Bekijk volle/desktop versie : Intieme vraag (aan de getrouwde dames)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-09-2011, 22:36
Hebben jullie alleen gemeenschap met je man als alles netjes geschoren is daar beneden of doe je het ook als het bv. al 1 cm gegroeid is? Dus dat er stoppels te zien zijn of misschien wel een paar centimeter haargroei.
Ik ga binnenkort trouwen en moet zeggen dat ik het heel lastig vind om het (naast mijn fulltime baan) bij te houden. Dus dat het altijd heel netjes glad is.

26-09-2011, 22:37


Ga lekker harsen ben je 4 weken haar vrij

26-09-2011, 22:40

Citaat door maisa225:
Ga lekker harsen ben je 4 weken haar vrij
Lijkt me zeer pijnlijk. Doe jij het overigens zelf of laat jij het voor je doen?

26-09-2011, 22:42

Citaat door Selimaatje:
Lijkt me zeer pijnlijk. Doe jij het overigens zelf of laat jij het voor je doen?
Nee k laat het bij me doen! moet er niet aan denken om zelf te harsen!

26-09-2011, 22:45



Citaat door maisa225:
Nee k laat het bij me doen! moet er niet aan denken om zelf te harsen!
Het is haram om je vagina aan een andere vrouw te laten zien, tenzij het noodzakelijk is dus bijv je huisarts etc..

26-09-2011, 22:45
Wij hebben altijd sex. of het nu glad is of niet.
Geloof me als je man zin heeft of als jij zin hebt ga je echt niet denken aan of je van beneden glad bent of niet.
Een normale man weet dat daar haar hoort te zitten.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het hier niet over dat je haren daar beneden 5cm zijn.
En als jij je er erg zorgen over maakt.
ik neem aan dat je iedere dag even onder de douche stapt nou dan haal je meteen even scheermesje eroverheen terwijl je conditioner inwerkt. is zo gepiept.

en geen zorgen je man gaat echt niet raar vinden dat je daar haar hebt

26-09-2011, 22:45
fulltime job dus geen tijd voor paar min scheren?

26-09-2011, 22:46

Citaat door maisa225:
Nee k laat het bij me doen! moet er niet aan denken om zelf te harsen!
Ik durf het eigenlijk niet te laten doen.

26-09-2011, 22:48
Geloof mij meid als je de eerste week al een bos haar daar hebt zitten is het ook geen gezicht. Ik zou me dan zo ongemakkelijk voelen en vies. zoals een lid boven me zegt neem aan dat je elke dag gaat douche en scheren is zo gepiept

26-09-2011, 22:48

Citaat door REPUNZEL:
Wij hebben altijd sex. of het nu glad is of niet.
Geloof me als je man zin heeft of als jij zin hebt ga je echt niet denken aan of je van beneden glad bent of niet.
Een normale man weet dat daar haar hoort te zitten.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het hier niet over dat je haren daar beneden 5cm zijn.
En als jij je er erg zorgen over maakt.
ik neem aan dat je iedere dag even onder de douche stapt nou dan haal je meteen even scheermesje eroverheen terwijl je conditioner inwerkt. is zo gepiept.

en geen zorgen je man gaat echt niet raar vinden dat je daar haar hebt
Ben blij om dit te horen.

26-09-2011, 22:49

Citaat door Selimaatje:
Ik durf het eigenlijk niet te laten doen.
wie mooi wilt zijn moet pijn lijden! en zo pijnlijk is het ook weer niet hoor! Ik had het ook veel pijnlijker verwacht. Gewoon een keer uitproberen

26-09-2011, 22:49

Citaat door Sharia:
fulltime job dus geen tijd voor paar min scheren?
Als ik het doe, dan wil ik het echt heel netjes glad hebben dus geen enkele stoppel. En ook die haartjes die een beetje daarbinnen zitten enzo. Daar ben ik echt veel meer dan een paar minuten tijd aan kwijt.

26-09-2011, 22:51



Citaat door maisa225:
wie mooi wilt zijn moet pijn lijden! en zo pijnlijk is het ook weer niet hoor! Ik had het ook veel pijnlijker verwacht. Gewoon een keer uitproberen
Ik bedoel zegmaar meer uit schaamte. Volgens mij is het ook niet toegestaan.

26-09-2011, 22:51
Maar met scheren is het lastig om bij te houden, want het ziet er dan gewoon lelijk uit hoor. Je krijgt er alleen maar pukkeltjes van bah. Beter harsen hoor.

26-09-2011, 22:53

Citaat door Rifster:
Gaat het niet prikken dan? B7al stekelvarken of zo


Je bent grappig. Maak je niet druk. Dit hoort er allemaal bij, en anders moet je harsen overwegen. Heb het 1 keer gedaan.Nooit meer!!! Heb zoiezo een lage pijngrens.

Ben je bang dat je zijn lala prikt hahahahah walah jij bent grappig!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6