Bekijk volle/desktop versie : Iemand die jelaba's kan maken??



Pagina's : [1] 2 3

02-11-2004, 10:33
Hoi mensen,

Ik keek laatst even in mijn kledingkast, en realiseerde me dat ik nu echt aan watinhoudijke vernieuwing van die kast toe ben.
Dus ik ga binnenkort Inshallah even wat kleding kopen. Niet dat dit makkelijk is, want ik hou wel leuke, nette kleding. Maar het is erg moeilijk kleding te vinden die 'mestoer' zijn.
Maar goed, ik kreeg ook plots het leuke idee twee mooie winterjelaba's te maken. Deze zijn erg handig, makkelijk te combineren, en ze zien er leuk uit. Kom ik gelijk bij mijn vraag, kennen jullie iemand die deze jelaba's kan maken? Gewoon van die simpele jelaba's. Dus het hoeft van de allerlaatste mode te zijn. Wel graag iemand die wel mooi kan naaien, en kleren netjes afwerkt.
Nou, ik hoop echt snel van jullie te mogen horen!!

Groetjes,
Samia

02-11-2004, 10:47


Ja joh ik ben ook opzoek naar iemand die die jellaba's kan maken, het liefst amsterdam en omgeving
het liefst iemand die wat maakt van deze tijd!
meiden, waar blijven jullie tipss
kennen jullie niemand?

02-11-2004, 13:52

Citaat door BoUcHrA-18:
Mijn moeder maakt hele mooie jelaba's en nog veel meer
Hoi hoi,

Zou je wat meer info kunnen geven? Maakt ze ook jelaba's voor andere mensen. Zo ja, zou ze er dan ook een voor mij kunnen maken??

Ik hoor graag van je!

Groet,
Samia

02-11-2004, 14:03
heyhey dames...

Bab Marrakech
jan van galenstraat 108
te Amsterdam

Deze laat Djelleba's geheel op maat en naar smaak maken.


veel succes bye byee

02-11-2004, 14:21



Citaat door madame_fafa:
heyhey dames...

Bab Marrakech
jan van galenstraat 108
te Amsterdam

Deze laat Djelleba's geheel op maat en naar smaak maken.


veel succes bye byee
Hoi,

Weet jij misschien ook hoe lang het duurt voordat het klaar is, en weet je ongeveer ook hoeveel je kwijt bent ?
Ik hoor graag van je!

02-11-2004, 14:25

Citaat door Samia_abc:
Hoi,

Weet jij misschien ook hoe lang het duurt voordat het klaar is, en weet je ongeveer ook hoeveel je kwijt bent ?
Ik hoor graag van je!
Hey mop......
De levertijd is ongeveer 5 tot 10 dagen..... Het kan zo zijn dat het nu in deze periode iets langer duurt omdat het erg druk is i.v.m de ramadan en l3ied........

Verder ben je zo'n 100 euro kwijt en l'gjata is overigens wel met l'mekina.

Mocht je graag wat willen laten maken zou ik voor dat je langs gaat even contact opnemen met sara...

0624611314

bye byee

02-11-2004, 15:10
zo duur.

ik ken die voor 20 a 30 euro maken exc stof.

02-11-2004, 15:15
Hoi,

Ik vind 100 euro ook een beetje aan de dure kant voor een simpele jelaba. Een voordeel vind ik wel dat het snel klaar is.
Ik wil echt zo'n simpele winterjelaba zonder al teveel poespas.
Mensen, nog meer reacties??

Alvast bedankt!

02-11-2004, 15:17
ik wil ook wel zo een winter jeleba ben er helemaal weg alleen ik weet ook niet bij wie ik het kan laten maken. so als er meer info is over de gene die jelaba skan maken wil dan ook graag de info
soekran

02-11-2004, 15:23
ik heb gehoord dat een Egyptische vrouw in Almere-Stad jalabba's maakt en ook verkoopt ze vele soorten, ze is getrouwd met een Marokkaan, ik ga a.s. zaterdag kijken dan horen jullie van me. Het schijnt goedkoop te zijn. En ook mooie modellen zoals van de i wijde armen en ook getalieerde jalabba's.

02-11-2004, 15:31

Citaat door Samia_abc:
Hoi,

Ik vind 100 euro ook een beetje aan de dure kant voor een simpele jelaba. Een voordeel vind ik wel dat het snel klaar is.
Ik wil echt zo'n simpele winterjelaba zonder al teveel poespas.
Mensen, nog meer reacties??

Alvast bedankt!
heb je al stof gekocht?

02-11-2004, 15:32
ik heb al stof gekocht, winterstof .

02-11-2004, 15:34



Citaat door Islam4You:
heb je al stof gekocht?
Nee, nog niet. Maar ik heb al wel stof op het oog.
Stof is het punt niet, dat heb ik in één dag gekocht…keuze zat

02-11-2004, 15:40

Citaat door Utrechtje:
ik heb gehoord dat een Egyptische vrouw in Almere-Stad jalabba's maakt en ook verkoopt ze vele soorten, ze is getrouwd met een Marokkaan, ik ga a.s. zaterdag kijken dan horen jullie van me. Het schijnt goedkoop te zijn. En ook mooie modellen zoals van de i wijde armen en ook getalieerde jalabba's.
Hai,

Zou je verslag willen doen als je zaterdag bent geweest, ik ben namelijk erg beniewd…

Alvast bedankt!!

Gr.,
Samia

02-11-2004, 16:25

Citaat door Islam4You:
zo duur.

ik ken die voor 20 a 30 euro maken exc stof.
salam eileikoum

ik heb vraagje waar is het ??

iik heb het ook hard nodig
ik hoor het gauw
masalama
yesmina

Pagina's : [1] 2 3