Bekijk volle/desktop versie : rijst met garnalen recept, wie heeft dat voor mij



10-10-2011, 11:43
Dames,

Ik wil voor vanavond iets klaar maken met garnalen en rijst.
Het mag ook iets met nasi en garnalen zijn.

Alvast bedankt

10-10-2011, 11:48



Citaat door yousra1981:
Dames,

Ik wil voor vanavond iets klaar maken met garnalen en rijst.
Het mag ook iets met nasi en garnalen zijn.

Alvast bedankt
Ik maak het altijd zo.
Groenten naar keus, in kleine stukjes. 1 uitje in kleine stukjes. garnalen en stukjes kipfilet (hoeft niet)

olie (olijf) in een diepe pan doen. dit heet laten worden dan de ui er bij 5 minuten later de andere groenten en de garnalen (kipfilet stukjes) doe hier een beetje zout bij 1 blokje knorr vis beetje ras elhanout, beetje kurkuma beetje saffraan beetje zwarte peper of cayene peper, beetje paprika poeder en dit goed mengen met elkaar. doe hier na een kwartier half liter kokend water en doe dan de rijst erbij als het vocht is opgenomen is je rijst klaar

10-10-2011, 12:55
Ok dank je wel
en welke groente kan ik het beste gebruiken?

10-10-2011, 13:01

Citaat door yousra1981:
Ok dank je wel
en welke groente kan ik het beste gebruiken?
Ik gebruik zelf niet al te veel groenten.
Ik gebruik wortel, tomaatje, doperwten paprika (rood)

23-12-2015, 21:26



Citaat door AA_lady:
Ik maak het altijd zo.
Groenten naar keus, in kleine stukjes. 1 uitje in kleine stukjes. garnalen en stukjes kipfilet (hoeft niet)

olie (olijf) in een diepe pan doen. dit heet laten worden dan de ui er bij 5 minuten later de andere groenten en de garnalen (kipfilet stukjes) doe hier een beetje zout bij 1 blokje knorr vis beetje ras elhanout, beetje kurkuma beetje saffraan beetje zwarte peper of cayene peper, beetje paprika poeder en dit goed mengen met elkaar. doe hier na een kwartier half liter kokend water en doe dan de rijst erbij als het vocht is opgenomen is je rijst klaar
Mijn man en ik hebben samen gezellig deze rijstgerecht gemaakt .
We hadden heerlijk genoten
Ik ben gek op rijstgerechten hmmm