Bekijk volle/desktop versie : De Tora, de Bijbel en de Koran zeggen ...



Pagina's : [1] 2 3 4

30-09-2011, 20:30
De Tora, de Bijbel en de Koran zeggen dat God Zijn Levensadem (Geest) blies door de neus van de mens. Maar ik zeg u: ‘Hij blies Zijn eigen Geest door de mond van de mens, want de eerste adem van het pasgeboren kind gebeurt door de mond en niet door de neus.’

Wie is het hier niet mee eens?
Motiveer je antwoord, graag.

30-09-2011, 20:32



Citaat door Verrijking:
De Tora, de Bijbel en de Koran zeggen dat God Zijn Levensadem (Geest) blies door de neus van de mens. Maar ik zeg u: ‘Hij blies Zijn eigen Geest door de mond van de mens, want de eerste adem van het pasgeboren kind gebeurt door de mond en niet door de neus.’

Wie is het hier niet mee eens?
Motiveer je antwoord, graag.
De koran zegt dat je niet mag liegen.

Dus bij deze ben je een huichelaar.
Doei

30-09-2011, 20:36

Citaat door Woe7wer:
De koran zegt dat je niet mag liegen.

Dus bij deze ben je een huichelaar.
Doei
Ik ben geen huichelaar, noch een leugenaar, noch een hypocriet. Wat ik ben, zou jij heel graag willen zijn.

30-09-2011, 20:38

Citaat door Verrijking:
Ik ben geen huichelaar, noch een leugenaar, noch een hypocriet. Wat ik ben, zou jij heel graag willen zijn.
Je bent zeker geen verrijking voor dit forum.
Dus ga terug je boeken in en val in slaap ofzo.

30-09-2011, 20:42



Citaat door Woe7wer:
Je bent zeker geen verrijking voor dit forum.
Dus ga terug je boeken in en val in slaap ofzo.
Helaas kan ik nergens naar toe. Er is geen plaats waar ik mij voor jou kan verbergen. Want ik ben de Adem van de Goddelijke Eeuwigheid.

30-09-2011, 20:42
Spring jij eens heel snel van een flatgebouw!

30-09-2011, 20:43

Citaat door Verrijking:
Helaas kan ik nergens naar toe. Er is geen plaats waar ik mij voor jou kan verbergen. Want ik ben de Adem van de Goddelijke Eeuwigheid.
Hahahahaha, jij bent niet echt goed bij je hoofd.

30-09-2011, 20:44

Citaat door Verrijking:
Helaas kan ik nergens naar toe. Er is geen plaats waar ik mij voor jou kan verbergen. Want ik ben de Adem van de Goddelijke Eeuwigheid.
Moge Allah Azza wa djal jou leiden en anders voor eeuwig vervloeken.

Weet je waar je mij spontaan aan doet denken. Aan het rook van vuur.
Misschien ben jij wel de sjataan? En blaas jij rook uit en denk jij dat dat adem is?

30-09-2011, 20:46

Citaat door chikano:
Hahahahaha, jij bent niet echt goed bij je hoofd.
Spreek uit, broeder. Zing de glorie van de Goddelijke Almacht, want Hij is zo Goed om Zich in ons te vestigen. Geen Wezen kan Zijn Goedheid evenaren.

30-09-2011, 20:47

Citaat door Verrijking:
Spreek uit, broeder. Zing de glorie van de Goddelijke Almacht, want Hij is zo Goed om Zich in ons te vestigen. Geen Wezen kan Zijn Goedheid evenaren.
Succes

http://www.hulpverlening.nu/

30-09-2011, 20:51

Citaat door Woe7wer:
Succes

http://www.hulpverlening.nu/
Waarom doe je zo? Heb je soms last van gekte?

30-09-2011, 20:52

Citaat door Verrijking:
Waarom doe je zo? Heb je soms last van gekte?
Ik gun je hulp.

Eigenlijk moet ik je adviseren om de quraan te gaan lezen.
En om rukia aan te doen(bepaalde verzen tegen bezetenheid)

30-09-2011, 20:53



Citaat door Verrijking:
De Tora, de Bijbel en de Koran zeggen dat God Zijn Levensadem (Geest) blies door de neus van de mens. Maar ik zeg u: ‘Hij blies Zijn eigen Geest door de mond van de mens, want de eerste adem van het pasgeboren kind gebeurt door de mond en niet door de neus.’

Wie is het hier niet mee eens?
Motiveer je antwoord, graag.
Neus mond, het moet sowieso de longen in.

30-09-2011, 20:54

Citaat door Verrijking:
Helaas kan ik nergens naar toe. Er is geen plaats waar ik mij voor jou kan verbergen. Want ik ben de Adem van de Goddelijke Eeuwigheid.
hmm,mystieke hoogtepunt bereikt?

30-09-2011, 20:58

Citaat door Mariah:
hmm,mystieke hoogtepunt bereikt?
Daar hoeven wij niets voor te doen. We komen er vanzelf na onze dood. Neem a.u.b geen bagage mee. Doe je dat wel, dan zal je hetzelf moeten schouwen.

Pagina's : [1] 2 3 4