Bekijk volle/desktop versie : Slimme marokkaan wil naar en omzet van 100 miljoen euro



Pagina's : [1] 2 3 4

28-09-2011, 12:48
De Marokkaanse supermarktketen Tanger heeft grote plannen. Na de huidige winkels in Amsterdam en Den Haag zoekt eigenaar Ahmed Barghaoul reeds concreet naar locaties in Eindhoven en een tweede in de hoofdstad.

Dat zegt eigenaar Ahmed Barghaoul van de Marokkaanse formule in een interview met het Financieele Dagblad. In de winkel, die voornamelijk allochtonen trekt, worden vooral Marokkaanse, Turkse en Surinaamse producten verkocht. Volgens de eigenaar zijn de vestigingen, met 2,5 miljoen bezoekers per jaar en een omzet van 22,5 miljoen euro, erg succesvol. Dat komt in de ogen van Barghaoul door de scherpe prijs (slim inkoopbeleid van A-merken), marketing door middel van folders in gebieden waar veel allochtonen wonen en reclamespotjes op Marokkaanse tv-zenders.

Na Amsterdam wil de ondernemer eerst uitbreiden naar alle grote steden van Nederland, om uiteindelijk uit te bouwen naar ook de middelgrote plaatsen van Nederland. Daarnaast worden ook Brussel, Lille en Parijs als vestigingssteden genoemd. Over vijf jaar moet Tanger 100 miljoen euro omzetten meent de eigenaar.

28-09-2011, 15:08


Inshallah zal t m lukken, goede winkel, enig nadeel is dat je gek word van de drukte...maar dat is ook weer het pluspunt.

28-09-2011, 15:26
Met drugs geld kun je inderdaad veel voor elkaar krijgen.

28-09-2011, 15:30

Citaat door _Marocaantje_:
Met drugs geld kun je inderdaad veel voor elkaar krijgen.
Hoezo drugs geld???

28-09-2011, 15:37


Hij is daarvoor opgepakt en heeft zijn straf uitgezeten.

29-09-2011, 12:55
Gunfactor bij marokkanen is laag!!

10-10-2011, 12:26
Zoals je zegt, heeft hij zijn straf uitgezeten (mocht dit natuurlijk de waarheid zijn)
Laat die man zijn ding doen. Gaat zeker lukken als die nu een omzet van 22,5 miljoen heeft en met zijn ontwikkelingensvisie zie ik 100miljoen zeker als een realistische doelstelling

10-10-2011, 13:20
drugs geld blabla die gast is gewoon een goeie ondernemer. hij bracht de prijzen van Den haag naar Amsterdam en klaar is kees de Amsterdammers werden al jaren in hun kont genaaid door de plaatselijke slagers met hun overdreven hoge prijzen en Tanger kwam en zag en overwon. heel simpel.

10-10-2011, 13:34
mooi de marokkaans-nederlandse ah

10-10-2011, 13:46
Absoluut een ondernemer in hart en nieren... zo zie je maar weer. Los van het feit wat hij ook gedaan mocht hebben.

10-10-2011, 14:19
inshallah zal het hem lukken

10-10-2011, 20:38
Slimme ondernemer,tanger is een superwinkel, jammer dat de eigenaar zo aanwezig is en arrogant als de pest maar ach dat is bijzaak

10-10-2011, 23:29


Moge Allah swt zijn opbrengst zegenen, ameen.

12-10-2011, 00:01
ik ook wel graag mee investeren.......heb een aardige spaarpot. Of franshisen......................

14-10-2011, 11:34
Of dit nou met of zonder drugsgeld is gedaan het is een goed concept en ik wens hem dan ook alle succes toe.
Ik hoop dat hij zover komt dat je zijn winkels op elke hoek van de straat zal zien zoals de AH en alle Jumbo's!

Wel vind ik dat je niet alleen een bepaalde doelgroep moet aantrekken, maar ook de nederlandse bezoekers.
Breng variatie in je producten, breid je slager uit. Daarmee doel ik op wat kun je allemaal maken met het vlees wat hij verkoopt.
Als je alleen al het woord couscous gaat googlen krijg je nederlandse supermarkten die het aanbieden.
Wij weten wel beter dat het pas vers is op de manier hoe wij het maken.

Dus tip aan Ahmed Barghaoul: Ga verder in op de wensen van de klant en onderscheid je verder dan alleen met de prijs.

Kamal

Pagina's : [1] 2 3 4