Bekijk volle/desktop versie : over een half uurtje ga ik naar de sportschool



26-09-2011, 17:46
Waar hij traint Een leuke jongen die ik een maand geleden heb ontmoet. in de gym. We zouden vandaag samen cardio doen, ik ben zo nerveus ! Wat is een leuk sportoutfitje om aan te doen?

26-09-2011, 17:51


zoiets.






.

26-09-2011, 17:54

Citaat door James_S:
zoiets.






.
Nee man Wat die vrouw doet is heel slecht, sporten zonder sport bh. Dat maakt spieren stuk van je borsten en krijg je hang borsten Nog meer suggesties??

26-09-2011, 17:56
Ik ga ook over een kwartier naar de sportschool. Voor het eerst weer sinds juni. :/

26-09-2011, 17:59



Citaat door Gezeur:
Ik ga ook over een kwartier naar de sportschool. Voor het eerst weer sinds juni. :/
Zo, dat werd wel tijd dan

Het regent wel, weerhoudt dat je er niet van ?

26-09-2011, 18:01
Nee, de auto houdt me droog.


Ik moet wel zeggen dat ik het echt moeilijk vind om weer te beginnen.

26-09-2011, 18:03

Citaat door Gezeur:
Nee, de auto houdt me droog.


Ik moet wel zeggen dat ik het echt moeilijk vindt om weer te beginnen.
Same here

Pfff, ik moet er echt terug in komen.

26-09-2011, 18:03

Citaat door Gezeur:
Nee, de auto houdt me droog.


Ik moet wel zeggen dat ik het echt moeilijk vindt om weer te beginnen.
ah luxe hoor. Eigenlijk moet je erheen lopen of fietsen ! Warming up !!!

Ik weet het, t begin is supe rmoeilijk !! Al ik lange tijd stop ga ik echt met een stenen maag naar die sportschool. Maar na 1 keertje sporten vind je t weer zo lekker dat je denkt, was ik maar eerder begonnen ! En dan pak je t weer op en vind je t zonde om niet te gaan. Ik ga dan ook automatisch op mn eten letten omat ik het anders zonde vin van die uur dat ik zat te sporten

doen jullie vrij trainen of van die lessen?

26-09-2011, 18:05

Citaat door mysteriouszlayd:
Nee man Wat die vrouw doet is heel slecht, sporten zonder sport bh. Dat maakt spieren stuk van je borsten en krijg je hang borsten Nog meer suggesties??
ik vind het juist gezellig zo.
en het stimuleert mij ieder weekend om rondjes te rennen rond het zuiderpark.

je kan ook in je joggingpak gaan.

26-09-2011, 18:08

Citaat door mysteriouszlayd:
ah luxe hoor. Eigenlijk moet je erheen lopen of fietsen ! Warming up !!!

Ik weet het, t begin is supe rmoeilijk !! Al ik lange tijd stop ga ik echt met een stenen maag naar die sportschool. Maar na 1 keertje sporten vind je t weer zo lekker dat je denkt, was ik maar eerder begonnen ! En dan pak je t weer op en vind je t zonde om niet te gaan. Ik ga dan ook automatisch op mn eten letten omat ik het anders zonde vin van die uur dat ik zat te sporten

doen jullie vrij trainen of van die lessen?
In de zomer fiets/loop ik altijd. Herfst/winter vind ik de auto prettiger.


True! Het mag allemaal weer wat strakker en mijn conditie is ook niet meer wat het was.


Ik doe spinninglessen, shbam, bbb en cardio. En jij?

26-09-2011, 18:09

Citaat door James_S:
ik vind het juist gezellig zo.
en het stimuleert mij ieder weekend om rondjes te rennen rond het zuiderpark.

je kan ook in je joggingpak gaan.
ja voor mannen is het wel gezellig ja da geloof ik graag

Ik heb nog nooit buiten gejogd. Lijkt me zo ongemakkelijk, hijgend en puffend op straat rennen terwijl mensen je aanstaren.

ik trek gewoon me joggingbroek en shirt van mn broertje aan. Als hij me dan nog sexy vbind dan vind hij me echt leuk !

26-09-2011, 18:12

Citaat door Gezeur:
In de zomer fiets/loop ik altijd. Herfst/winter vind ik de auto prettiger.


True! Het mag allemaal weer wat strakker en mijn conditie is ook niet meer wat het was.


Ik doe spinninglessen, shbam, bbb en cardio. En jij?
ook cardio, bbb en power shape !

Good luck en vanaf vandaag vaker gaan he. Kga ff kijken of mn vriendin meegaat, want die belt nu al een maand achter elkaar af als we gaan sporten. GRrrrrrr