Bekijk volle/desktop versie : Fans van Ijsland plagen Ronaldo en roepen om Messi



09-10-2011, 20:39
Cristiano Ronaldo werd in 2008 al eens gekozen tot beste voetballer van de wereld en is in het shirt van Real Madrid weer ontzettend goed bezig. De aanvaller speelde tot dusver 69 competitiewedstrijden voor de Koninklijke en wist daarin al 73 keer te scoren. Door zijn houding blijft hij echter de nodige reacties oproepen.

Vrijdagavond speelde Ronaldo met Portugal thuis tegen IJsland, maar op een persconferentie kwam de aanvaller nog terug op het duel met Cyprus van vorig jaar september. Toen riepen de fans uit Cyprus massaal om Messi. “Dit zijn ongewone dingen, abnormaal”, wordt de Portugees geciteerd door AS. “Ik kan me er verder niet druk over maken. De mensen die kwamen voor het voetbal waren waarschijnlijk wel blij dat ze mij zagen.”

Aankomende dinsdag speelt Portugal tegen Denemarken en Ronaldo hoopt de naam van Messi dan niet te horen. De Argentijnse dribbelaar van Barcelona wordt door velen gezien als de belangrijkste concurrent voor de sterspeler van Real Madrid en ook dit seizoen nemen de aanvallers het tegen elkaar op in de topscorerslijst van de Primera División. Ronaldo staat op zeven goals, Messi heeft er acht.


09-10-2011, 21:08


beter lezen. dit ging om de wedstrijd tegen cyprus. en de wedstrijd tegen cyprus was niet vorig jaar, maar dit jaar. waardeloze journalistiek.

09-10-2011, 21:22
Ik wil ook wel in elk stadion uitgefloten worden voor een paar miljoen.

09-10-2011, 21:25

Citaat door MADEinMOROCCO:
Ik wil ook wel in elk stadion uitgefloten worden voor een paar miljoen.
Mag ik mee..?

09-10-2011, 21:28



Citaat door MADEinMOROCCO:
Ik wil ook wel in elk stadion uitgefloten worden voor een paar miljoen.
en wat als je kan kiezen tussen in elke stadion toegejuicht worden voor een paar miljoen of in elke stadion uitgefloten worden voor een paar miljoen...wat doe je dan?

09-10-2011, 21:30

Citaat door 33875:
Mag ik mee..?
Misschien...

Citaat door UrSuperior:
en wat als je kan kiezen tussen in elke stadion toegejuicht worden voor een paar miljoen of in elke stadion uitgefloten worden voor een paar miljoen...wat doe je dan?
Maakt mij niet uit. Als ik maar mijn miljoenen krijg.

09-10-2011, 22:28

Citaat door MADEinMOROCCO:
Maakt mij niet uit. Als ik maar mijn miljoenen krijg.
je moet kiezen anders ben je gay en val je op ronaldo

09-10-2011, 22:42
Iedereen was dit vergeten.. media haalt t weer naar boven, heerlijk