Bekijk volle/desktop versie : relatie marokkaanse jongen.



Pagina's : [1] 2 3

10-10-2011, 19:47
Hallo allemaal,

ik heb sinds een weekje een relatie met een Marokkaanse jongen.
Hiervoor had ik alleen maar Nederlandse jongens en ik word een beetje onzeker door dit

Ik vind hem heel erg leuk en ben blij dat ik eindelijk een leuk iemand heb gevonden alleen heeft ie wat dingen waarover ik twijfel.

Hij belt me s'ochtends altijd als ie wakker word en dan praten we een kwartiertje ofzo.
Dan hoor ik de hele dag niks meer van em en smiddags dan krijg ik een sms. savonds dan zien we mekaar een paar uurtjes en dan sturen we nog 1 sms en dat was het. ik kan ook sturen wat ik wil maar vaak krijg ik niks terug..
Terwijl ik in m'n vorige relaties heel veel sms contact heb gehad altijd..
Ik bedoel wat is fijner dan elke dag weer die bevestiging dat ie toch aan je denkt?

Hij zegt dat ie met me wil samenwonen enzo en verder met me wil voor de rest van zn leven.
Maar hij toont weinig intresse in me hij wil alleen maar dingen weten over exen enzo..
Zijn marokkaanse mannen zo? Of is ie misschien toch niet zo geintresseerd in mij?
Als we het over een toekomst hebben is ie wel heel opgewekt en hij wil me meenemen naar marokko en dan dat samenwonen
Net heeft ie me thuis afgezet ik ga weg voor een week en hij heeft niet eens gezegd dat ie me zou missen ofzo alleen maar een kus op me wang gegeven en gezegd dat ie me zo zou bellen...

Pfffff helpp!! ahaha

Ik weet et effe niet meer

10-10-2011, 19:52


Zucht.

10-10-2011, 19:56
Ja..

Hij heeft broers en neven die ook getrouwd zijn met Nederlandse vrouwen dus daar hoeft het niet aan te leggen denk ik. (tenminste dat zegt ie)

10-10-2011, 20:01

Citaat door The_End:
ben je een blondje
Haha als ik ja zeg dan gaat dit niet goed uitpakken voor me he x_x

10-10-2011, 20:02


Ik zou zeggen: spring voor een trein.

10-10-2011, 20:08

Citaat door -Beyonder-:
geef je deze keer geen info en ga je der niet zegenen

vreemd
Vermoeiende taak, word weleens moe van mezelf. Misschien wil jij mijn reacties zoeken en ze posten?

10-10-2011, 20:08

Citaat door peacelove:
Hallo allemaal,

ik heb sinds een weekje een relatie met een Marokkaanse jongen.
Hiervoor had ik alleen maar Nederlandse jongens en ik word een beetje onzeker door dit

Ik vind hem heel erg leuk en ben blij dat ik eindelijk een leuk iemand heb gevonden alleen heeft ie wat dingen waarover ik twijfel.

Hij belt me s'ochtends altijd als ie wakker word en dan praten we een kwartiertje ofzo.
Dan hoor ik de hele dag niks meer van em en smiddags dan krijg ik een sms. savonds dan zien we mekaar een paar uurtjes en dan sturen we nog 1 sms en dat was het. ik kan ook sturen wat ik wil maar vaak krijg ik niks terug..
Terwijl ik in m'n vorige relaties heel veel sms contact heb gehad altijd..
Ik bedoel wat is fijner dan elke dag weer die bevestiging dat ie toch aan je denkt?

Hij zegt dat ie met me wil samenwonen enzo en verder met me wil voor de rest van zn leven.
Maar hij toont weinig intresse in me hij wil alleen maar dingen weten over exen enzo..
Zijn marokkaanse mannen zo? Of is ie misschien toch niet zo geintresseerd in mij?
Als we het over een toekomst hebben is ie wel heel opgewekt en hij wil me meenemen naar marokko en dan dat samenwonen
Net heeft ie me thuis afgezet ik ga weg voor een week en hij heeft niet eens gezegd dat ie me zou missen ofzo alleen maar een kus op me wang gegeven en gezegd dat ie me zo zou bellen...

Pfffff helpp!! ahaha

Ik weet et effe niet meer
Op zo een korte termijn kun je geen oordeel vellen, dus wel logische dat je nog onzeker bent. Maar het hebben over samenwonen is de eerste week is overdreven en dat ie geïnteresseerd is in je exen de eerste week is ook al bizar. Maar dat is mijn mening

10-10-2011, 20:09

Citaat door Sihaaam-:
Ik zou zeggen: spring voor een trein.
Weer zo een type die het niet kan opbrengen om normaal te reageren. Belgen zijn over het algemeen vrij sociaal, daar moet jij nog hard aan werken.

SubhanaAllah

10-10-2011, 20:09

Citaat door The_End:
waarom haten, wij hebben liever blondjes,
Wat jij of andere liever hebben, daar heb ik geen zaken mee. Sterker nog; het boeit me geen reet.

Verder vind ik dat je die éne lid Adamwest niet zo moet nadoen, kontlikker.

10-10-2011, 20:11

Citaat door mister_anouar:
Weer zo een type die het niet kan opbrengen om normaal te reageren. Belgen zijn over het algemeen vrij sociaal, daar moet jij nog hard aan werken.

SubhanaAllah
Waarom zou ik gepast moeten reageren in zo'n dom onderwerp? Als je mijn advies wilt volgen, dan spring je toch samen met hen voor een trein.

Mijn God ey, mag ik niet eens zelf kiezen wat ik typ, stelletje vrome Moslims die een haram-relatie hun zegen willen geven.

10-10-2011, 20:11
Een week een relatie met een Marokkaanse jongen en je weet binnen een week deze site te vinden? Geloof je het zelf?

10-10-2011, 20:15

Citaat door Sihaaam-:
Waarom zou ik gepast moeten reageren in zo'n dom onderwerp? Als je mijn advies wilt volgen, dan spring je toch samen met hen voor een trein.

Mijn God ey, mag ik niet eens zelf kiezen wat ik typ, stelletje vrome Moslims die een haram-relatie hun zegen willen geven.
Wat voor jou dom lijkt is voor een ander normaal. Als je het onzin vind, dat mag dat is je goed recht maar reageer dan niet. Laat iederen in zijn waarde, dat noemt men wederzijds respect.

En by the way ik zegen helemaal geen haram relaties, ik heb enkel aangegeven dat je incorrect hebt gereageerd

Maar Ghair inshaAllah

10-10-2011, 20:19



Citaat door mister_anouar:
Wat voor jou dom lijkt is voor een ander normaal. Als je het onzin vind, dat mag dat is je goed recht maar reageer dan niet. Laat iederen in zijn waarde, dat noemt men wederzijds respect.

En by the way ik zegen helemaal geen haram relaties, ik heb enkel aangegeven dat je incorrect hebt gereageerd

Maar Ghair inshaAllah
Ze vroeg toch om advies? Wel, ik gaf haar advies op mijn manier. Zoals je al zei; ieder en zijn manier van doen, wat voor mij normaal is kan voor een ander abnormaal zijn, maar daar heb ik geen zaken mee en het boeit me ook niet.

Als jij haram-relaties wilt zegenen, dan doe je dat toch, maar citeer mij niet want wat ik typ, daar heb jij geen zaken mee.


Klopt, Gayr Insha'Allah. Doei!

10-10-2011, 20:19

Citaat door YaSmIn_082:
Een week een relatie met een Marokkaanse jongen en je weet binnen een week deze site te vinden? Geloof je het zelf?
Dat ik nu pas met een Marokkaanse jongen ga betekent niet dat ik nooit is dingen google bijv over haarverf, cosmetica producten, recepten enz enz.. Vaak kom ik dan gewoon op deze site uit omdat hier heel veel verschillende dingen worden besproken.

10-10-2011, 20:21

Citaat door The_End:
arkahba, het doet pijn dat wij echte mannen vieze sletjes als jij aan de kant zetten.
Wauw, vrome Moslim broeder!

Bedankt voor uw Hassanaats.

Pagina's : [1] 2 3