Bekijk volle/desktop versie : Sbah el nour



03-10-2011, 08:09
[ Welk boek raad jij aan? Ik verlang weer te veel naar boeken, dus help me]

03-10-2011, 08:14


Boeken van karin slaughter vind ik persoonlijk heel goed.

03-10-2011, 08:19
Salaam maatje, hoe ist?

Dit hoor ik idd vaker, bepaalde titels waar ik mee moet beginnen?

03-10-2011, 08:22

Citaat door Sfinks:
Salaam maatje, hoe ist?

Dit hoor ik idd vaker, bepaalde titels waar ik mee moet beginnen?
Wa aleikoem oe salaam Sfinks. Gaat zn gangetje, alhamdoelilah en hoe is het met jou?

Ik ben zelf begonnen met het boek Versplinterd. Triptiek schijnt ook een goede te zijn en euhm, Nachtschade schijnt ook heel goed te zijn.

Een ander boek wat ik persoonlijk ook heel mooi vond (je moet je er weliswaar in het begin wel flink doorheen worstelen, maar daarna wordt ie mooi) , is het boek Liefde in tijden van Cholera, van de schrijver Gabriel Garcia Marquez.

03-10-2011, 08:41


Saba7 el ghair

Ik ben niet zo'n lezer, maar ik lees hier wel graag de titels mee Misschien ga ik me nog bekeren tot lezer, haha.

03-10-2011, 08:48
Sabah el gair!

Vroeger was ik ook echt een boekenwurm.. als ik in de bieb stond voor een kast vol met boeken, moest ik moeite doen om een boek te vinden die ik nog niet had gelezen Dit is met de jaren steeds minder geworden en nu lees ik nooit meer wat.. echt jammer! Dus kom maar op met die goede boeken

03-10-2011, 08:56
Er is nog een boek wat ik een tijd geleden had gelezen wat me echt is bij gebleven, maar weet de titel niet meer. ik moet thuis ff kijken of ik m nog ergens heb liggen en hoe de titel ook alweer luidt...

03-10-2011, 09:04
Ik vind Duizend schitterende zonnen echt een mooi boek moest zelfs een traantje weg pinken tijdens het lezen ervan haha

03-10-2011, 09:06

Citaat door lemmiatje:
Ik vind Duizend schitterende zonnen echt een mooi boek moest zelfs een traantje weg pinken tijdens het lezen ervan haha
Ik vond die best heftig. Was een beetje in shock toen ik het las

03-10-2011, 09:13

Citaat door maaltje:
Ik vond die best heftig. Was een beetje in shock toen ik het las
Klopt! Ik leefde echt in een andere wereld tijdens het lezen van dat boek.. net of je er bij staat en er naar kijkt. Serieus als je zo een boek kunt schrijven, ben je echt goed!

03-10-2011, 09:16

Citaat door lemmiatje:
Klopt! Ik leefde echt in een andere wereld tijdens het lezen van dat boek.. net of je er bij staat en er naar kijkt. Serieus als je zo een boek kunt schrijven, ben je echt goed!
Klopt, dat is waar. Het was idd mooi beschrijvend geschreven.

03-10-2011, 09:23
de boeken van loes den hollander!


heb laatst eindelijk 'allemaal nette mensen' gelezen en vond het zwaar tegenvallen (ben wel nieuwsgierig naar de film)
Verder wil ik andersoortige boeken gaan lezen.
geen romans (verslaafd), geen waargebeurde verhalen(verslaafd) en geen multiculti verhalen (verslaafd)

alhoewel.. ik laatst bijna het boek 'Minaret'van leila aboulela ofzo.


Ooh en wou graag die ene boeken lezen.. van stieg larsson.

03-10-2011, 09:26



Citaat door tooto7moe:
de boeken van loes den hollander!


heb laatst eindelijk 'allemaal nette mensen' gelezen en vond het zwaar tegenvallen (ben wel nieuwsgierig naar de film)
Verder wil ik andersoortige boeken gaan lezen.
geen romans (verslaafd), geen waargebeurde verhalen(verslaafd) en geen multiculti verhalen (verslaafd)

alhoewel.. ik laatst bijna het boek 'Minaret'van leila aboulela ofzo.


Ooh en wou graag die ene boeken lezen.. van stieg larsson.
Die schijnt ook goed te zijn, zelf nog niet gelezen though...