Bekijk volle/desktop versie : Hoe spreek jij een meisje aan, op straat, dat jij leuk vindt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-10-2011, 15:11
Vertel maar. Ben wel nieuwsgierig hoe sommige het doen.

11-10-2011, 15:21


ik zeg dan:


heeyy jij daar.ppssttttttttttt tttttttttttttttttttssssssssssssssssssssssssstttttt ttttt iwaaaaaa hallooooooooooooooooooooooo

pppppppppppppppssssssssssssssssssttttttttttttttttt tttt zinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiwa al 3aaaylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en dan lopt ze door en roep ik nog na: tering xxxx doe maar doe maar arrogant! zeke romdat ik geen surinam ben he?

11-10-2011, 15:22
In Bos en Lommer zeggen (helaas) heel veel mannen:

Hey schatje pssst psst psssssssssssssst schatjeeeeeeeee

pssst

ey
ey

Meisje?
Psssst

Ahhhh fuck haar vieze xxxx.

Dit zie ik daar steeds vaker.. Allemaal van die straatschoffies. Zelfs tegen hun eigen zusters die er gewoon degelijk bijlopen. Uitzonderingen daargelaten.

11-10-2011, 15:22

Citaat door Effe_serieus:
ik zeg dan:


heeyy jij daar.ppssttttttttttt tttttttttttttttttttssssssssssssssssssssssssstttttt ttttt iwaaaaaa hallooooooooooooooooooooooo

pppppppppppppppssssssssssssssssssttttttttttttttttt tttt zinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiwa al 3aaaylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en dan lopt ze door en roep ik nog na: tering xxxx doe maar doe maar arrogant! zeke romdat ik geen surinam ben he?
Hahaha. Jouw reacties laten mij altijd lachen.

11-10-2011, 15:23



Citaat door xGewoonEerlijk:
In Bos en Lommer zeggen (helaas) heel veel mannen:

Hey schatje pssst psst psssssssssssssst schatjeeeeeeeee

pssst

ey
ey

Meisje?
Psssst

Ahhhh fuck haar vieze xxxx.

Dit zie ik daar steeds vaker.. Allemaal van die straatschoffies. Zelfs tegen hun eigen zusters die er gewoon degelijk bijlopen. Uitzonderingen daargelaten.
Ik vraag me af of ze dan niet een keer na gaan denken en inzien dat dit juist níét werkt.
Tja, dit hoor ik vaker.

11-10-2011, 15:23

Citaat door Effe_serieus:
ik zeg dan:


heeyy jij daar.ppssttttttttttt tttttttttttttttttttssssssssssssssssssssssssstttttt ttttt iwaaaaaa hallooooooooooooooooooooooo

pppppppppppppppssssssssssssssssssttttttttttttttttt tttt zinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiwa al 3aaaylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en dan lopt ze door en roep ik nog na: tering xxxx doe maar doe maar arrogant! zeke romdat ik geen surinam ben he?
Kijk! Hij is al helemaal ingeburgerd voor Bos & Lommer!

11-10-2011, 15:23
Ey black beauty, you wanna play with my magicstick

11-10-2011, 15:24

Citaat door Doctor-Phil:
Ik vraag me af of ze dan niet een keer na gaan denken en inzien dat dit juist níét werkt.
Tja, dit hoor ik vaker.
Achja, kennelijk zal het toch wel werken bij sommige, anders had het wel gestopt toch?

11-10-2011, 15:24

Citaat door Dandy:
Ey black beauty, you wanna play with my magicstick
Je liegt. Dat gaat elke meid negeren.

11-10-2011, 15:24

Citaat door Dandy:
Ey black beauty, you wanna play with my magicstick
omg zo fout

11-10-2011, 15:25

Citaat door Doctor-Phil:
Je liegt. Dat gaat elke meid negeren.
Dat houdt hem maagd! Zouden meer mannen moeten doen

11-10-2011, 15:25

Citaat door xGewoonEerlijk:
Kijk! Hij is al helemaal ingeburgerd voor Bos & Lommer!
wees niet bang, als ik zo naar die foto kijk van je...neeeeuhhh jou zal ik niet na roepen...to ugly

11-10-2011, 15:25



Citaat door xGewoonEerlijk:
Achja, kennelijk zal het toch wel werken bij sommige, anders had het wel gestopt toch?
Nja, of ze hebben een ideologie in hun hoofd, waar ze geen afstand van willen doen. Kijk maar in Marokko, altijd dezelfde taktiek om een meisje aan te spreken ookal werkt het niet.

11-10-2011, 15:28

Citaat door Doctor-Phil:
Nja, of ze hebben een ideologie in hun hoofd, waar ze geen afstand van willen doen. Kijk maar in Marokko, altijd dezelfde taktiek om een meisje aan te spreken ookal werkt het niet.
Kijk zo proberen Marokkanen indruk te maken op elkaar Groot maken, borst vooruit en domineren die handel!

http://www.youtube.com/watch?v=lqoM8D6938I

11-10-2011, 15:28
haar stiekem volgen tot aan haar bestemming of ik vraag vriendelijk of ze de weg voor mij wijst,ik ben dan verdwaald hé
alleen als je die meid echt leuk vind en haar wilt,

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7