Bekijk volle/desktop versie : Weet iemand waar ik haar kan vinden?



10-10-2011, 14:41
Ik hoorde dat ze niet meer naar buiten mag?

Ik zag haar vaak lopen..
Ik zag haar in Amsterdam lopen..
Ik zag haar in Utrecht lopen..
Ik zag haar in Rotterdam lopen..
Ik zag haar in Den Haag lopen..
En nog wel meer plaatsten..
In het centrum, zag ik haar lopen..
Maar ook buiten het centrum zag ik haar lopen..

Ik heb veel waarde gehecht aan haar maar ik zie haar niet meer..
Wie weet waar ze is?

Ze ziet er zo uit:


Lees dit aub en verspreid het insha'Allah!!!

Oproep aan de moslimjongens in Nederland: Kom op voor de rechten van jullie zusters!

Salaam alekoum broeders,

Jullie hebben vast allemaal al gehoord over het niqaab verbod dat er aan komt. Dit verbod schendt de rechten van de zusters die deze gezichtssluier dragen uit geloofsovertuiging. De overheid praat over deze zusters alsof het om criminelen gaat. Ze willen boetes gaan uitdelen aan de zusters die het blijven dragen.

De pvv zegt dat ze met deze maatregelen het straatbeeld de-islamiseren. De Islam moet volgens hen uit de openbare ruimte worden verbannen. De andere regeringspartijen gaan hier in mee. De overheid denkt nu dat ze onze rechten één voor één kunnen afpakken.

Mijn oproep is dan ook om het straatbeeld en openbare ruimte te vullen met Islamitische symbolen. Om duidelijk te maken aan de overheid dat we ons geloof blijven uitdragen, dat we solidair zijn met de zusters die niqaab dragen, hoe weinig het er ook moge zijn. Dat boeit niet! Het gaat hier niet om aantallen maar om principes.

Ik ben zelf iemand die altijd westers gekleed over straat gaat, maar vanaf morgen zal ik elke dag met een la3baya aan naar buiten gaan. Iniedergeval naar school. Wat ik van jullie vraag is om mij hierin te volgen. Met name studenten en scholieren. Ik vraag jullie om zo naar school te gaan uit protest tegen het niqaab verbod. Zodat er insha Allah later een grotere studentenprotest kan ontstaan.

Broeders en zusters, ik vraag jullie ook deze oproep te verspreiden via facebook, marokko.nl en andere kanalen om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Print dit en deel het uit op jullie school.

Ik zeg jullie wij zijn geen mannen, als we stil toekijken hoe de overheid onze zusters zo behandelt. Het is fard om de eer van onze zusters te verdedigen. Iedere Moslim moet de rechten van de moslima's verdedigen.
Ik reken op jullie inzet en medewerking, moge Allah jullie belonen met het goede.

Wassalaam


of willen we zulke praktijken tegen onze zusters? :
[video=youtube;No4OT6EbKys]http://www.youtube.com/watch?v=No4OT6EbKys[/video]

10-10-2011, 15:44


Moge onze umah standvastig worden en deze strijd winnen inchaAllah!!

10-10-2011, 16:12
Allahuma ameen op je du'a oeghti

10-10-2011, 18:33
dankjullie wel voor jullie komma's en puntjes oeghti's