Bekijk volle/desktop versie : Help ik ben schoenenverslaafd!!



26-09-2011, 16:25
Mn schoenenverslaving begint nu ernstige vormen aan te nemen. In het begin werd ik gewoon "de onschuldige schoenengek" genoemd. Ik moest hoe dan ook elke maand minimaal 3/4 paar schoenen kopen. Sneakers, laarzen, enkellaarsjes, pumps, sandalen, sleehakken noem maar op. Ik moest gewoon elke soort schoen in alle kleuren en geuren hebben. Maar het was te doen, het was nog niet zo erg dat ik er door in de geldproblemen kwam of ik geld moest lenen. Inmiddels heb ik de fase van schoenen verslaafd bereikt. Elke dag zoek ik weer een excuus om schoenen te kopen, als ik down ben als ik blij ben als ik wat te vieren heb, mohiem, mn kasten raken overvol en er is niet eens plek meer voor de berg schoenen die ik heb. Ik heb zelfs een vakantie naar de fiji eilanden gecanceld, omdat ik liever enkele nieuwe schoenen wilde. Hoe kom ik van deze verslaving af ? Ik kan er niet meer tegen, maar elke x als ik besluit om een paar schoenen te laten ligge blijft het de hele week door mn hoofd spoken en koop ik ze eindelijk toch.

Tips ?

26-09-2011, 16:27


ik ook gelukkig heb ik maat 36 dus is het goedkoper maar ik ben echt zwaar verslaafd gaat wel over i guesss

26-09-2011, 16:30
Dont sweat, een meid kan nooit genoeg schoenen hebben

26-09-2011, 16:36
Je kan dat geld beter sadaq.

26-09-2011, 16:38



Citaat door mysteriouszlayd:
Mn schoenenverslaving begint nu ernstige vormen aan te nemen. In het begin werd ik gewoon "de onschuldige schoenengek" genoemd. Ik moest hoe dan ook elke maand minimaal 3/4 paar schoenen kopen. Sneakers, laarzen, enkellaarsjes, pumps, sandalen, sleehakken noem maar op. Ik moest gewoon elke soort schoen in alle kleuren en geuren hebben. Maar het was te doen, het was nog niet zo erg dat ik er door in de geldproblemen kwam of ik geld moest lenen. Inmiddels heb ik de fase van schoenen verslaafd bereikt. Elke dag zoek ik weer een excuus om schoenen te kopen, als ik down ben als ik blij ben als ik wat te vieren heb, mohiem, mn kasten raken overvol en er is niet eens plek meer voor de berg schoenen die ik heb. Ik heb zelfs een vakantie naar de fiji eilanden gecanceld, omdat ik liever enkele nieuwe schoenen wilde. Hoe kom ik van deze verslaving af ? Ik kan er niet meer tegen, maar elke x als ik besluit om een paar schoenen te laten ligge blijft het de hele week door mn hoofd spoken en koop ik ze eindelijk toch.

Tips ?
Waarom naar een comedy optreden als je op m.nl ook kunt lachen!

26-09-2011, 16:40
Ooh, dat heet dus een schoenenverslaving?

26-09-2011, 16:45

Citaat door Destralende:
ik ook gelukkig heb ik maat 36 dus is het goedkoper maar ik ben echt zwaar verslaafd gaat wel over i guesss
ow ja da scheelt inderdaad. Had ik ook maar kleine voetjes, ik heb 38

26-09-2011, 16:46

Citaat door PareltJe_Nr1:
Dont sweat, een meid kan nooit genoeg schoenen hebben
Daar heb je gelijk in haha ! Het erge is wel dat ik veel schoenen niet draag omdat ik ze daarna niet zo interessant meer vind

26-09-2011, 16:46

Citaat door Carlito:
Waarom naar een comedy optreden als je op m.nl ook kunt lachen!
waarom v ind je dat grappig ? Ik meen het, ik cancel zovaak uitstapjes omdat ik liever schoenen koop

26-09-2011, 16:58
1voordeel als je ooit gaat trouwen, en je man gooit jou buiten,
dan kan je een hutje bouwen met die berg schoenen van jou

26-09-2011, 17:06
Je stelt je gewoon aan. Jij hebt een enkeltje Libie nodig. Gaan we zien of je het nog over schoenen hebt.