Bekijk volle/desktop versie : Besnijdenis



28-09-2011, 02:57
Mijn zus en haar man en 2 kinderen zijn net terug uit Marokko. ze waren daar gewoon op vakantie, maar van het een kwam het ander en ze hebben hun zoontjes van 5 en 3 daar laten besnijden. En geloof het of niet ze hebben het zonder verdoving laten doen omdat de domme familie van haar man dat beter vond. Er kwam een 'slager' thuis en heeft in 15 minuten beide arme kindjes besneden. Ja als het op zo een manier gebeurt dan kan zo een kind zeker trauma aan overhouden das niet menselijk gewoon.




Mensen die geen idee hebben hoe de jongens in marokko en turkije worden besneden moeten eens dit zien vanaf 12de minuut


[video=youtube;6A0ce2RP3uE]http://www.youtube.com/watch?v=6A0ce2RP3uE[/video]



En nu we het erover hebben, een vraag aan de heren, vertel eens hoe ging het bij jullie. Hebben jullie trauma aan overgehouden? Van een paar jongens weet ik dat het een heftige ervaring was voor hen. Als het zonder verdoving wordt gedaan dan kan een kind zelfs flauwvallen. Is het werkelijk zo pijnlijk als het lijkt? of is dit een te gevoelige of pijnlijke vraag haha

28-09-2011, 17:05


Wat een mongolenfamilie zeg. Ik hoop dat het goed met de jongetjes gaat.

28-09-2011, 22:04
Jeetje wat erg zeg!


Dit had ze echt niet moeten doen!


En waarom heeft ze hier zo lang mee gewacht jeetje mina zeg.
Een kind van 5 jaar!

Je moet het zo snel mogelijk doen, dat is het allerbest.
En wat nog veel beter is, doe het zodra een jongen nog niet weet wat hij daar heeft.'
Zo kan hij er niet aan zitten en geneest het heel snel.
En zo'n klein kindje merkt er helemaal dan niks van.

Als je een kind van 5 of 3 jaar zoiets aan doet, afschuwelijk!

28-09-2011, 22:19
Oow mij god Wollaah dit heeft mij pijn gedaan!! Hoor dat kind huilen joh, dat kan toch niet..!! Ik zou gek worden als dat mijn kind zou zijn!! Gewoon verdoven joh wat is dit voor onzin!! La illalaha illa Allaah yeh monkar bij die jongetjes.. Ik hoop indd ook dat het goed gaat met jou neefjes meid (F)

28-09-2011, 22:58


Sorry dat ik het zeg maar wat achterlijk zus heb jij tering ey dat je dit je kind kunt aandoen.

Mijn neefjes zijn een half jaar geleden 4 weken na hun geboorte besneden ze hebben er niks van gemerkt.

tazzz hla sommige mensen. ik kan hier echt boos om worden in welke jaar leven wij dat er mensen nog zulke domme acties verichten.

28-09-2011, 23:05

Citaat door Simssima:
Sorry dat ik het zeg maar wat achterlijk zus heb jij tering ey dat je dit je kind kunt aandoen.

Mijn neefjes zijn een half jaar geleden 4 weken na hun geboorte besneden ze hebben er niks van gemerkt.

tazzz hla sommige mensen. ik kan hier echt boos om worden in welke jaar leven wij dat er mensen nog zulke domme acties verichten.
goede keuze, hoe eerder hoe beter!

28-09-2011, 23:07
Jaa vriendin van mij heeft haar zoontje ook echt een paar weken na zijn geboorte meteen laten doen.. Merken ze echt bijna niks van, beetje huilerig bij het plassen maar that's it.. Ik zou daar ook voor kiezen.. Ghair inshAllaah!! Ieder zijn keuze maar doe het dan wel met verdoving vind ik!

29-09-2011, 11:05
ik zou ook voor verdoving kiezen. hij doet het verder best netjes . Veel beter dan de chirurgen in Nederland doen.

29-09-2011, 19:56
Wtf meenjedeess kankeer eeh wolaah wesh zijn ze gestoord ofsoo
kkmongolen 3ewed.
Dt doe je toch niet en al helemaaal niet bij een kind van 5 jaar.
Wlaah baaz voor jou zus de man