Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft een ipad?



12-10-2011, 10:53
Hallo mensen,

Wie heeft een Ipad en wat kan je er allemaal mee.
Wil er ook een aanschaffen maar weet niet wat je er allemaal mee kunt.
Kan je bijv. gewoon internetten zoals je laptop of pc?

alvast bedankt.

12-10-2011, 12:26


ik heb er ook een.
Hij is heel goed geschikt voor internet. Dat gaat perfect. Alleen flash sites doet ie niet. Dat is typisch Apple.
Je kan er mail op lezen, spelletjes spelen, youtube kijken, films erop zetten, verschillende apps downloaden, etc.

Als je grote documenten moet tikken en huiswerk moet maken raad ik je toch aan om een laptop te kopen. Grote stukken tikken is niet handig op het aanraakscherm. Anders moet je weer met externe toetsenborden gaan zitten knoeien.

Ik heb hem zelf nu 1 jaar en ben zeer tevreden. Batterij gaat echt lang mee.

12-10-2011, 14:23
Hey hey,

Bedankt voor het reageren..
Dus je kunt er ook op msnen,fbooken enz. als op de laptop of pc?
Ik zit te denken om er ook 1 aan te schaffen,omdat het lekker dun en handig is.

12-10-2011, 14:47
Daar zijn allemaal apps voor die je kunt downloaden.
Sommige kosten geld (zoals MSN) maar anderen zijn gratis (zoals facebook).

Ik adviseer je even naar een apple store te gaan. Dan kun je zelf even voelen of het wat voor je is en of het touchscreen je wel ligt als je veel tekst wilt typen.

12-10-2011, 21:21


je wilt er eentje aanschaffen maar je weet neit wat je ermee kan doen? hoe bedoel je materialistische mee lopende schaap.

12-10-2011, 22:21

Citaat door krullie_smahane:
Hallo mensen,

Wie heeft een Ipad en wat kan je er allemaal mee.
Wil er ook een aanschaffen maar weet niet wat je er allemaal mee kunt.
Kan je bijv. gewoon internetten zoals je laptop of pc?

alvast bedankt.
Je moet de iPad echt zien als een tablet, dat wil zeggen een leuk draagbaar hebbedingetje waarmee je o.a. kunt internetten, videobellen, mail verwerken, tekstwerken, spelletjes spelen, films kijken etc. Vervanging van een laptop is het niet, maar vind m persoonlijk wel een leuke aanvulling voor thuis op de bank bijvoorbeeld. Of ik zie mensen ook wel eens films kijken in de trein op hun iPad.