Bekijk volle/desktop versie : Pedofilie is typisch iets van westerlingen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-10-2011, 18:36
Waar of niet waar...
Wat vind jij?

01-10-2011, 18:39


zoals ook in die andere topic:

pedofilie is niet cultuurgebonden maar mensgebonden en kan voorkomen onder allerlei mensen van verschillende culturen, afkomsten en in alle tijden..

01-10-2011, 18:39
dan nu de volgende vraag.. waarom denk je dat het typisch iets is van het westen ?

01-10-2011, 18:40
niet waar ,het komt overal voor net als de reactie van nuFFniet !

01-10-2011, 18:41



Citaat door NuFFniet:
zoals ook in die andere topic:

pedofilie is niet cultuurgebonden maar mensgebonden en kan voorkomen onder allerlei mensen van verschillende culturen, afkomsten en in alle tijden..
Wat een politiek correct antwoord Nuffniet

Ik zou wel eens een grootschalig onderzoek willen doen naar dit misdrijf, in verschillende landen en culturen.
Ben er niet zo van overtuigd dat het in Ethiopie net zo vaak voorkomt als in Amerika.

01-10-2011, 18:43

Citaat door NuFFniet:
dan nu de volgende vraag.. waarom denk je dat het typisch iets is van het westen ?
Om heel veel redenen, geen zin om deze helemaal uit te tikken.
Kort samengevat komt 't er op neer dat de blanke man de oorzaak is van alle ellende op de wereld.

01-10-2011, 18:44

Citaat door eva2:
niet waar ,het komt overal voor net als de reactie van nuFFniet !
Het zal best wel overal voorkomen maar ik geloof dat het veel vaker voorkomt in het westen.

01-10-2011, 18:46

Citaat door niesj:
Wat een politiek correct antwoord Nuffniet

Ik zou wel eens een grootschalig onderzoek willen doen naar dit misdrijf, in verschillende landen en culturen.
Ben er niet zo van overtuigd dat het in Ethiopie net zo vaak voorkomt als in Amerika.
Dat moet je uitgangspunt ook niet zijn, aangezien zo'n verschijnsel meerdere factoren kan hebben. De vraag is of pedofilie cultuurgebonden is, niet in welk land het het meeste voorkomt.

01-10-2011, 18:47
Als je ervan uit gaat van wat je in de media alleen ziet dan een dikke JA.

Ik denk dat bij de niet westerse samenleving het wel voorkomt maar niet zo extreem veel zoals de westerlingen..
En in die niet westerse samenleving wordt het in een doofpot gegooid mocht het voorkomen

01-10-2011, 18:48

Citaat door niesj:
Wat een politiek correct antwoord Nuffniet

Ik zou wel eens een grootschalig onderzoek willen doen naar dit misdrijf, in verschillende landen en culturen.
Ben er niet zo van overtuigd dat het in Ethiopie net zo vaak voorkomt als in Amerika.

hoewel ik bekend sta om mijn politieke correctheid is daar bij dit antw. geen sprake van.. het is in 1e plaats feit en daarna pas mijn mening..

komt het niet voor of is er minder over bekend ?


Citaat door niesj:
Om heel veel redenen, geen zin om deze helemaal uit te tikken.
Kort samengevat komt 't er op neer dat de blanke man de oorzaak is van alle ellende op de wereld.
denk niet dat de blanke daarvoor verantwoordelijk is maar de duivel en co.. en een ieder die hen wil volgen (blank, zwart, bruin, geel, rood of groen met paarse stippeltjes) maar goed dat is een andere discussie

01-10-2011, 18:51

Citaat door Imane_Arab:
Dat moet je uitgangspunt ook niet zijn, aangezien zo'n verschijnsel meerdere factoren kan hebben. De vraag is of pedofilie cultuurgebonden is, niet in welk land het het meeste voorkomt.
wanneer is pedofilie cultuurgebonden ? is dat zoals in de tijden van de grieken en de romeinen waar het niet alleen geaccepteerd werd maar zelfs aangemoedigd ? of is dat in deze tijd waarin culturen openlijk afstand nemen van pedofilie, pedosexuelen vervolgd worden, maar het nog steeds plaats vindt ?

01-10-2011, 18:53
het gebeurt ook in oa marokko.afghanistan en pakistan

overal heb je zieke mensen tussen zitten

01-10-2011, 18:53



Citaat door Sharia:
Als je ervan uit gaat van wat je in de media alleen ziet dan een dikke JA.

Ik denk dat bij de niet westerse samenleving het wel voorkomt maar niet zo extreem veel zoals de westerlingen..
En in die niet westerse samenleving wordt het in een doofpot gegooid mocht het voorkomen
als het in de doofpot gegooid wordt dan kun je niet concluderen dat het niet in diezelfde hoeveelheid plaatsvindt.. het wordt immers weggemoffeld en komt nergens in een cijferlijstje te staan.. zou dat niet het tegenovergestelde effect kunnen hebben ? dwz dat het juist meer plaats kan vinden of zelfs plaatsvindt omdat men weet dat de slachtoffers het toch niet aan de grote klok gaan hangen en het dus ook minder naar buiten komt ?

01-10-2011, 18:53

Citaat door niesj:
Het zal best wel overal voorkomen maar ik geloof dat het veel vaker voorkomt in het westen.
het verschil is dat het in het westen meer in de nedia terecht komt ,dus hoor je er meer over,
ergens anders beland het in de doofpot of word er niet over gepraat of de slachtoffers zwijgen erover uit schaamte .etc

01-10-2011, 18:54

Citaat door hallallove:
Nou, normaal had ik hetzelfde gedacht, ware het niet dat ik onlangs in buitenland te horen kreeg dat in marokko het een groter probleem is dan men denkt.

Er schijnt een programma te komen op marokkaanse tv, waar dit dus aan bod is geweest. Wellicht weet iemand welke het is? Heb het zelf niet gezien, maar de verhalen die voorkwamen en ik via via te horen kreeg bezorgen je dus echt rillingen.

Ik vraag mij af of het niet mss vanwege bepaalde taboe's in onze gemeenschap.. eerder in de doofpot komt en vooral langer daar blijft?
dat vraag ik me dus ook af

Pagina's : [1] 2 3 4 5