Bekijk volle/desktop versie : hahahhaha wajouw mn vader heeft meisje voor mij gevraagd omdat ie haar mooi vond



Pagina's : [1] 2 3 4

03-10-2011, 21:15
wajowwwwwwww

03-10-2011, 21:17


ewa ga hand vragen, laaay je pa alles betalen,

03-10-2011, 21:19
En jij hebt haar nooit gezien?

03-10-2011, 21:20
ik vind wel goed hoor ik ga niet moeilijk over doen ik vertrouw mijn vader 100 procent. ik weet wel wie het is verder gewoon bismillah tawakul 3alla allah . enne niks ik betaal alles uit eigen zak ik neem geen cent aan van mn vader is mijn eer te groot voor

03-10-2011, 21:23


nou bekijk het positief, je hebt in ieder geval een mooie vrouw...of onee je hebt in ieder geval een vrouw die je vader mooi vindt...

03-10-2011, 21:23

Citaat door ibnu_kathir:
ik vind wel goed hoor ik ga niet moeilijk over doen ik vertrouw mijn vader 100 procent. ik weet wel wie het is verder gewoon bismillah tawakul 3alla allah . enne niks ik betaal alles uit eigen zak ik neem geen cent aan van mn vader is mijn eer te groot voor
En wanneer ga je de stap zetten?

Is trouwens niet netjes van je pa een dame aanspreken zonder eerst met jou te overleggen, want als jij dan geen interesse hebt dan komt dat hard aan bij de meisje.

03-10-2011, 21:28
nee zo is het niet gegaan. ik heb het een keer gehad met mn ouders over dat meisje. toen zagen mn ouders dat meisje en vertelde mn moeder aan mn vader dat is dat meisje. toen heeft zei mn pa tegen mn ma ik ga zeggen mn moeder zei nee niks doen. mn vader zei wat dan, moutahajiba goede familie en mooi drab alhdid mahd skhon. dus ik heb tegen mn moeder gezegd maak dan maar gelijk een paar concrete afspraken met die mensen

03-10-2011, 21:29
waarom lieg je?

03-10-2011, 21:30

Citaat door ibnu_kathir:
wajowwwwwwww
Als het kon zou je vader zelf met dat meisje trouwen. hij denkt dan maar in de familie halen.

03-10-2011, 21:31

Citaat door ibnu_kathir:
ik vind wel goed hoor ik ga niet moeilijk over doen ik vertrouw mijn vader 100 procent. ik weet wel wie het is verder gewoon bismillah tawakul 3alla allah . enne niks ik betaal alles uit eigen zak ik neem geen cent aan van mn vader is mijn eer te groot voor
me moeder heeft voor me ook iemand aangesproken, geweldig dame bleek dat te zijn.

alleen wat je zegt over geen geld pakken van je vader is nonsens. mensen die tr trots zijn om iets te pakken van hun vader kennen het begrip vader niet.
mijn vader had de beschikking over mijn geld en ik over het zijne, er is toch geen verschil.

03-10-2011, 21:31

Citaat door Woe7wer:
waarom lieg je?



wat dan ben je niet aan mannen gewend. ik hoef niet zes maanden te bellen en relatie met iemand om ermee te trouwen doe ik niet aan mee.

mijn vertrouwen ligt in allah goede familie goed meisje en de zegen van mn ouders klaar!!

03-10-2011, 21:34
nee is wel een verschil omdat Ik de verantwoordelijk van haar draag en niet mn vader. het gaat er niet om dat hij of ik het geld heeft en of hij het aan mij wil geven. Het gaat erom dat ik MIJN geld voor haar wil spenderen fisabililah. enne denk je dat je de verantwoordelijkheid van een huwelijk wel aankan als je je bruiloft niet kan betalen.??

nee nee IK moet aan mijn verplichtingen voldoen waaronder de nafaka dus daar heb ik hard voor gewerkt en daar sta ik voor

03-10-2011, 21:45


Heel mooi. Ga ervoor!

03-10-2011, 21:48

Citaat door ibnu_kathir:
nee zo is het niet gegaan. ik heb het een keer gehad met mn ouders over dat meisje. toen zagen mn ouders dat meisje en vertelde mn moeder aan mn vader dat is dat meisje. toen heeft zei mn pa tegen mn ma ik ga zeggen mn moeder zei nee niks doen. mn vader zei wat dan, moutahajiba goede familie en mooi drab alhdid mahd skhon. dus ik heb tegen mn moeder gezegd maak dan maar gelijk een paar concrete afspraken met die mensen
Wat betekend dit?
En je pa heeft alleen het meisje aangesproken of ook haar ouders?

03-10-2011, 21:50
ik weet niet hoe jouw vader is maar niet alle vaders zijn hetzelfde

Pagina's : [1] 2 3 4