Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan Abdessalam uit jeugd van Real Madrid, mag met 1e elftal meetrainen!

Pagina's : [1] 2 3 4

Yunus23
06-10-2011, 19:39

Following the absence of several elements of Real Madrid who have recently joined their respective countries, the young player the team hopes Moroccan, Mohamed Kamal Abdessalam, trained on Wednesday with professional training in Madrid.Indeed, the coach of the Merengues, José Mourinho, has made ​​use of some players of the team hope that the Moroccan 21 years at a preparatory meeting which took place on Wednesday against Real Madrid C. The Morocco has played, among others, alongside Kaka, of Lassana Diarra, deJosé Callejón and Esteban Granero in a game closely followed by the Portuguese coach. Remember that the midfielder rose through the ranks since joining Real in 2006 from Mallorca. mountakhab.net http://www.defensacentral.com/userfiles/2010/Mar_09/kamal_62_ampliada.jpg

Raul
06-10-2011, 19:58
Hij moet nu alles op alles zetten, dan kan hij volgend jaar (of misschien halverwege dit jaar al) naar Castilla en wie weet zijn debuut in het eerste over een jaartje of twee.

MounEB
06-10-2011, 20:19
Real Madrid gebruikt geen jeugdspelers. Die speelt over een paar jaar bij Sevilla ofzo, net als alle andere.

wydadpsvbarca
06-10-2011, 20:33
helaas zal hij nooit doorbreken kan me de laatste jaren geen speler herinerren die is doorgebroken bij madrid vanuit de jeugd

Cllash
06-10-2011, 20:39

inchallah naar een subtopper

_Mister_Riffi
06-10-2011, 21:15
Real Madrid gebruikt geen jeugdspelers. Die speelt over een paar jaar bij Sevilla ofzo, net als alle andere. Welke topclub gebruikt wel jeugdspelers? dan heb ik het niet over 5 minuten op het eind, want dat doet Real ook helaas zal hij nooit doorbreken kan me de laatste jaren geen speler herinerren die is doorgebroken bij madrid vanuit de jeugd Genoeg

wydadpsvbarca
06-10-2011, 21:18
Welke topclub gebruikt wel jeugdspelers? dan heb ik het niet over 5 minuten op het eind, want dat doet Real ook Genoegonzin

Cllash
06-10-2011, 21:21
Welke topclub gebruikt wel jeugdspelers? dan heb ik het niet over 5 minuten op het eind, want dat doet Real ook barca?

_Mister_Riffi
06-10-2011, 21:22
onzin La liga stikt van de real spelers Real kan zoveel spelers terughalen als ze willen dmv terugkoop opties, daarnaast heb je spelers als morata en jesse die goed zijn en af en toe mee mogen doen.

wydadpsvbarca
06-10-2011, 21:24
La liga stikt van de real spelers Real kan zoveel spelers terughalen als ze willen dmv terugkoop opties, daarnaast heb je spelers als morata en jesse die goed zijn en af en toe mee mogen doen.ja precies de spelers krijgen nooit een kans bij het 1e van real

_Mister_Riffi
06-10-2011, 21:26
barca? noem s spelers ja precies de spelers krijgen nooit een kans bij het 1e van real Real is absolute top, je moet meteen categorie ozil, ronaldo benzema, alonso zijn, daarom is verhuren goed

Cllash
06-10-2011, 21:27
noem s spelers Real is absolute top, je moet meteen categorie ozil, ronaldo benzema, alonso zijn, daarom is verhuren goed hoe bedoel je noem es spelers, barca gebruikt toch haar eigen jeugd of niet?? alle spelers breken door naar het eerste, sommige gaan eerst naar buitenland maar worden teruggehaald na het rijpen busquets, messi, valdes, inieste en xavi etc allemaal jeugdspelers

barcaaa
06-10-2011, 21:29

noem s spelers iniesta, xavi, puyol, victor valdes en niet te vergeten lionel messi moet ik doorgaan??? :maf2:

wydadpsvbarca
noem s spelers Real is absolute top, je moet meteen categorie ozil, ronaldo benzema, alonso zijn, daarom is verhuren goed nou geef eens een paar voorbeelden dan die het tot het 1e gaan halen ???? pedro leon hadden ze terug gehaald maar die is duidelijk weer mislukt weer een weggegooide speler

barcaaa
hoe bedoel je noem es spelers, barca gebruikt toch haar eigen jeugd of niet?? alle spelers breken door naar het eerste, sommige gaan eerst naar buitenland maar worden teruggehaald na het rijpen busquets, messi, valdes, inieste en xavi etc allemaal jeugdspelers geen verstand van voetbal :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4