Bekijk volle/desktop versie : TIPS om je Verloofde te verassen!!



Pagina's : [1] 2

26-09-2011, 12:00
Meiden.

Ik zelf kom uit een boerendorpje, dus leuke plaatsen in de randstad ken ik niet. Wie wil mij een handje helpen???


ALLE TIPS ZIJN WELKOM!!!


ALVAST BEDANKT!!!

26-09-2011, 12:52


http://www.cadeauvoorhem.net/

26-09-2011, 12:56
waarom moet je je verloofde verassen?
hij is niet je man dus het is ook niet hallal. je haalt alleen maar narigheid over je heen door te daten.

26-09-2011, 13:26
Omdat we die dag getrouwd zijn! Dus wil ik samen iets leuks gaan doen. Heb je tips?

Citaat door Maintenant:
waarom moet je je verloofde verassen?
hij is niet je man dus het is ook niet hallal. je haalt alleen maar narigheid over je heen door te daten.

26-09-2011, 14:46


Upppp

Doe avontuurlijke dingen. Zijn jullie beetje daredevilss?

26-09-2011, 14:46
Salam is het iemand die actief is?

dan zou je een vliegles kunnen boeken en zeg rijd naar de luchthaven (rotterdam)

en dan denkt hij wat....? op reis?? parachutespringen??

haha en dan mag hij uiteindelijk naast een piloot interessante info krijgen en zelf vliegen

mijn man was er heel blij mee maar ja verschilt per persoon denk ik

jij mag dan achterin het vliegtuigje


ps: Mabrouk en een gezegend huwelijk incha Allah

26-09-2011, 16:16
Bedankt voor jullie reacties!!

Wij kennen elkaar overigens nog niet zo lang, dus weet eigelijk nog niet zo goed waar die van houdt... Zijn er nog andere iedeeen???

26-09-2011, 16:20

Citaat door Gelukkig18:
Meiden.

Ik zelf kom uit een boerendorpje, dus leuke plaatsen in de randstad ken ik niet. Wie wil mij een handje helpen???


ALLE TIPS ZIJN WELKOM!!!


ALVAST BEDANKT!!!
Hangt er vanaf wat voor types jullie zijn en waar jullie van houden.
Ik zou zelf niet zo gauw voor een etentje gaan ofzo...eerder naar een comedy show en daarna uit eten op een rondvaartboot ofzo..
Of samen naar een lezing gaan waar het huwelijk centraal staat..Schrijf hetgeen wat je voor hem voelt en wat je droom is samen met hem en lijst het mooi in...Love has no limit..

26-09-2011, 16:36
Aangezien je nog niet weet wat hij wel of niet leuk vind kan je het gewoon simpel houden. Vraag hem om jou op te halen. Bereid wat lekkers voor en ga samen in een mooie park picknicken.

26-09-2011, 16:44

Citaat door Naila_taha:
Aangezien je nog niet weet wat hij wel of niet leuk vind kan je het gewoon simpel houden. Vraag hem om jou op te halen. Bereid wat lekkers voor en ga samen in een mooie park picknicken.
Meid bedankt voor je reactie!!

Wij gaan die dag om 10 uur trouwen voor de nlwet, we zijn dan al saampjes,

Wij kennen elkaar nog niet zo lang (verstandhuwlijk) ik weet ook niet waar hij echt van houdt.
Ik wil nu eigen initiatief nemen door wat leuks/spannends te gaan doen, om naar elkaar toe te groeien.. Ik heb hiervoor geen relaties gehad en kom uit een boerendorpje, dus blijft het voor mij moeilijk om iets te bedenken.

Heb jullie misschien nog andere iedeeen?? Mag ook gewoon iets simpels zijn, gewoon een leuke activiteit om samen lol te hebben.

26-09-2011, 17:05
Lekker gaan wokken en hem dan verrassen met een cadeautje. (Cadeautjes geven hoeft niet altijd eerst van een man te komen). Tijdens het eten kan je elkaar ook beter leren kennen....

27-09-2011, 10:05

Citaat door azhar1982:
lekker gaan wokken en hem dan verrassen met een cadeautje. (cadeautjes geven hoeft niet altijd eerst van een man te komen). Tijdens het eten kan je elkaar ook beter leren kennen....
up!

27-09-2011, 10:30


Hmm, gezien jullie elkaar nog niet zo goed kennen lijkt het mij verstandig om iets simpel te doen ipv avontuurlijk. In Amsterdam kun je bijvoorbeeld heel lekker eten en daarna een boottochtje langs die grachten doen. Kies in ieder geval iets uit waar je rustig kunt kletsen enzo. Ik vind dit trouwens echt schattig haha, Allahi kamel bighayr!

27-09-2011, 14:05

Citaat door Escapiste:
Hmm, gezien jullie elkaar nog niet zo goed kennen lijkt het mij verstandig om iets simpel te doen ipv avontuurlijk. In Amsterdam kun je bijvoorbeeld heel lekker eten en daarna een boottochtje langs die grachten doen. Kies in ieder geval iets uit waar je rustig kunt kletsen enzo. Ik vind dit trouwens echt schattig haha, Allahi kamel bighayr!
Wij zijn rond 11 uur saampjes, omdan te gaan eten vindt ik te vroeg. Nog andere ideeen? Ik denk eraan om te gaan schaatsen, en na het schaatsen te gaan wokken of ergens te gaan eten?

Weet iemand waar ik kan schaatsen???? Welke stad?

27-09-2011, 14:12

Citaat door Gelukkig18:
Meid bedankt voor je reactie!!

Wij gaan die dag om 10 uur trouwen voor de nlwet, we zijn dan al saampjes,

Wij kennen elkaar nog niet zo lang (verstandhuwlijk) ik weet ook niet waar hij echt van houdt.
Ik wil nu eigen initiatief nemen door wat leuks/spannends te gaan doen, om naar elkaar toe te groeien.. Ik heb hiervoor geen relaties gehad en kom uit een boerendorpje, dus blijft het voor mij moeilijk om iets te bedenken.

Heb jullie misschien nog andere iedeeen?? Mag ook gewoon iets simpels zijn, gewoon een leuke activiteit om samen lol te hebben.
je bent dan pas 1 uurtje getrouwd, je kent hem nauwelijks, en meteen wil je het lieve meisje gaan uithangen, en het initiatief nemen om hem plezier te doen enzo
och meid, je gooit zo gigantisch je eigen glazen in.


pfffffffffff echt jonge, meiden van tegenwoordig!! oefffffffffffffffffffffffffffff

Pagina's : [1] 2