Bekijk volle/desktop versie : Agressie Joodse kolonisten baart VN zorgen



Pagina's : [1] 2

11-10-2011, 19:21
GENÈVE (ANP) - De Israëlische veiligheidsdiensten moeten meer doen om Palestijnse burgers en hun bezittingen te beschermen tegen aanvallen door extremistische Joodse kolonisten.

Sinds begin september is op de bezette Westelijke Jordaanoever sprake van een toename van dergelijke geweldsincidenten. Dat meldde de Hoge Commissaris voor de Mensenrechten dinsdag tijdens een persconferentie in Genève, Zwitserland.

In de afgelopen maand voerden militanten onder het mom van een zogeheten 'Price Tag'-campagne onder meer aanvallen uit op moskeeën en olijfbomen van Palestijnen.

http://nieuws.nl.msn.com/buitenlands-nieuws/agressie-joodse-kolonisten-baart-vn-zorgen

11-10-2011, 19:31


Precies hoe hitler en z'n groepjes fanatiekelingen met de joden omgingen in de tweede wereldoorlog. Mijn god, er is een holocaust gaande en de hele wereld kijkt er naar

11-10-2011, 19:35
Heb totaal geen vertrouwen in de VN.. ze lullen alleen maar en doen niks.

11-10-2011, 19:35

Citaat door YaSmIn_082:
Precies hoe hitler en z'n groepjes fanatiekelingen met de joden omgingen in de tweede wereldoorlog. Mijn god, er is een holocaust gaande en de hele wereld kijkt er naar
het christelijke westen doet dat wel vaker en als er geen holocaust gaande is creëren ze er wel een



wat een jodenstreken van die joodse terroristen(koloniste watte ???)

11-10-2011, 19:37



Citaat door Veerzara:
Heb totaal geen vertrouwen in de VN.. ze lullen alleen maar en doen niks.
straks gaan ze de Palestijnen net zo helpen als ze de Bosnische moslims hebben geholpen

11-10-2011, 19:38

Citaat door ipalestine4:
het christelijke westen doet dat wel vaker en als er geen holocaust gaande is creëren ze er wel een
wat een jodenstreken van die joodse terroristen(koloniste watte ???)
En dan diep hun kop in het zand steken, dat ooh zoooo vrome en democratische westen. Ik kan er met mijn pet niet bij.

11-10-2011, 19:39
Israel heeft schijnt aan de VN, gesteund door Amerika staat het sowieso sterk. Wat zal ik wrijven in mijn handjes wanneer Amerika's macht vervaagd en daarmee die van israel. Dan zullen ze zich beseffen wat zij de palestijnen aandoen. En dan hopen dat de palestijnen niet wraakzuchtig zijn.

11-10-2011, 19:44

Citaat door YaSmIn_082:
En dan diep hun kop in het zand steken, dat ooh zoooo vrome en democratische westen. Ik kan er met mijn pet niet bij.
daar heb je helemaal gelijk in in dat vrome schijnheilige zogenaamd democratische westen










maar sinds wanneer draag jij een pet

11-10-2011, 19:51

Citaat door ipalestine4:
daar heb je helemaal gelijk in in dat vrome schijnheilige zogenaamd democratische westen
maar sinds wanneer draag jij een pet
Sinds ik tijdens de inburgeringscursus Nederlandse uitdrukkingen heb geleerd wat een hopeloze integratie

11-10-2011, 20:00
Die zionistische terroristen moet je hard aanpakken

11-10-2011, 20:01
De Palestijnen hebben het recht zichzelf te verdedigen. Zij hebben een legitieme reden tot jihad. Hun jihad is er een waar ze trots op kunnen zijn. Mesaken!

11-10-2011, 20:09
Ban Ki Moon, de secretaris-generaal van de VN, heeft Egypte ook opgeroepen om de Koptische minderheid te beschermen. Maar wordt dan weer geen topic over geopend.

11-10-2011, 20:11



Citaat door Skutsjesiler:
Ban Ki Moon, de secretaris-generaal van de VN, heeft Egypte ook opgeroepen om de Koptische minderheid te beschermen. Maar wordt dan weer geen topic over geopend.
Die kopten moeten zich aanpassen in egypte, zo niet oprotte!!

11-10-2011, 20:21

Citaat door Morrokito:
Die kopten moeten zich aanpassen in egypte, zo niet oprotte!!
Die Kopten wonen minstens net zo lang in Egypte als de moslims. Sterker nog, de Kopten zijn eeuwenlang in de meerderheid geweest.

11-10-2011, 20:26

Citaat door _Carolus:
Palestijnen moeten zich aanpassen aan de joodse staat, zo niet oprotten (naar arabia)
Israel bestaat niet, bezet-Palestina.

Pagina's : [1] 2