Bekijk volle/desktop versie : Ayoub El Khaliki



01-10-2011, 23:00
Wat een prachtig aanvallend ingestelde voetballer. Het zal niet lang meer duren om de plek van Chretien in te nemen.

Lakhal heeft van momenten ook een magische linker.

01-10-2011, 23:03


ja die man is goed hij komt echt steeds heel goed mee en verschijnt steed voor de goal goede verdediger

01-10-2011, 23:05
Man of the Match en ik ben al fan sinds ik hem zag.. dat was toen tegen uhmm al ahly volgens mij.. En jongens even serieus dit is TOP Afrika he.. met een team als Wydad en daarna nog denkend dat wij ons hele ELFTAL uit europa halen he.. weet ik zeker dat wij het beste voetballand in Afrika zijn op dit moment.

El Khaliqi moet zwaaaaaaaaarrrr naar Europa.

01-10-2011, 23:07

Citaat door wydadpsvbarca:
ja die man is goed hij komt echt steeds heel goed mee en verschijnt steed voor de goal goede verdediger
Klopt aanvallend wallah ideaal.. maarrrrr daar komt het... ik dacht iets te horen te hebben van die commentator dat El Khaliqi verdedigend wel wat verbeterpunten heeft.. tot nu toe heb ik geen gekke dingen gezien maar misschien heb ik die commentator verkeerd begrepen

01-10-2011, 23:17


El-khaliqeu moet echt wel kans krijgen .... ik vondt m al goed toen die bij fus speelde ...toen heb ik dat 1keer gezegd hier op m.nl toen zeiden ze we hebben geen botola poep nodig

01-10-2011, 23:24
Zijn kans komt sneller dan we zouden denken. Gerets bekijkt vaak zo'n wedstrijden. Denk dat ie em zeker zal gaan opstellen tijdens komend tornooi.

02-10-2011, 02:05
Gerets zat in de tribune dus die zal hem en al kadioui gezien hebben. ( Pim Verbeeck heb ik niet gezien,nochtans een goeie gelegenheid om pakweg lakhal bezig te zien in een match met inzet)