Bekijk volle/desktop versie : Mooie speech van Nasrdin Dchar



Pagina's : [1] 2

01-10-2011, 00:12
Hebben jullie de speech al gezien van de acteur Nasrdin Dchar.. Echt mooi, vooral om die trotse ouders zo te zien..

[video=youtube;qKsbx7B5f5g]http://www.youtube.com/watch?v=qKsbx7B5f5g[/video]

01-10-2011, 00:17


Meskien Nasrdin, had je passie nou voor je Deen gebruikt.....pijnlijk om een moslim een kalfsbeeldje te zien kussen.

01-10-2011, 00:36
niesj, sorry...maar wees niet zo bekrompen.

01-10-2011, 00:42

Citaat door niesj:
Meskien Nasrdin, had je passie nou voor je Deen gebruikt.....pijnlijk om een moslim een kalfsbeeldje te zien kussen.
erg is dat, maar we kunnen nie oordelen over zijn passie voor geloof misschien heeft het wel alleen laat hij het niet zien.

01-10-2011, 00:47


Super inderdaad!

01-10-2011, 01:15

Citaat door MyMy:
niesj, sorry...maar wees niet zo bekrompen.
Omdat mijn mening jou niet aanstaat ben ik bekrompen..?
Ik ken die familie en het zijn erg hartelijke, lieve mensen, dus geen verkeerd woord over hen, maar alsnog vind ik het jammer om te zien wat een waarde zoiets heeft voor een Moslim, mag ik??

01-10-2011, 01:20
mijn god en die opa dan tranen in de ogen whahahaha me vader zou me broer vervloeken illa yawmi hadie even zoenen op het podium, beeldje kussen whats next???


en dan die onzin dat ie er effe helemaal stil van ik ga ook niet huilen alsof die zojuist bon met garantie voor de hemel heeft gehad..

in niet nette taal zou k dan zeggen nasr sier et qowed maar nog wel succes met filmpjes schieten als je et echt zo leuk vind

01-10-2011, 01:21

Citaat door Bent_A_Nass:
erg is dat, maar we kunnen nie oordelen over zijn passie voor geloof misschien heeft het wel alleen laat hij het niet zien.
Ewa inchAllah.

01-10-2011, 08:19
En de presentatrice die hij een kus op de mond gaf? :/

01-10-2011, 09:02
Hij doet zich niet voor als perfecte moslim!! Maar Moslim is hij zeker, het is niet aan ons daar aan te twijfelen.

Ik vind het een topspeech!

01-10-2011, 09:05
nobody is perfect maar vond de speech wel goed. Hij greep even het moment aan om dingen duidelijk te vertellen.

01-10-2011, 09:10
Ongelovigen vinden dit geweldig, een moslim die acteert, presentatrice op de mond kust, isvoor hun t ideaalbeeld, vandaar dat ze allemaal gingen staan toen hij begon over ik ben Marokkaan, moslim. Zou het een moslim (a) zijn geweest die geen hand gaf of helemaal bedekt was en dit zei, dan was het muisstil geweest, dat weet ik zeker. Geen staande ovatie, geen applaus. Ze houden van de ' gematigde' moslim.
Allahje3diena zjemie3ien.

01-10-2011, 10:10


Een Marokkaan en een Moslim... Maar ze laten hem wel een Gouden Kalf kussen, hetzelfde object waardoor het Volk van Muusaa, ´alayhi as-salaam, in ongeloof is vervallen. En zijn ouders pinken nog maar even een traantje weg.

Moge Allaah ons allemaal leiden. De Profeet, salla Allaahu ´alayhi wa sallam, heeft zoals altijd gelijk gehad toen hij zei dat we de Joden en de Christenen in zo een verregaande mate zouden imiteren dat we hen zelfs zouden volgen als zij een hagedissenhol in zouden kruipen...

01-10-2011, 10:14
Maar trouwens wel lief dat hij en zijn ouders zoveel van elkaar houden. Ik hoop alleen dat die liefde hen dichter bij Allaah zal brengen en niet nog verder van Hem af.

01-10-2011, 10:52
dubbel, maar ontroerend

Pagina's : [1] 2