Bekijk volle/desktop versie : "Nee!" riep ik "nee ik wil niet"...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

20-03-2002, 20:00
Nee riep ik nee ik wil niet ik wil niet maar ja wie gaat er naar je luisteren??
Ik huilde ik kan er niet meer tegen.
Me broer gaf me de laatste trap me moeder kwam en spuugde op me en liep weg mijn zus kwam de gang op en zei spottend wie niet luisteren wil moet voelen. Ik haatte haar opeens zo erg ik kon niemand vetrouwen.
Ik had helemaal niets fouts gedaan helmaal niets. ik kon niet opstaan ik voelde me lichaam niet en opeens werd alles zwart.

Ik deed me ogen, waar ben ik?? waarom is alles wit???ben ik dood??
Ik hoorde iemand huilen ik keek opzij en zag me moeder ze huilde
ze huilde, huilde ze om mij? mam waarom huil je vroeg ik met een schore stem waarom?? Me moeder keek me verbaast aan en zei je leeft nog!!! ik begreep het niet helemaal en ik vroeg ook om uitleg.
Jamila je hebt 3 dagen in coma gelegen het is vandaag woensdag.
Maar je mag waarschijlijk nu over een paar dagen weg ik dacht dat ik je kwijt was lieverd.Was dat me moeder dacht ik mijn moeder ben ik aan het dromen?? Mijn moeder die mij lieverd noemt is ze verandert??

Ik was moe en draaide me om en viel in slaap.

sta op jamila sta op ik werd geschrokken wakker je hebt de hele nacht geslapen je mag zo naar huis.Nu al? vroeg ik. Zo snel ja zei me moeder wij heben gezegd dat we je vadaag willen meenemen.

Ik stond op was was nog misselijk ik ging douchen deed me kleren aan en liep met mijn moeder naar huis.
Thuis aangekomen keek me broer me heel lief aan.Ik negeerde hem en liep me kamer binnen hij kwam achter me aan sorry jamila ik had je nooit zo mogen slaan het spijt me verschrikkelijk. Ja is wel goed Mo ga maar ik wil uitrusten ik sloot de deur achter hem.Ik wist dat ik weer klappen ga ontvangen hij heeft zo vaan zijn excusses aangeboden. maar ieder keer was het weer raak.

de eerste week thuis verliep rustig de tweede week ging ik weer naar school verliep ook normaal thuis iedereen negeerde elkaar.

de derde week ja de derde week begon het weer.
ik had tentames het begon in de ochtend ik werd wakker maakte thee voor iedereen going douchen tande poetsen en deed me kleren aan.
Jamila jamila hoorde ik me moeder roepen ja mama is er iets ja jamila wilje Nourdinne over 5 min wakker maken ja oke mama blijf maar slapen ik doe het wel.ik trok mijn broek aan en liep de kamer van mijn broertje nourdinne binnen hij deelde zijn kamer met mijn broer Mo. Nourdinne zei ik op een slissende toon ik probeerde mo niet wakker te maken nourdinne word wakker je moet opstaan riep ik wat harder mo werd er wakker van ik wist niet dat hij wakker was ga eruit schreeuwde hij maar ik moet nourdinne wakker maken zei ik rustig. Voordat ik het wist sprong mo vanuit zijn bed en trok me van mij haar hij schopte in mijn buik ik werd misselijk hij schopte me een paar keer hij pakte me van me haar en gooide mij zijn kamer uit.Geschrokken en huilend rende ik me kamer in kamde ik me haar en bekeek me zelf in de spiegel ik moet naar school dacht ik ik heb tentamens ik liep de deur uit
stapte de tram in nog 1 halte nog 1 halte maar en dan was ik op school. zal ik in de tram blijvenzitten?? Of zal ik uitstappen me tentamens maken ik voelde overal pijn. maar nee, ik rende de tram uit ik moest het halen op school het was mijn enigste licht puntje in mijn leven het was mij enige hou vast.

20-03-2002, 20:12

sjonge meid, Uit je verhaal kan ik opmaken dat het gewoon echt gebeurd is en als da het geval is denk da je beter iemand er bij kan halen, heb je geen oudere zus of broer of tantes/ooms die je kunnen helpen want wa hier gebeurt is nie normaal(oke het gebeurt wel vaker maar dat maakt het nog nie goed)
Want wa als je ma hem de volgende keer nie tegen kan houden en je voor heel wat langer of misschien wel levenslang in het ziekenhuis moet blijven.
Meid, als je iemand nodig hebt om te praten ook al ken je me niet(en misschien kan je dan juist je hart beter luchten) ,mail me dan maar

Groetjes Missy

20-03-2002, 20:32
oh is het nie echt gebeurd, gelukkig zeg ( jammer genoeg zullen er wel meiden zijn die zichzelf daarin herkennen maar gelukkig zijn er nie zoveel van.)

maar meid,je hebt talent
veel succes nog met het verderschrijven en misschien ooit nog een carriere met het schrijven van een boek

Missy

21-03-2002, 15:38
Bedankt missyr

een meisje uit west ja ik zal een vervolg maken
en ik ben nog bezig met het ander verhaal

Veel liefs
Oemaira

19-04-2002, 19:48

.................. ...................

10-05-2002, 22:31
School was mijn enigste lichtpuntje in me levenâ¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦â¦

Op school aan gekomen moest ik ff op adem komen Jamila kan ik je even spreken vroeg me leraar. Ooh nee dacht ik wat heb ik nu weer gedaan? Euuhh maar ik heb les meneer. Het is heel belangrijk jamila nu direct naar mijn kantoor.Ik liep met hem mee de vragen zweefde door mijn hoofd. Wat wil hij? Wat heb ik fout gedaan.
Ga maar zitten jamila, me leraar deed de deur op slot ik keek hem aan waarom doet u de deur opslot meneer hij gaf geen antwoord heb ik wat verkeerds gedaan meneer??? Moet u me moeder daarvoor bellen? Ik werd bang bang dat Mo weer een reden heeft om me in mekaar te slaan ik had nog steeds overal pijn van vanochtend. Nee jamila het is iets anders zijn stem veranderde hij liep naar me toe hij kwam te dichtbij ik voelde me niet meer op me gemak. Ik schoof een beetje met mijn stoel naar achteren. Ik kon nu zijn adem voelen ik schrok ik wist niet wat ik moest doen nee ik duwde hem van me rende naar de deur shit doe de deur open gilde ik nu doe de deur open.Hij liep voorzichtig naar de deur en zei jamila je bent een fantastische meid. Ik rende naar buiten waarom? Waarom? Ya rab waarom???
Ik rende naar buiten ik kon absoluut niet meer naar me klas ik wou naar huis gaan douchen ik voelde zijn adem nog steeds op mijn lichaam pakte de tram en ging naar huis.
Ik deed de sleutel in de slot en maakte de deur voorzichtig open ik probeerde voorzichtig en geluidloos binnen te komen maar nee Mo had me gehoord. wie is daar?hoorde ik hem roepen.
Ik zei ik voorzichtig alsof ik bang was dat hij me hoorde. Jamila ga thee voor me maken ik had me schoenen niet eens uit. Ik deed mijn laarzen uit en op me tenen liep ik naar me kamer bang dat hij me hoorde. Ik deed mijn pyjama aan jamilaaaa waar blijft mij thee?
Een schok ging door me heen. Snel rende ik naar de keuken maar ik was telaat. Stotterend probeerde ik te vertellen dat ik me pyjama wou aandoen maar nee. Voor dat ik het wist had ik al een harde stomp in me buik gekregen en een pan op me hoofd weer werd alles zwartâ¦â¦â¦â¦

11-05-2002, 12:25
Tetuana zina hier heb je deel 1 ook deel 1 had ik een paar weken terug getypt maar was te moe om het verder te schrijven

Maar hier heb je deel 1 en deel twee

11-05-2002, 12:27
de vervolg zal ook nog komen daar ben ik nu bezig mee

11-05-2002, 12:42
Ik werd wakker op de zelfde plek als ik de vorige keer wakker werd weer was alles wit weer hoorde ik iemand naast me huilen weer. Ik wist waar ik was ik wist wie er huilde maar dit keer keek ik niet ik draaide met mijn rug naar haar toe ze wist dat dit weer zou gebeuren ik zag alles weer voor me toen Mo me in de ochtend zijn kamer uit sloeg toen ik op school was wat me leraar bijna had gedaan ik kreeg rillingen en toen weer toen ik thuis kwam weer met Mo. Als ik wegloop dacht ik waar moet ik heen? De dood? Weer kreeg ik de rillingen nee dan ga ik de hel in. Wat moet ik doen? Wat? Jamila? Ben je wakker hoorde ik me moeder zeggen.
Ik had geen zin om antwoord te geven geen zin. Maar ja het moest het is een bleef me moeder ik draaide me voorzichtig om ik keek haar aan voor dat ik het wist begon ik te huilen niet huilen jamila niet doen zei me moeder niet huilen ook me moeder begon te huilen.
Salaam moehalaikom, hoorde ik Mo zeggen hoe voel je je ? vroeg hij bezorgt. Hij droogde snel me tranen. Hij hoeft niet te zien dat ik heb gehuild.
Je mag morgen naar huis zei hij rustig. Ik keek hem aan ik walgde van hem ik haatte hem ik werd misselijk als ik naar hem keek. De dokter kwam binnen. Mevrouw hoorde ik hem zeggen met uw dochter gaat het nu veel beter ze mag zelfs vandaag naar huis als ze dat wil nee dacht ik nee dat had je niet moeten zeggen nu moet ik naar huis al zou ik het niet willen.
Me moeder keek me met glinsterende ogen aan kom Jamila we gaan naar huis. Me moeder hielp met het brengen naar de douche ik ging douchen en kleedde me aan. Ik voelde me leeg ik was ik niet meer ik was ik nooit geweest.
We liepen naar de auto Mo stapte al in me moeder ook ik keek ff opzij wie was dat? Waarom keek hij naar mij? Jamila wat blijf je daar staan kom op ik heb niet alle tijd. Ik stapte snel de auto in. Wie was hij?

11-05-2002, 12:43
KOMOP mensen wat vinden jullie ervan????

11-05-2002, 13:11
We reden naar huis thuis aangekomen kon ik hem maar niet vergeten wie was hij waarom kon ik hem maar niet vergeten? Waarom niet??? Ik mocht me toetsen inhalen op school aangezien ik 1 week weer thuis heb gezeten en alleen aan hem heb gedacht.maar ik was te bang om weer naar school te gaan ik was bang maar het moest hoe dan ook het moest. Het was maandag ik moest naar school gaan ik moest me toetsen inhalen mijn diploma moest ik halen hoe dan ook. Ik ging douchen deed mijn kleren aan zette de fluitketel maakte me zus wakker de kamer van mijn broer durfde ik niet binnen te gaan. Jamila ga jen u al naar school? Vroeg me zus halfslapend ja ik heb geen honger zei ik snel. Ik deed mijn laarzen aan en rende op me tenen naar de deur.
Buiten kon ik weer eens goed diep adem halen ik zag de tram net weg rijden ik had opeens zo een zin om te lopen waar ik die zin vandaan heb gehaald dat wist ik zelf ook niet. Het was 30min lopen maar dat kon me niet zo veel schelen het was toch nog heel vroeg. Ik wist niet wat me over kwam maar voordat ik het wist werd ik weg getrokken ben je helemaal gek geworden?? Hoorde ik een jongen hard roepen ik trekte snel me hand weg van hem wie denk je wel dat je bent jongen zei ik hard toen ik hem aan keek hij was het hij. Wil je nog eens in de ziekenhuis belanden jamila? Vroeg hij hij kende me naam wie is hij? Wie ben jij? Wat wil je? Hoe bedoel je? En toen zag ik het opeens hij had me weggetrokken ik was helemaal in me gedachten verzonken dat ik de auto in de gaten had ik had niet eens in de gaten dat ik opeens van de stoep naar de auto weg liep. Maar wacht eens even je volgt me zei ik wie ben jij?? Vroeg ik. Wat wil je? waarom volg je me?? Hoe weet jij me naam?
Hij keek me glimlachend aan dammn wat heeft hij een mooie lachâ¦â¦â¦..

11-05-2002, 13:28
hey ,

echt ik kom echt niet veel op maroc.nl maar nu ga ik elke dag checken hoe het afloopt! ik vind het gewoon een prachtig verhaal, ik leef helemaal mee, alhoewel ik het ni meemaak...
echt je speelt met gevoelens in dit verhaal, echt heel emotioneel,
zoals dat je beschrijft hoe je moeder doet en wat ze zegt...
echt heel mooi!!

Maak er wat van, en ik ben benieuwd wat er nog zal gebeuren...
dikke kus
MissXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

11-05-2002, 13:35

DamnZ, wat een goeie verhaal.
Je kunt je der zo inleven weet je dat. Echt, prachtig.

Blijf vooral doorgaan zou ik zeggen. Maar wacht niet te lang met vervolg, Pleassssssseeee!!!!!!!!!!!

GreetingZz

11-05-2002, 13:50
hey oemaira
ik kan niet wachten ga snel verder ik w8 in spanning af joh.

11-05-2002, 14:04
ga verder....ik wil wten wie die jongen is..............

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14