Bekijk volle/desktop versie : Vrouw gearresteerd omdat ze nikab droeg - SCHOKKENDE VIDEO



09-10-2011, 19:15
Vrouw gearresteerd omdat ze nikab droeg:

[video=youtube;No4OT6EbKys]http://www.youtube.com/watch?v=No4OT6EbKys[/video]

09-10-2011, 22:32


SubhanaAllaah en wij sluiten onze ogen? SubhanaAllaah..

09-10-2011, 23:03
Dit heeft mij echt tranen bezorgd. LAA ILAHA ILA ALLAH

10-10-2011, 17:18
Kijk ik vind het echt zielig voor haar en het doet mij ook zeker wat, alleen ik denk aan de ene kant, je weet dat het niet mag, je weet dat je in een westers land leeft en dat je het risico loopt opgepakt te worden, waarom ben je dan nog zo koppig en blijf je met een burka rond lopen?

Sorry maar dat begrijp ik niet. Ga dan naar een land of plek waar je weet niet tegen zulke narigheid aan te lopen.

10-10-2011, 22:14



Citaat door S.W.A.T:
Kijk ik vind het echt zielig voor haar en het doet mij ook zeker wat, alleen ik denk aan de ene kant, je weet dat het niet mag, je weet dat je in een westers land leeft en dat je het risico loopt opgepakt te worden, waarom ben je dan nog zo koppig en blijf je met een burka rond lopen?

Sorry maar dat begrijp ik niet. Ga dan naar een land of plek waar je weet niet tegen zulke narigheid aan te lopen.
Omdat deze zuster meer vrees heeft voor haar schepper Allah sub7an'Allah wa ta3la en het leven hierna dan voor het leven op deze aarde daarom blijft deze zuster er bedekt bij lopen.
Maar om zoiets aan te kunnen moet je een sterke imaam hebben en geen vrees hebben voor deze wereld, moge Allah sub7an'Allah wa ta3la onze zusters bij staan tijdens deze moeilijke tijden en nog moeilijkere tijden die er aan zitten te komen, Ameen,