Bekijk volle/desktop versie : Watch and guard me always...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-09-2011, 21:32

Citaat:
[video=youtube;MyPiBLbXJBE]http://www.youtube.com/watch?v=MyPiBLbXJBE&feature=related[/video]
If I cry because of you, hug me tightly.
That's the moment I sincerely wish for.

27-09-2011, 21:52


xHugs you tightlyx

27-09-2011, 21:56
Ik durf het niet te beluisteren . Lijkt me een veels te vrolijk nummertje.

27-09-2011, 22:06

Citaat door crazy_lina:
xHugs you tightlyx


Je hebt me niet laten huilen :P maar een knuffel is altijd welkom

Citaat door TIYW:
Ik durf het niet te beluisteren . Lijkt me een veels te vrolijk nummertje.
Luister gewoon, 't is mooi hoort bij zo'n serie en vond 'm wel schattig. Playful kiss heet die:



Verhaallijn was wel 10x niks. Maar goed.

p.s.: waarom ben je weg na vrijdag?

27-09-2011, 22:19



Citaat door Rei7aan:

Luister gewoon, 't is mooi hoort bij zo'n serie en vond 'm wel schattig. Playful kiss heet die:



Verhaallijn was wel 10x niks. Maar goed.

p.s.: waarom ben je weg na vrijdag?
Hahah omdat het in een andere taal is, heeft het wel wat vind ik . Niet zo 'klef'/slijmerig enz..

Ghehe, die gaan we dan niet samen kijken .

Dit is tijdverspilling en ik heb belangrijkere dingen te doen.. Jij bent pas weer gekomen he?

27-09-2011, 22:42

Citaat door TIYW:
Hahah omdat het in een andere taal is, heeft het wel wat vind ik . Niet zo 'klef'/slijmerig enz..

Ghehe, die gaan we dan niet samen kijken .

Dit is tijdverspilling en ik heb belangrijkere dingen te doen.. Jij bent pas weer gekomen he?
Het is wel leuk, hè?

Nee daarvoor was hij niet goed genoeg vond ik. We gingen toch een film kijken? :P

Dat weet ik, dat heb ik zelf ook vaak gedacht, maar hier ben ik nog steeds. Ik zit hier vast met een onzichtbare ketting

27-09-2011, 22:48

Citaat door Rei7aan:
Het is wel leuk, hè?

Nee daarvoor was hij niet goed genoeg vond ik. We gingen toch een film kijken? :P

Dat weet ik, dat heb ik zelf ook vaak gedacht, maar hier ben ik nog steeds. Ik zit hier vast met een onzichtbare ketting
Haha ik ga hem denk ik voor de lol op mn tel zetten .

Yep, maar geen bridesmaid he!

Op zich is het best makkelijk om hier niet op te komen hoor. Kijk alleen maar naar welke onderwerpen er gestart hierzo . Maar als het zo moeilijk is voor je.. ik heb laatst iets interessant gelezen haha. Je moet je wachtwoord veranderen in iets dat je niet kunt onthouden en dan kun je er niet meer op .

27-09-2011, 22:50

Citaat door TIYW:
Haha ik ga hem denk ik voor de lol op mn tel zetten .

Yep, maar geen bridesmaid he!

Op zich is het best makkelijk om hier niet op te komen hoor. Kijk alleen maar naar welke onderwerpen er gestart hierzo . Maar als het zo moeilijk is voor je.. ik heb laatst iets interessant gelezen haha. Je moet je wachtwoord veranderen in iets dat je niet kunt onthouden en dan kun je er niet meer op .
Hehe, dat mag je

Waarom niet?

Haha, een klein percentage is wel leuk om te lezen/volgen. Dat met het wachtwoord veranderen lijkt me niet slim, je kunt toch zo weer een nieuwe account aanmaken?

27-09-2011, 22:54

Citaat door Rei7aan:
Hehe, dat mag je

Waarom niet?

Haha, een klein percentage is wel leuk om te lezen/volgen. Dat met het wachtwoord veranderen lijkt me niet slim, je kunt toch zo weer een nieuwe account aanmaken?
Mag dat zomaar? Ps: wat is je afkomst eigenlijk.. Nu ik twee keer heb gelezen dat je niet Marokkaans bent, ben ik een beetje nieuwsgierig geworden .

Lijkt me te veel drama in een film . Wil je die echt kijken?

Ja.. maar we gaan er dan vanuit dat je daar veels te lui voor bent .

27-09-2011, 22:57

Citaat door TIYW:
Mag dat zomaar? Ps: wat is je afkomst eigenlijk.. Nu ik twee keer heb gelezen dat je niet Marokkaans bent, ben ik een beetje nieuwsgierig geworden .

Lijkt me te veel drama in een film . Wil je die echt kijken?

Ja.. maar we gaan er dan vanuit dat je daar veels te lui voor bent .
Je mag me bijna alles van het hemd vragen, maar m'n afkomst liever niet. Ik denk dat mensen me dan gaan herkennen, veel van m'n soort lopen hier niet rond.

M'n broer zei dat die goed was en een chickflick ben ik wel altijd in voor

Nou...

27-09-2011, 22:59
Dan zou ik op dit moment doodgeknuffeld moeten worden. -__-

27-09-2011, 22:59

Citaat door Rei7aan:
Je mag me bijna alles van het hemd vragen, maar m'n afkomst liever niet. Ik denk dat mensen me dan gaan herkennen, veel van m'n soort lopen hier niet rond.

M'n broer zei dat die goed was en een chickflick ben ik wel altijd in voor

Nou...
Ook niet in een groen puntje? I promiss I won't tell anyone..

Haha ok, is goed, dan kijken we dat. Heb je het al op pc?

Nee dus? Zie je.. dat noem je nou mnl verslaafd ahha. Hoe heb je het al die keren volgehouden dat je hier niet op kwam dan?

27-09-2011, 23:00



Citaat door Escapiste:
Dan zou ik op dit moment doodgeknuffeld moeten worden. -__-
Girl, why cry?

xveegt de tranen weg en geeft een stevige knuffel!x

27-09-2011, 23:01
Doe mij maar ruige anime muziek, deze doet pijn in me oren!

27-09-2011, 23:03

Citaat door TIYW:
Ook niet in een groen puntje? I promiss I won't tell anyone..

Haha ok, is goed, dan kijken we dat. Heb je het al op pc?

Nee dus? Zie je.. dat noem je nou mnl verslaafd ahha. Hoe heb je het al die keren volgehouden dat je hier niet op kwam dan?


Nee ik heb 'm nog niet gedownload, wellicht dit weekend kijken. Vanavond gaat niet lukken, misschien donderdagavond.

Is me nooit echt gelukt, misschien 1 jaar wel.. maar toen was ik frequente bezoekster aan een andere site die nu helaas niet meer bestaat. Daar waren leuke mensen waar ik ook vriendinnen aan heb overgehouden!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6