Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Knoflook voor dik en lang haar? Wat kan je doen tegen de geur ??



09-10-2011, 20:50
Salam aleikoum,

Ik heb al vaak gelezen dat er meiden zijn die knoflook + olijfolie in hun haren doen zodat het dikker wordt en langer.. Maar wat doe je om de geur te voorkomen? Heb het namelijk vroeger 1 x gedaan en ik rook het dagen daarna nog steeds in mijn haren ookal had ik het 2 keer uitgewassen met shampoo ..
Ik hoorde van iemand dat je het middelste van het knoflookteentje eruit moet snijden, klopt dit?

Let me know! Want wil echt wel terug voller haar maar dan wel liefst zonder nare geurtjes daarna

10-10-2011, 10:43


Ja dat wil ik ook weten ja!
Ik heb het echt vier weken geleden ingedaan en elke keer als ik mijn haar nat maak dan ruik je het weer heel sterk

10-10-2011, 15:18

Citaat door Krimouna:
Ja dat wil ik ook weten ja!
Ik heb het echt vier weken geleden ingedaan en elke keer als ik mijn haar nat maak dan ruik je het weer heel sterk
En zie je al wat resultaat of nog niet echt? Ja echt een walgelijke geur

10-10-2011, 15:22

Citaat door Arabische_Meid:
En zie je al wat resultaat of nog niet echt? Ja echt een walgelijke geur
Ik ben nog net begonnen de stank is niet vol te houden soms als ik douche

Maar je voelt wel dat je haar steviger wordt en het valt wel minder uit..
Maar ik heb daarnaast ook vitamine pillen he die ik slik... Maar het gaat de goeie kant op alleen die geur((

11-10-2011, 14:02



Citaat door Krimouna:
Ik ben nog net begonnen de stank is niet vol te houden soms als ik douche

Maar je voelt wel dat je haar steviger wordt en het valt wel minder uit..
Maar ik heb daarnaast ook vitamine pillen he die ik slik... Maar het gaat de goeie kant op alleen die geur((
Oké je hebt me gemotiveerd om het ook te gebruiken ik slik nu ook biergistpillen dat helpt ook voor je haren zeggen ze..

12-10-2011, 15:07
Ik wil het ook gebruiken,, hoe doen jullie het in jullie haar?

13-10-2011, 11:56
je kunt beter ei met olijfolie in je haar smeren 1 uurtje inlaten werken en dan wassen maar met 2x shampoo spoelingen heb je geen nare geurtjes van de ei over... ben er zelf pas mee begonnen heb t van een vriendin dus bij haar helpt t best wel goedd

13-10-2011, 14:30
Er zijn ook van die knoflook pillen.. Vraag me af of dat ook helpt?
Want knoflook kan gewoon niet.. Anders rennen mensen gewoon van me weg.

16-10-2011, 19:24
up

ik heb eergister henna in me haar gedaan.. met heel veel olijfolie, 4 teentjes geraspte knoflook en 3akar lfassa voor de rode kleuring..