Bekijk volle/desktop versie : Gerechten op mijn wedding: offertes gezocht



06-10-2011, 17:17
Assalaamou aleikoem warahmatoellahi wabarakatoehoe,

ik zoek een goede kokkin/serveerbedrijf of wat dan ook, die voor mij paar gerechten kan maken voor mijn kleine bruiloft thuis. Ik wil graag een offerte krijgen met de (bezorg/reis)kosten naar twente. En voor ongeveer 10 tot 15 borden per gerecht. Ik heb ongeveer 50 tot 75 vrouwen en ook iets van 50 mannen.

Ik zou het graag als volgt willen hebben insAllah, op chronologische volgorde:

x allereerst bij de thee en koffie een kleine bord met 4 soorten koekjes, cake en zachte/zoete broodjes.

x Salade (een niet al te uitgebreide salade, maar wel eentje die erg lekker is, maar natuurlijk ook weer niet al te duur)

x OF DIT: Een heerlijk gekruid kip gerecht met amandelen, groene olijven en eieren
x OF in plaats van de kip een vis gerecht (geen tajin) maar meer zo iets met calamaris/garnalen/gamba's/ stukjes vis met (charmilla) saus

x Mini-pizza's en mini loempias met vis (ik heb er voor gekozen om geen tweede warm gerecht te doen, omdat vaak mensen vol zitten na het eerste gerecht en alleen maar kleine stukjes hier en daar dippen in het tweede gerecht. Vandaar mijn keuze dus voor mini-pizza en mini-loempias.)

x Fruit krijg ik van mijn broer, die regelt dat voor mij.

Dus zou graag hier een offerte van willen ontvangen. En doen jullie ook toevallig aan serveren en afwassen, zonder schotels/borden en zo. Dan zou ik hier ook graag een offerte van willen. Doet je niet aan gerechten maken, maar wel serveren en afwas, dan mag je natuurlijk ook reageren.. Dus alleen hulp bij het neerleggen van het eten en bijhouden van het drank. En afwassen en afruimen.
Oh ja, foto's zijn ook zeker welkom!!!

Wa djazakoemoeallahoe gairen.

Wa salaamou aleikoem warahmatoellahi wabarakatoehoe

06-10-2011, 19:53


yoeehooeee hihi

07-10-2011, 14:01
Is het duur om eten apart te doen voor een bruiloft? zeg maar dat je dan geen eten van de catering neemt? kom je dan duurder uit of niet? vraag me af hoe duur eten is voor 43 borden, weet iemand dat? alvast bedankt.

07-10-2011, 20:58

Citaat door Mirage_Gifts:
Up voor jou sis!


Djazakillah hihi!


Citaat door Miss_Appart:
uppp

xx

Citaat door lovefedje:
Is het duur om eten apart te doen voor een bruiloft? zeg maar dat je dan geen eten van de catering neemt? kom je dan duurder uit of niet? vraag me af hoe duur eten is voor 43 borden, weet iemand dat? alvast bedankt.
Wat moet dat daar!!! Een beetje hier op mijn topic vragen stellen!!!!!