Bekijk volle/desktop versie : ~ Woningnet topic.



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2011, 12:55
Salaam Alaykoum aanstaande bruidjes,

Vele dames willen Insch'allah trouwen. Maar dat gaat m niet worden als er nog geen woning is

Laten we hier even praten over hoelang jullie staan ingeschreven en waar jullie willen wonen etc.

En InschAllah krijgen we allen snel een huis..



28-09-2011, 13:29


Zal ik mijn ervaring anders met jullie delen???

Nou ik stond nog niet lang ingeschreven dus was ten einde raad.
Nou toen heb ik ineens op Nieuwbouw gereageerd en wat denk je? Meteen raak.
Dus dames kijk op woningen die op dit moment in de bouw zijn en die nog gebouwd moeten worden. Ze zijn tegenwoordig echt snel klaar met bouwen. Plus altijd snel reageren dus meteen dinsdag avond of woensdag ochtend

Verder moet het inkomen bij de meeste nieuwbouw wel gemiddeld zijn, laag kom je niet in aanmerking. Huur is hoog maar je krijgt er wel erg veel moois voor terug. Tegels mag je zelf uitkiezen, voor douche, toilet en keuken en de keukenkasten mag je ook helemaal zelf uitkiezen.

Ik mocht zelfs kiezen op welke verdieping ik wilde wonen Plus de indeling van mijn huis!!!!


Succes dames!

28-09-2011, 13:41
Happybruidje, welke regio is dat? Jij heb echt geluk! Alles naar maar smaak in richten!

28-09-2011, 13:50
Ja wil ik ook wel weten

28-09-2011, 13:58


Welke woonplaats is dat dan?

28-09-2011, 14:53
Sorry voor de late reactie dames. Regio Utrecht!

Leidse Rijn, Terwijde, Vleuten, De Meern etc etc die omgeving

Hmdl heb zeker geluk, eerste in de woning en precies zoals ik wil!

28-09-2011, 14:58
Hoe lang stond je ingeschreven? Ja idd alhamdoelilah en nu lekker genieten!

28-09-2011, 15:04
Ow ja stond 1,5 jaar inschreven.
Mijn vriendin toen 9 jaar en ik had eerder een huis gekregen, nadat zij zelfde methode gebruikte dus meteen dinsdagavond of woensdag ochtend reageren. En ze had meteen een woning gekregen

Ik wens jullie echt super veel succes, ya rabie incha alah voor iedereen een mooie huisje en mooie.

28-09-2011, 15:13
Ik heb dat wel eens vaker gehoord om op nieuwbouw huur woningen te reageren! Ik ga dan ook gelijk net wat jij zegt dinsdagavond gelijk reageren! Thanks voor de tip en enjoy!!!!

28-09-2011, 15:26

Citaat door Happybride.:
Ik heb dat wel eens vaker gehoord om op nieuwbouw huur woningen te reageren! Ik ga dan ook gelijk net wat jij zegt dinsdagavond gelijk reageren! Thanks voor de tip en enjoy!!!!
Graag gedaan, incha alah zul je dan snel een huisje krijgen

28-09-2011, 17:03
Ik zit in 't zelfde schuitje. We willen inchaallah snel plannen maar een woning zit er nog niet in. We staan beide 2,5 jr ingeschreven.
& dan reageren we zelfs nog op 2kamerwoningen.

29-09-2011, 08:51

Citaat door CupsenCakes:
Ik zit in 't zelfde schuitje. We willen inchaallah snel plannen maar een woning zit er nog niet in. We staan beide 2,5 jr ingeschreven.
& dan reageren we zelfs nog op 2kamerwoningen.
Probeer de nieuwbouw meid, incha alah zal het dan lukken
Ik heb trouwens een 3-kamer appartement met balkon, schuur en eigen parkeerplaats
En stond maar 1,5 jaar ingeschreven.

29-09-2011, 09:59



Citaat door HappyBruidje:
Probeer de nieuwbouw meid, incha alah zal het dan lukken
Ik heb trouwens een 3-kamer appartement met balkon, schuur en eigen parkeerplaats
En stond maar 1,5 jaar ingeschreven.
is de systeem die utrecht hanteert dan hetzelfde als die van den haag? meestal als je op nieuwbouw reageert zijn de eerste 5 urgent die reageren.

29-09-2011, 10:09

Citaat door Lela_B:
is de systeem die utrecht hanteert dan hetzelfde als die van den haag? meestal als je op nieuwbouw reageert zijn de eerste 5 urgent die reageren.


Ik zou het echt niet weten meid. Denk dat inkomen een grote rol speelt, bij mij is het grotendeels alleen jonge stellen!

29-09-2011, 10:33

Citaat door HappyBruidje:
Ik zou het echt niet weten meid. Denk dat inkomen een grote rol speelt, bij mij is het grotendeels alleen jonge stellen!
ja bij ons ligt het niet aan de inkomen.. meeste woningen waar je op reageert en die beetje normaal zijn reageren altijd de mensen op die urgentie hebben..

Pagina's : [1] 2 3