 12:09
Net als alle andere Traitors heeft Allach zijn afkomst de rug gekeerd.

Luister zelf, hij zou voor oranje kiezen. Vieze flikker dat hij is met zijn blondje die niet mee doet aan de ramadan.

[video=youtube;v6t0tFxguKo]http://www.youtube.com/watch?v=v6t0tFxguKo[/video]

12-10-2011, 12:24
Ach ja... Bsahtou broodje kaas en stampot als buffet.. je móet het maar lekker vinden...

Kan me er nie eens meer druk om maken... Wens hem veel succes...

12-10-2011, 12:32


Jongens waar maken jullie je druk om.....het is niet dat hij kiest voor een alnd aan de andere kant van de wereld, maar kiest voor een land waar hij opgegroeid is en voor de rest van zijn leven zou blijven wonen....ja ik joop dat ie voor Marokko kiest....maar als ie voor Oranje kiest: wat maakt em een traitor?

mensne zijn gewoon zo idioot in de manier hoe ze met dingen omgaan

12-10-2011, 13:25

Citaat door Donvito:
Jongens waar maken jullie je druk om.....het is niet dat hij kiest voor een alnd aan de andere kant van de wereld, maar kiest voor een land waar hij opgegroeid is en voor de rest van zijn leven zou blijven wonen....ja ik joop dat ie voor Marokko kiest....maar als ie voor Oranje kiest: wat maakt em een traitor?

mensne zijn gewoon zo idioot in de manier hoe ze met dingen omgaan
Omdat je toevallig in een ander land woont maakt je iemand anders.

Don Vito, je bent dat als het bloed wat door je aderen stroom.
Je bent dat, wat je elke dag in de spiegel ziet.
Je bent dat als je kijkt naar de afkomst van je ouders.
Je bent dat waar je begraven wordt.

Precies een Marokkaan!!!!

12-10-2011, 13:27

Citaat door casaoui01:
Omdat je toevallig in een ander land woont maakt je iemand anders.

Don Vito, je bent dat als het bloed wat door je aderen stroom.
Je bent dat, wat je elke dag in de spiegel ziet.
Je bent dat als je kijkt naar de afkomst van je ouders.
Je bent dat waar je begraven wordt.

Precies een Marokkaan!!!!
Je bent het gene wat jij zelf wilt zijn, jij bepaalt niet voor een ander wat hij is net zo min dat ik voor jou bepaal wat jij bent

12-10-2011, 13:30

Citaat door casaoui01:
Omdat je toevallig in een ander land woont maakt je iemand anders.

Don Vito, je bent dat als het bloed wat door je aderen stroom.
Je bent dat, wat je elke dag in de spiegel ziet.
Je bent dat als je kijkt naar de afkomst van je ouders.
Je bent dat waar je begraven wordt.

Precies een Marokkaan!!!!
wie zegt dat hij marokkaan is

12-10-2011, 13:34

Citaat door Donvito:
Je bent het gene wat jij zelf wilt zijn, jij bepaalt niet voor een ander wat hij is net zo min dat ik voor jou bepaal wat jij bent
Dus als ik Amerikaan wil zijn, dan ben ik Amerikaan en als ik morgen een Pool wil zijn, ben ik een Pool?!!


Citaat door xHijabia:
wie zegt dat hij marokkaan is
Ik bedoel niet Don Vito maar Maher

12-10-2011, 13:44

Citaat door casaoui01:
Dus als ik Amerikaan wil zijn, dan ben ik Amerikaan en als ik morgen een Pool wil zijn, ben ik een Pool?!!

Als jij dat wilt jongen, dan ben je dat toch gewoon

12-10-2011, 14:17

Citaat door Donvito:
Als jij dat wilt jongen, dan ben je dat toch gewoon
Deze zin slaat nergens op, nu dwaal je af

12-10-2011, 14:19

Citaat door toure:
Deze zin slaat nergens op, nu dwaal je af
Ik dwaal niet af, het gaat om het punt; waar maak je je druk om....hopelijk kiest ie voor Marokko....doet ie dat niet: zo raar is dat toch ook niet als ie kiest voor een land waar die is opgegroeid en de rest van zijn leven zal blijven?

Sommige Marokkanen maken zich druk om dingen waarvan ik denk: Get a Life

12-10-2011, 14:25



Citaat door Donvito:
Ik dwaal niet af, het gaat om het punt; waar maak je je druk om....hopelijk kiest ie voor Marokko....doet ie dat niet: zo raar is dat toch ook niet als ie kiest voor een land waar die is opgegroeid en de rest van zijn leven zal blijven?

Sommige Marokkanen maken zich druk om dingen waarvan ik denk: Get a Life
Ja hier geef ik je gelijk in, maar dat argument was gewoon omdat je geen zin had om normaal te reageren.

Ieder zijn eigen keuze inderdaad(het is tenslotte maar voetbal) maar als ik dan zie wat Chadli gedaan heeft vind ik het weer niet kunnen(hij is dan ook de enige van die hele traitor list waarvan ik weet dat ie Marokko een beetje genaaid heeft)