Bekijk volle/desktop versie : getrouwd zijn en seks?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

05-10-2011, 12:12
vaak krijg ik de indruk dat bij getrouwde stellen de seks niet zo goed is?

ze zijn de eerste halfjaar mss volop bezig en dan neemt het alleen maar af terwijl de behoefte van seks op gelijke niveau blijft waardoor 1 van de 2 makkelijk zou kunnen overwegen om vreemd te gaan.

bij wie komt dit fenomeen bekend voor?
of wie heeft er ervaring mee?

05-10-2011, 12:56

Mannen zoeken gewoon een reden om vreemd te gaan.... Marokkaanse stellen praten blijkbaar niet over sex. Ik zelf vind dat als ik niet tevreden ben dan moet ik dat kunnen aangeven.

05-10-2011, 13:12

Citaat door Naadje101:
Mannen zoeken gewoon een reden om vreemd te gaan.... Marokkaanse stellen praten blijkbaar niet over sex. Ik zelf vind dat als ik niet tevreden ben dan moet ik dat kunnen aangeven.
wat als jou Man zegt dat hij geen zin heeft in jouw dikke mollige body!

05-10-2011, 13:17

Citaat door abdellaoui1:
wat als jou Man zegt dat hij geen zin heeft in jouw dikke mollige body!
1. Ik ben niet dik, dus daar kan hij niet mee aankomen
2. Mocht hij zeggen dat hij niet tevereden is, dan ben ik bereid om te doen dat hij wel leuk en lekker vindt.
3. Mocht hij zeggen dat hij geen zin in mij heeft, dan help ik hem met liefde zijn spullen inpakken.

05-10-2011, 13:31


Citaat door Naadje101:
1. Ik ben niet dik, dus daar kan hij niet mee aankomen
2. Mocht hij zeggen dat hij niet tevereden is, dan ben ik bereid om te doen dat hij wel leuk en lekker vindt.
3. Mocht hij zeggen dat hij geen zin in mij heeft, dan help ik hem met liefde zijn spullen inpakken.
pittig!
i like that!

05-10-2011, 13:36

Citaat door just4u:
pittig!
i like that!

05-10-2011, 13:37

Citaat door abdellaoui1:
wat als jou Man zegt dat hij geen zin heeft in jouw dikke mollige body!
Ik zou dan aan mijn figuur gaan werken!

05-10-2011, 13:47

Citaat door DiepOngelukkig:
Ik zou dan aan mijn figuur gaan werken!
dat is een goede instelling....maar natuurlijk moet je dat commentaar van hem voor zijn en zelf in de gaten houden

05-10-2011, 13:48

Citaat door Enjoy_Live:
en wat als dat niet helpt...
vaak moet je als vrouw ook gewoon eerlijk tegen over je man zijn en tegen hem zeggen dat je gewoon waardeloos in bed bent en een klote egoïst bent!

05-10-2011, 13:49

Citaat door Naadje101:
hmm.....pittige dames heb ik graag! haha

05-10-2011, 13:50

Citaat door Enjoy_Live:
en wat als dat niet helpt...
Maagverkleining.

05-10-2011, 14:48

Citaat door gently:
Je bent misschien nu niet dik, maar veel marokkaanse vrouwen als ze vrijgezel zijn zien ze er goed uit maar zodra ze vastzitten aan iemand dan is het dagelijks patat, shoarma en lasagne. En na 3 maanden allemaal grote vetrollen. Zeg dus niet dat je nu niet dik bent we hebben het ovr als je getrouwd bent.

Ten tweede dingen gaan voorkauwen om te vragen wat hij wil zorgt er al voor dat de spanning weg is en dan moet een soort actielijst gevolgd worden mannen hebben daar geen zin in. Mannen houden van dat een vrouw dingen uit haar zelf doet en als ze merkt dat hij het ene niet interessant vind dat ze dan uit haarzelf overgaat op iets anders.

Ten derde als de liefde hem niet bevalt waarom help jij hem met zijn spullen inpakken, hij kan jou toch ook helpen met spullen inpakken en je neerzetten bij je ouders?

Wel realistisch blijven.
Ik vind het erg belangrijk dat ik een goed figuur heb. Nu en later. Ik let altijd op wat ik eet en ga 2x per week naar de sportschool. Dik worden zal dus niet gebeuren. Sporten is een hobby voor mij vind ik erg leuk om te doen, dus ik zal het blijven doen.

Ik ben iemand die over alles praat, ik zal hem vertellen wat ik wel en niet lekker vind en dat verwacht ik ook van hem. Als vrouw moeten ik aanvoelen wat hij inderdaad fijn vindt en wat niet....Daar maak ik me echt niet druk om, dat komt 100% zeker goed.

Niemand zet mij het huis uit, tenzij ik zelf weg wil. Maar als hij aangeeft mij niet meer te willen. dan is hij echt diegene die zijn spullen moet pakken.

05-10-2011, 14:51


Citaat door gently:
Je bent misschien nu niet dik, maar veel marokkaanse vrouwen als ze vrijgezel zijn zien ze er goed uit maar zodra ze vastzitten aan iemand dan is het dagelijks patat, shoarma en lasagne. En na 3 maanden allemaal grote vetrollen. Zeg dus niet dat je nu niet dik bent we hebben het ovr als je getrouwd bent.

Ten tweede dingen gaan voorkauwen om te vragen wat hij wil zorgt er al voor dat de spanning weg is en dan moet een soort actielijst gevolgd worden mannen hebben daar geen zin in. Mannen houden van dat een vrouw dingen uit haar zelf doet en als ze merkt dat hij het ene niet interessant vind dat ze dan uit haarzelf overgaat op iets anders.

Ten derde als de liefde hem niet bevalt waarom help jij hem met zijn spullen inpakken, hij kan jou toch ook helpen met spullen inpakken en je neerzetten bij je ouders?

Wel realistisch blijven.
na trouwen wordt ook de man dik, waarom ben je alleen op de vrouw gefixeerd?
als ik sommige vrienden van me terug zie die nu getrouwd zijn dan denk ik bij mezelf zoek aub de sportschool op en verminder je eten sukkel!?
dan komen ze met praatjes van: ik heb het goed en mn vrouwtje houdt van me......
dan denk ik bij mezelf: yeah right, totdat je vrouw een andere man een keer neemt omdat jij een geen ene hol meer in bed presteert! sukkel!

05-10-2011, 15:07
ik mag toch echt niet hopen dat er n marokkaanse getrouwde vrouw ooit vreemd gegaan is he????

05-10-2011, 15:08

Citaat door Marokkaan2010:
ik mag toch echt niet hopen dat er n marokkaanse getrouwde vrouw ooit vreemd gegaan is he????
Er ontwaakt er eentje.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11