Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me helpen? (mamas?)



05-10-2011, 12:52
Salaam Dames,

Ik had een vraagje. Mijn zoontje van 7 maanden heeft meskin scheurtjes bij zijn anus en ook bloed het wat.. Als hij zijn behoefte moet doen dan gilt hij het hele huis bij elkaar. Ik vind dit zo zielig voor hem. Ik heb er al wat zinkzalf op gesmeerd maar dat helpt volgens mij ook helemaal niks. Nog iemand tips???

05-10-2011, 12:55


laxeermiddel, totdat het wondje geneest

05-10-2011, 12:58
met olijfolie insmeren en zacht houden. Ga wel met hem naar de dokter, mischien heeft hij last van harde ontlasting waarbij zijn anus blijft opengaan. heb echt met je kindje te doen.

05-10-2011, 13:00
Naar de arts dan krijg je een verdovend middel voor op die plek, want dat doet ongelooflijk pijn.

05-10-2011, 13:31


neo cutigenol zalf is echt een wondermiddel voor luierdermittis, bij de apotheek.

05-10-2011, 13:32
idd bij de dokter langs

05-10-2011, 13:50
waarschijnlijk een fissuur meskien.. kan erg pijnlijk zijn dus ga met je zoontje naar de huisarts..

05-10-2011, 13:56
begrijp dat niet hë... wrm een topic openen ga naar de dokter

05-10-2011, 13:59

Citaat door Lela_B:
begrijp dat niet hë... wrm een topic openen ga naar de dokter
Ik open een topic voor advies. Dit is mijn eerste kindje dus weet niet altijd hoe en wat. Als je tegenwoordig naar de dokter gaat dan is vaak wat je te horen krijgt, is niks aan de hand, geef m paracetemol en veeel water laten drinken. Vandaar dat ik dus niet race naar de dokter. Begrijp je het nu?

05-10-2011, 14:00
Bedankt voor jullie advies dames, ik ga de huisarts zo bellen. Ze hebben nu pauze

05-10-2011, 14:01
Met een baby altijd naar een anrts.

Tot die tijd zijn ontlasting en plasluiers in de gaten houden.

Wat water geven, druppel olie in zijn flesje en op zijn poepertje.
Zwitsal zinkzalf is effectiever vertelde mijn huisarts dan sudocreme, na elke verschoning een klein beetje smeren met een wattestaafje. Vaak werkt het met een dag al zichtbaar.

Heeft hij koorts? Direct huisarts!

Bel even om ernaar te laten kijken.

05-10-2011, 14:04

Citaat door Yasmina1:
Met een baby altijd naar een anrts.

Tot die tijd zijn ontlasting en plasluiers in de gaten houden.

Wat water geven, druppel olie in zijn flesje en op zijn poepertje.
Zwitsal zinkzalf is effectiever vertelde mijn huisarts dan sudocreme, na elke verschoning een klein beetje smeren met een wattestaafje. Vaak werkt het met een dag al zichtbaar.

Heeft hij koorts? Direct huisarts!

Bel even om ernaar te laten kijken.
Nee hij heeft gelukkig geen koorts, zijn luiers zijn wel normaal nat zoals altijd. Ik neem contact op met de huisarts.
Bedankt meid