Bekijk volle/desktop versie : Dames wat zouden jullie doen?



Pagina's : [1] 2 3

06-10-2011, 19:16

Citaat door Ouidad-Larache:
Heb een leuk persoon leren kennen. Ken hem nog niet zo heel goed..maar heb wel leuke gesprekken al gehad.
Alleen 1 probleem. Hij is wel 2 jaar ouder dan ik, maar hij gaat nu pas een studie beginnen en ik ben net op de universiteit afgestudeerd. Ik ben ook nog jong..maar heb gewoon een kortere route dan hij achter de rug vanaf het vwo direct. Hij is dus 4 jaar nog zoet aan de studie. En dan denk ik ja..zit hier dan wel toekomst in? Die zit de komende 4 jaar aan zijn studie. Ben ook niet van plan om te trouwen om dan zijn sugarmomma te worden ofzo..omdat hij school heeft. Is dit een rare gedachte? Hij is verder wel echt leuk..Maar door deze gedachte wil ik het verder geen kans geven..omdat ik bang ben dat het sowieso in de weg zal zitten voor een eventueel huwelijk. En ik denk altijd een stap vooruit of aan niks beginnen.

Heeft iemand hier ervaring mee? We horen meestal andersom. Begrijpt iemand mijn dillema of zeggen jullie ik overdrijf?
.

06-10-2011, 19:21


salaat istighara

06-10-2011, 19:23
Ik vind het helemaal geen rare gedachten sterker nog heel goed dat je daar aan denkt.
Het gaat wel om je toekomst. Heeft hij al wel een huis?

06-10-2011, 19:35
Ik zou er persoonlijk niet voor gaan. lijkt me echt niks een man die nog moet studeren

06-10-2011, 19:48


Ik vind het overdreven dat je zo denkt als ik eerlijk moet zijn..
Het is juist goed dat hij studeerd. Dan zit er zowiezo al meer toekomst in dan een man die nooit gestudeerd heeft.

Waarom zou jij zijn sugarmommy zijn als jullie trouwen?
Als je trouwt dan deel je toch alles. Dus ook je geld.
En hij kan zowiezo naast het studeren een bijbaantje nemen om zijn steentje bij te dragen.

Je weet dat het in de toekomst zal veranderen en hij er zelf nu niets aan kan doen. Dus zou het onterrecht zijn als jij hem hierdoor zou afwijzen.

06-10-2011, 20:01
Mijn man studeerde ook nog, weliswaar laatste jaar, toen wij een item werden. Het heeft ook voordelen: heel wat meer vrije tijd.

06-10-2011, 20:05
Tjá ..
Het feit dat het klikt is belangrijk genoeg, vind ik. Verder weet ik het echt niet.

06-10-2011, 20:18

Citaat door CherieCoco:
Ik zou er persoonlijk niet voor gaan. lijkt me echt niks een man die nog moet studeren
zat getrouwde en gescheide vrouwe hier op m.nl die nog studeren begrijp je punt niet zo ......

06-10-2011, 20:19

Citaat door Ouidad-Larache:
Laatste jaar vind ik echt een tikkeltje anders. Dan zou ik er niet eens meer over nagedacht hebben..totaal geen probleem.

Maar 4 jaaaaaaaaar!!! Net beginnen en ik net klaar. Pfff ik weet het niet hoor. Hij smste me net ook van of ik denk dat het wat kan worden tussen ons?En of ik ermee zit dat we wellicht met andere dingen op dit moment bezig zijn in ons leven.

Ik denk dat hij het ook voelt dat ik er welicht mee zit.
maar wat zie je dan als belemmering als hij gaat werken zit hij ook van 9 tot 5 ergens te rotten ......maar nu omdat het school is is het opeens anders ......

06-10-2011, 20:22
Is een deeltijd opleiding voor hem geen oplossing? Neem aan dat ie zn hbo- diploma al heeft, aangezien hij naar de uni wil. En er zijn o.a. op de uu en uva premaster opleidingen van een jaar. Dan heeft ie zo (binnen 2 jaar) zn master titel op zak.

06-10-2011, 20:25

Citaat door Ouidad-Larache:
Verhouding man vrouw zijn toch echt anders. Of heb jij als man geen trots als jou vrouw 40 uur moet gaan werken huishouden erbij doen..zodat jij je tentamens moet gaan leren. Hij zal zelf nauwlijks toekomen aan zijn bijbaan.
nou ik moest effe inzicht krijgen met wat voor persoon ik te maken heb hbo/uni meiden zijn meestal van die geassimileerde meiden die hun eigen wetten maken vandaar .....

maar heb je het met hem er al over gehad hierover en hoe hij ernaar kijkt of denkt op te lossen ?

06-10-2011, 20:42

Citaat door Ouidad-Larache:
Nee is gewoon een voltijd HBO opleiding. Hij gaat niet naar uni. En de opleiding kan alleen voltijd. Hij wilde deze opleiding al vorige voor wij elkaar leerde kennen wat ook echt maar pas geleden is. Zijn plannen gaan sowieso door en die wil ik niet in de weg staan. Maakt alleen lastig dat we elkaar leuk vinden en klik hebben..en ik verder kijk dan vandaag of morgen.




Onzinnige vooroordeel.

Neej heb het nog niet over gehad. Maar weet wel dat hij hetzelfde denkt. Van shit zij is al klaar en gaat werken en hij was net zich aant voorbereiden weer studentenleven in te gaan. Was onverwacht.

maar er kan vanalles gebeuren. Voor het zelfde geld valt hij of ik tegen. Maar toch ik wil nu al weten of ik het wel zover wil laten komen.
ik denk toch dat de klik tussen beiden veel belangrijker is om daar eerst achter te komen voordat je aan het andere begint te denken dat andere kan je nog oplossingen voor vinden (flexibel instellen) .....huwelijk daar zit je aan vast

06-10-2011, 20:49


Een man moet pas aan trouwen denken als hij voldoende inkomen heeft om een vrouw te onderhouden. Wie geeft jou garantie dat hij zeker over 4 jaar afstudeerd? Waarom gaat je man anders niet werk- en leer traject doen? Dan krijgt hij salaris en tegerlijkertijd een studie doen.

06-10-2011, 20:49
Trouwens heeft hij al een huis?

06-10-2011, 21:25
Ik zou daar geen probleem van maken eerlijk gezegd. Als de klik er is en hij is serieus dan zou ik ervoor gaan, uiteindelijk wordt alles van jullie samen. Bijbaantje moet hij zeker wel. Ik zou alleen niet snel aan kinderen beginnen en gewoon aankomende 4 jaar lekker samen heel veel doen met vakanties enz.

Pagina's : [1] 2 3