Bekijk volle/desktop versie : Venten die denken dat ze onoverwinnelijk zijn



08-10-2011, 22:47

Citaat:
I must say, het voelt ongelooflijk goed aan om dergelijke types op hun bek te zien gaan. Does that make a bad person?
Over. :/

08-10-2011, 22:51



Citaat door Mahan1988:
Beschrijf het eens precies, dat onoverwinnelijk zijn qua wat?


Mannen zoals jou bedoelt ze schat.

08-10-2011, 22:51
Als jij vermaakt omdat iemand even in een dal zit, is dat niet echt goed nee

08-10-2011, 22:52
Heerlijk gevoel.

08-10-2011, 23:00



Citaat door Mahan1988:
Beschrijf het eens precies, dat onoverwinnelijk zijn qua wat?

Qua alles. Superioriteitsgevoelens creëren die gebaseerd zijn op gebakken lucht. Denken dat de wereld en alles erin buigt voor hem. Een leven leiden zonder gevoel, zonder medeleven, just like a robot. I like it when they fall. =)

Citaat door Marokkaantje001:
Mannen zoals jou bedoelt ze schat.

I like it when they fall.

Citaat door Simpatica.:
Als jij vermaakt omdat iemand even in een dal zit, is dat niet echt goed nee

Nee, geen dal. Gewoon keihard op hun bek pleuren. Dat ze beseffen they aren't untouchable. :/

Citaat door anoniempje2018:
Heerlijk gevoel.
Highfive!

08-10-2011, 23:05
Ik stoot mannen voornamelijk af.

08-10-2011, 23:16
Ik heb meer baardgroei dan hen.

What are you? Dr. Phil?

08-10-2011, 23:18

Citaat door crazy_lina:
Ik heb meer baardgroei dan hen.

What are you? Dr. Phil?

08-10-2011, 23:57

Citaat door crazy_lina:
Over. :/
als je de persoon aanpakt op het gebied waarin hij zijn superioriteit waant dan kan het een les voor hem zijn en juich ik het toe maar als je het gaat conpenseren door hem op een ander vlak aan te pakken dan heb je natuurlik niets gepresteerd,het enige wat je dan gepresteerd hebt is je ego gestreeld.....netals een man die een vrouw slaat omdat hij haar niet kan overtuigen door argumenten,ook deze man heeft haar een les geleerd maar niet op het gebied waar de les nodig was....je ziet het het ook hier,mensen die anderen gaan uitschelden/pesten als ze niet tegen hun mening kunnen of belachelijk proberen te maken op een gebied dat niet toe doet ......is ook zoiets.dan vraag ik mij af van welke heldenbond je bent.
ps vind je mij zo een persoon?