Bekijk volle/desktop versie : Goedkope uitnodigingskaart... Waar kan ik die krijgen/bestellen?



06-10-2011, 17:07
...

06-10-2011, 17:26


ik heb een keer gehoord dat je via zo'n nederlandse site waar je visite kaartjes kan bestellen. Gratis een aantal van die dingen kan bestellen.
En waarom veel geld aan besteden, als mensen het alleen gebruiken om te zien wie gaat trouwen en waar ze heen moeten, daarna belandt die in de prullebak. Gair insAllah.
ik zelf was van plan om echt gewoon op die kleine visitekaartjes het af te drukken.. hihi.. allah i 3awnek en Allah i kemel bel gaeer. Allahoema ameen.

xx

06-10-2011, 17:32

Citaat door miss_hoceimatje:
ik heb een keer gehoord dat je via zo'n nederlandse site waar je visite kaartjes kan bestellen. Gratis een aantal van die dingen kan bestellen.
En waarom veel geld aan besteden, als mensen het alleen gebruiken om te zien wie gaat trouwen en waar ze heen moeten, daarna belandt die in de prullebak. Gair insAllah.
ik zelf was van plan om echt gewoon op die kleine visitekaartjes het af te drukken.. hihi.. allah i 3awnek en Allah i kemel bel gaeer. Allahoema ameen.

xx

Ameen

Salaam meis,

Mijn moeder wilt zulke uitnodigingskaart hebben en ik wil haar tevreden houden.

Het beland inderdaad in de prullebak, maar des ondanks ben ik er er toch naar opzoek.

Wanneer is jouw dagje insha'Allah?

A3laikom salam.

06-10-2011, 19:52

Citaat door ALHAMDOELILLAH_:
Ameen

Salaam meis,

Mijn moeder wilt zulke uitnodigingskaart hebben en ik wil haar tevreden houden.

Het beland inderdaad in de prullebak, maar des ondanks ben ik er er toch naar opzoek.

Wanneer is jouw dagje insha'Allah?

A3laikom salam.
Mijn dagje staat nog niet vast, omdat wij een en ander nog moeten regelenm maar insAllah zo snel mogelijk.
Moge Allah het voor je vergemakkelijken!

Wa salaamou aleikoem warahmatoellahi wabarakatoehoe

14-10-2011, 19:21


Mocht je nog niks hebben gevonden, kijk op onze website: http://www.aticards-gifts.webs.com. Alle prijzen zijn incl. drukkosten. Minimale afname is 50 kaarten. Voor meer info, stuur een pm of e-mail naar aticards-gifts@hotmail.com of bel 06 86 423 520.

Mvg,
ATI Cards & Gifts