Bekijk volle/desktop versie : Zelfstandige moeder in problemen door Gastouderbureau Dar el Hanan



07-10-2011, 18:42
Salaam 3alaikoem,

Als zelfstandige moeder zit ik zwaar in de financiële problemen door gastouderbureau Dar el Hanan. In 2008 en 2009 heb ik via Gastouderbureau Dar el hanan te Gorinchem kinderopvangtoeslag ontvangen voor mijn kind. In de overeenkomst die wij hebben ondertekend staat dat Dar el hanan in Gorinchem is geregistreerd. Echter, is Dar el Hanan verhuisd per 1 september 2008 naar Hoogeveen. Nu zijn de overeenkomsten dus niet meer geldig, omdat Dar el Hanan Gorinchem niet meer geregistreerd stond in de gemeente. Ik ben nooit, door niemand niet op de hoogte gesteld over deze verhuizing.

Nu zit ik dus met grote problemen nl, dat ik heel kinderopvangtoeslag van 2009 moet terugbetalen aan de Belastingdienst omdat ik volgens overeenkomst de wijziging had moeten doorgeven naar Hoogeveen.

Wie komt dit bekend voor? En wie heeft ooit ingeschreven gestaan bij Dar el Hanan Gorichem of Hoogeveen.
Ben ten einde raad, in plaats dat dit als een lust gezien zou moeten worden, heb ik er enkel last mee ondervonden.

Wa 3alaikoem salaam,

een wanhopige moeder

07-10-2011, 22:41


sobhaan Allah ik ben ook een gedupeerde. precies zelfde verhaal. lees je pm

08-10-2011, 23:43
Je kan me gerust Pm-en en ik zal proberen je te helpen inshaAllah!

23-10-2011, 17:06
Nog steeds niet echt verder opgeschoten helaas...