Bekijk volle/desktop versie : Mijn contact met een jongen duurt niet langer als 2 mnden!!!



Pagina's : [1] 2 3

30-09-2011, 21:01
Salaam,


Ik heb een probleem en hoop dat er iemand is die hier raad van weet. Al enige tijd heb ik met een belemmering te kampen. Telkens wanneer ik een jongen leren kennen duurt het niet langer als 2 mnden en dan verdwijnt hij.Het is in het begin altijd goed maar zodra wij het hebben over serieuze plannen etc, dan krijgen ze het benauwd als ze bij me zijn of ze verdwijnen en laten mij met vraag tekens achter. Er word dan niet meer opgenomen of krijg een afstandelijke houding van ze. Terwijl er geen enkel reden is om mij zoiets aan te doen. Ik heb dit voorheen niet als een probleem gezien, maar naarmate de tijd ben ik gaan besffen dat er iets loos is en dit niet normaal is. Ook heb ik tijdens de contact periode af en toe een benauwend gevoel maar probeer me toch zoveel mogelijk open te stellen.

Ik zal een vb geven: Vorig jaar leerde ik een jongen kennen, het was in het begin leuk en aardig, het klikte goed. Op een gegeven moment wilde hij bij mijn ouders komen, wij hebben toen afgesproken en duidelijke afspraken gemaakt, oke, volgende dag belde ik hem op zijn telefoon stond uit en dit voor een paar dagen. ik maakte zorgen en belde zijn vriend, hij zei ja hij heeft een probleem en hij belt wel, hij wil je niet spreken!!! Dit heeft 4 wkn geduurd en toen heeft ie zich gemeld, dat ik hem met rust moest laten. Bizarr he!! En nu zit ik in dezelfde dillema 2 mnd naderd en krijg van deze jongen te horen dat hij wanneer hij bij is benauwd krijgt en dat iets tegen hem zegt laat haar gaan. Hij heeft mij zoals hij gedwongen een sms gestuurd met "'meid we kunnen beter stoppen met ons contact en sorry voor alles"'. Ik ga hier kapot aan dit is al de zoveelste keer. Terwijl ik alhmdl alles van ASWT heb gekregen wat een vrouw behoort te hebben Alhamdou;lilah.


Wie weet wat hier gaande is aub.



Maa salama

30-09-2011, 21:07


Sorry had eerst in een verkeerde topic gereageerd.

Dit is heel raar. Soubhanalah. Maar weet je alles gebeurd met de wil van Allah ta3la maak je alstublieft niet gek.

30-09-2011, 21:09
Zelf willen ze zogenaamd 'serieus' zijn en je leren kennen met een doel, maar als het erop aankomt bedenken ze smoesjes en worden ze terughoudend. Meid, je komt je prins nog wel tegen.

30-09-2011, 21:10

Citaat door hayatteke:
Sorry had eerst in een verkeerde topic gereageerd.

Dit is heel raar. Soubhanalah. Maar weet je alles gebeurd met de wil van Allah ta3la maak je alstublieft niet gek.

Misschien is het een idee om roukiya te doen?
Denkt gelijk aan sihr.

30-09-2011, 21:13



Citaat door Snatch.:
Denkt gelijk aan sihr.
Meid, roukiya is niet enkel voor sihr. Is ook voor boze oog, weswess en zoveel meer.
Roukiya daar doe je niets verkeerd mee het is enkel het verkrijgen van genezing en bescherming van allah ta3la door middel van koran teksten en smeekbeden.

30-09-2011, 21:13
soubhanalah, dit heb ik wel vaker gehoord, dat het eventueel sihr zou zijn.

30-09-2011, 21:14

Citaat door hayatteke:
Sorry had eerst in een verkeerde topic gereageerd.

Dit is heel raar. Soubhanalah. Maar weet je alles gebeurd met de wil van Allah ta3la maak je alstublieft niet gek.

Misschien is het een idee om roukiya te doen?
Sorry hoor, maar dit is weer zo´n onzin reactie waaar ik me aan erger. Mensen denken dan gelijk aan Sihr of wat dan ook. Meid, dat zijn gewoon jongens die iets van je proberen te krijgen en zo beloven ze je van alles en nog wat. Zodra ze merken dat er niks te halen valt, smeren ze ´m. Bekend verhaal. Ze weten dat heel veel Marokkaanse meiden graag willen trouwen en maken er misbruik van door, zoals ik al eerder zei, valse beloftes.

Je moet je er niet druk over maken en gewoon jezelf blijven. Wat ik je wel afraad, is om zelf te bellen of achter ze aan te zitten. Zo kom je erg wanhopig en opdringerig over. En als dame,NOOIT beginnen over trouwen of serieuze plannen maken want dit wekt argwaan op bij een man. Laat hem dat doen, dat is ZIJN taak. En ondertussen geen verkeerde dingen doen en niets waar je later sprijt van kan krijgen.

Je doet niks verkeerds en er niks wrong with you. Je treft gewoon de verkeerde gasten. Heb geduld en alles komt goed Inshallah!!!

30-09-2011, 21:15
waar zou ik eventueel roukiya kunnen doen, want echt word hier moedeloos van !!

30-09-2011, 21:15

Citaat door hayatteke:
Meid, roukiya is niet enkel voor sihr. Boze oog, weswess....
Sihr boze oog, weswess, whatever. Al weswes hebben ze allemaal last van. Misschien ligt het gewoon aan de mannen die ze tegen komt.


Anyway, ik ga er vandoor.

30-09-2011, 21:18

Citaat door shorty_zina:
Sorry hoor, maar dit is weer zo´n onzin reactie waaar ik me aan erger. Mensen denken dan gelijk aan Sihr of wat dan ook. Meid, dat zijn gewoon jongens die iets van je proberen te krijgen en zo beloven ze je van alles en nog wat. Zodra ze merken dat er niks te halen valt, smeren ze ´m. Bekend verhaal. Ze weten dat heel veel Marokkaanse meiden graag willen trouwen en maken er misbruik van door, zoals ik al eerder zei, valse beloftes.

Je moet je er niet druk over maken en gewoon jezelf blijven. Wat ik je wel afraad, is om zelf te bellen of achter ze aan te zitten. Zo kom je erg wanhopig en opdringerig over. En als dame,NOOIT beginnen over trouwen of serieuze plannen maken want dit wekt argwaan op bij een man. Laat hem dat doen, dat is ZIJN taak. En ondertussen geen verkeerde dingen doen en niets waar je later sprijt van kan krijgen.

Je doet niks verkeerds en er niks wrong with you. Je treft gewoon de verkeerde gasten. Heb geduld en alles komt goed Inshallah!!!


Lees mijn onderstaande reactie. Ik heb niet gezegd dat het sihr is....

Citaat door Snatch.:
Sihr boze oog, weswess, whatever. Al weswes hebben ze allemaal last van. Misschien ligt het gewoon aan de mannen die ze tegen komt.


Anyway, ik ga er vandoor.
Je had me snel geciteerd. Ik had mijn reactie nog gewijzigd. Ach jah. Ghair

30-09-2011, 21:20

Citaat door Sorayaatje28:
waar zou ik eventueel roukiya kunnen doen, want echt word hier moedeloos van !!
Het beste is dat je zelf roukiya doet. Je hebt cd's van roukiya. Luister iedere dag een halfuur er naar ofzo.
Op tijd je gebeden verrichten, altijd lodo hebben, met dua naar buiten gaan.

Het hoeft niet perse sihr te zijn, het kan van alles zijn. Boze oog, weswes, allah ta3la die die jongemannen van je pad laat verdwijnen omdat hij er geen ghair in ziet, zoals die meiden zeiden jongemannen die niet serieus zijn...

Doe veel dua. Moge Allah je hierbij helpen

30-09-2011, 21:22

Citaat door Snatch.:
Denkt gelijk aan sihr.
Waarom niet dit is toch niet normaal dat de mannen na een korte periode weg lopen, het kan tkaf zijn.Genoeg misgunners op deze aardbol.
Niks mis mee om roqia te luisteren.En een duaa boekje kopen en steeds duaa doen bij iedere stap die ze doet of het met school of werk .Allah swt sluit de ene deur en opent de andere, el7amdoulillah.

30-09-2011, 21:22


[QUOTE=hayatteke;100775015]Lees mijn onderstaande reactie. Ik heb niet gezegd dat het sihr is....

Mohiem, degene voor jou zei ook iets met sihr en jij zei iets met een gebed toch?

Dat heeft daar ook niks mee te maken hoor. Ik sluit me aan bij ''Snatch''.

30-09-2011, 21:22
Je zou zeker wel gelijk hebben meid! Maar waarom ik het vermoeden heb dat er iets loos is, is ook omdat ik ooit zelfs tot een verloving ben gekomen en tegen de 2mnden kreeg ik een onrustig gevoel en naar gevoel wanneer ik in de buurt van mijn verloofde was. ik was zodanig opzoek naar een punt om ruzie met hem te maken,dit heeft enkele weken geduurd en heb het gevonden en ruzie gemaakt en nooit meer achterom gekeken, mijn/zijn ouders en hij begrepen er niets van!! Na de ruzie verdween de onrustige gevoel. En nu krijg ik hier mee te maken , zij die zich opgejaagt voelen als ze bij me zijn...ik snap het niet!!

30-09-2011, 21:25
Laat hem dan direct je hand komen vragen zonder al die bullshit van leren kennen eromheen.
Elkaar leren kennen kan tijdens de verloving, klikt het; dan trouw je.
Klikt het niet; dan neem je afstand en wacht je op diegene die wel bij je past.

Is toch logisch dat je dit allemaal overkomt, 't zijn haram-relaties.

Pagina's : [1] 2 3