Bekijk volle/desktop versie : Vrouw prostitueert dochter (12) voor bingo



08-10-2011, 21:28
PESCARA - De Italiaanse politie heeft een vrouw gearresteerd die haar 12 jaar oude dochter prostitueerde.

De vrouw (43) gebruikte de opbrengsten van de seks onder meer om bingo mee te spelen. Twee mannen die seks met het jonge meisje hadden, zijn ook opgepakt. Een van hen is 92 jaar oud.
Dat meldden Italiaanse media zaterdag op basis van justitie in de stad Pescara, aan de oostkust van Italië.

Het meisje is opgevangen door jeugdzorg. Haar moeder is uit de ouderlijke macht ontzet.

http://www.nu.nl/buitenland/2636364/vrouw-prostitueert-dochter-12-bingo.html

08-10-2011, 21:33



Citaat:
Faceva prostituire la figlia per poter giocare al bingo. E' successo a Pescara dove una donna di 45 anni è stata condotta in carcere. Insieme alla donna finiscono dietro le sbarre anche un 92 enne e un 18enne: due clienti della ragazzina. Ed è proprio il 18enne a denunciare il fatto. Il ragazzo infatti, ospite di una comunità di recupero per via di disturbi psichici, ha raccontato di aver fatto sesso con la bambina in cambio di trenta euro e un telefonino.

Ad agosto il tribunale dei minori dell'Aquila, aveva tolto la 12enne alla madre e l'aveva affidata ad una struttura di recupero. La donna, però, non si era rassegnata e aveva tentato, con la complicità dell'amante 70enne, di riportare la figlia con sè. "Dalle indagini - ha spiegato il dirigente della squadra mobile della Questura di Pescara, Pier Francesco Muriana - è emerso un quadro di assoluto degrado". Anche la madre, infatti, si prostituiva per pagare le pagare la propria dipendenza dal gioco. Nel 2004 era stata indagata dai Carabinieri per avere indotto il fratello a una violenza sessuale nei confronti di una disabile.

Dalle intercettazioni telefoniche, effettuate nel corso delle indagini, emerge una ragazzina con un quadro psicologico complesso. La 12enne da un lato era succube della madre, dall'altro aveva con i compagni comportamenti da bulla. Oggi la ragazzina è tornata a frequentare la scuola e intrattiene con i compagni relazioni normali.

http://www.libero-news.it/news/840761/Pescara-per-giocare-a-Bingo-fa-prostuire-la-figlia-12enne.html
Korte vertaling: de mannen met wie het jonge meisje sex moest hebben, waren een 92 jarige man en een 18 jarige jongen. De 18-jarige heeft dit zaakje aan het licht gebracht. Hij is zelf voor zover ik begrijp ook niet 100% mentaal in orde. Hij zou ondermeer sex hebben gehad met het meisje in ruil voor 30 euro en een mobieltje

Ook het meisje zou niet helemaal psychisch in orde zijn.

08-10-2011, 22:06

Citaat door Aveline:
Korte vertaling: de mannen met wie het jonge meisje sex moest hebben, waren een 92 jarige man en een 18 jarige jongen. De 18-jarige heeft dit zaakje aan het licht gebracht. Hij is zelf voor zover ik begrijp ook niet 100% mentaal in orde. Hij zou ondermeer sex hebben gehad met het meisje in ruil voor 30 euro en een mobieltje

Ook het meisje zou niet helemaal psychisch in orde zijn.
dat ze niet helemaal psychisch in orde zijn kan ik me voorstellen bij de genoemde daden :-(.........

08-10-2011, 22:12
Echt triest is dit, dat mensen hun eigen kind gebruiken om aan geld te kunnen komen

08-10-2011, 23:35



Citaat door Aveline:
Echt triest is dit, dat mensen hun eigen kind gebruiken om aan geld te kunnen komen
ik ben er ook verdrietig om

09-10-2011, 11:38
net als je denkt dat je het ziekste ter wereld al hebt gelezen........

09-10-2011, 15:22
Ziek he

24-06-2013, 02:58
ophangen die moeder, hoe kan je je bloedeigen kind zoiets aandoen TFOE

24-06-2013, 06:55
Om 2 uur in de nacht een bericht uit 2011 uit de kelder sleuren, dan mankeert er wel wat met je.

24-06-2013, 08:35
La hawla wa la quwatta illa billah. Zulke zieke verhalen horen we steeds meer