Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die klagen dat ze geen man kunnen vinden waarmee ze kunnen trouwen.



Pagina's : [1] 2 3 4

25-09-2011, 00:26
Die vrouwen zijn gewoon lui om full time te werken en te gierig om alles zelf te betalen. Daarom hebben ze de sterke wens om te willen trouwen met een man die hun kan onderhouden. Allemaal schreeuwen ze dat ze zo graag parttime willen werken - het liefst werken ze helemaal niet - zodat ze zogenaamd voor de kindjes kunnen zorgen. Zogenaamd omdat ze in werkelijkheid te lui zijn om te werken en met hun luie kont thuis willen zitten. De man heeft voor hun de functie van een creditcard: haar onderhouden, kleren voor haar kopen, op reis gaan met haar etc. En wat krijg je er voor terug? Een vrouw die voor de kinderen zorgt. Sorry dames, tegenwoordig is het echt niet zo romatisch. Als je als vrouw zijnde financieel niets te brengen hebt en als je denkt dat je niets hoeft te doen, dan ben je op je 30ste nog steeds vrijgezel. Nou ik zou zeggen, blijf lekker hangen in die illusie. En blijf lekker wachten op die hoogopgeleide man of ondernemer die jou even makkelijk in deze tijd kan onderhouden inclusies jouw dure hobbys en uitgaven. Ik lach die zgn. hoopopgeleide dames echt uit aan de ene kant geemancipeerd maar als ze even tien euro trekken voor een paar drankjes gaan ze kapot van binnen en is de man ineens gierig en geen man. Terwijl donderden euros uitgeven aan gucci laarzen en tassen geen probleem voor hun is. Daarom boeit het me allemaal niet meer. Als een Marokkaanse zegt, ik wil trouwen, dan zegt ze ik wil een man die mij onderhoudt want ben te lui om voor mezelf te zorgen. Ik ga niet mijn centen en moeite aan iemand met zo een houding uitgeven. Daar help ik liever mijn eigen familie mee. Dan maar heel mn leven vrijgezel.

25-09-2011, 00:29


:-0 nee! Niet vrijgezel blijven. Oh mensen wat erg....

25-09-2011, 00:30
Ga gewoon samenwonen met een man, niemand die klaagt, jullie gaan allebei fulltime werken, er zijn geen kinderen waarvoor gezorgd hoeft te worden. Dat is pas toppunt van mannen emancipatie.

25-09-2011, 00:31
Wat klink jij super zielig en onzeker.

25-09-2011, 00:35


Drie reacties van drie vrome Moslimas en alle drie reacties niet inhoudelijk, tja veelzeggend..

25-09-2011, 00:38
Ik ben zeer inhoudelijk, heb een kant en klare oplossing voor de problemen waar je tegenaan loopt. Een man die vindt dat de vrouw ook fulltime hoort te werken hoort gewoon niet bij een vrouw..

25-09-2011, 00:40
Zorg jij voor de kinderen dan kan de vrouw gaan werken. Wel het hele huishouden op je nemen he?
Kijken of je dan nog steeds zo praat. Voltijd werken, huishouden, kinderen opvoeden familie ontvangen en bezoeken. Get real

25-09-2011, 00:56
Welke Marokkaanse vrouw werkt full time, zorgt voor de kids en het huishouden? Hoeveel procent is dat? Niet lullen dus aub.

25-09-2011, 01:10
wat je zegt kopt wel deels ,sommige meiden zijn inderdaad lui en misbruiken de plicht van de man en maskeren hun ware argument.
ik vind dat als je ervoor kiest om thuis te blijven dan moet je naast het huishouden ,ook de administratie op je nemen en
jezelf en de kids onderwijzen in de islam....de tijd die overblijft besteedt je aan werk vanuit huis.niet thuis blijven om series te volgen zoals vele marokkaanse vrouwen doen

25-09-2011, 01:19
haha gierigerd!

25-09-2011, 01:21
Ik doe niet eens moeite je teksten te lezen, ik weet meestal al wat erin staat, Klaag Vaak.

25-09-2011, 01:21
Ik vind dat mannen zelfs niet fulltime zouden moeten werken, laat staaan de vrouwen. Ye gare mentaliteit ye doctrine iieuw!

25-09-2011, 01:49



Citaat door Muhajira:
Ga gewoon samenwonen met een man, niemand die klaagt, jullie gaan allebei fulltime werken, er zijn geen kinderen waarvoor gezorgd hoeft te worden. Dat is pas toppunt van mannen emancipatie.
Vette liefde voor jou

25-09-2011, 02:18
Zo bekrompen,

25-09-2011, 02:34

Citaat door Rebel666:
Die vrouwen zijn gewoon lui om full time te werken en te gierig om alles zelf te betalen. Daarom hebben ze de sterke wens om te willen trouwen met een man die hun kan onderhouden. Allemaal schreeuwen ze dat ze zo graag parttime willen werken - het liefst werken ze helemaal niet - zodat ze zogenaamd voor de kindjes kunnen zorgen. Zogenaamd omdat ze in werkelijkheid te lui zijn om te werken en met hun luie kont thuis willen zitten. De man heeft voor hun de functie van een creditcard: haar onderhouden, kleren voor haar kopen, op reis gaan met haar etc. En wat krijg je er voor terug? Een vrouw die voor de kinderen zorgt. Sorry dames, tegenwoordig is het echt niet zo romatisch. Als je als vrouw zijnde financieel niets te brengen hebt en als je denkt dat je niets hoeft te doen, dan ben je op je 30ste nog steeds vrijgezel. Nou ik zou zeggen, blijf lekker hangen in die illusie. En blijf lekker wachten op die hoogopgeleide man of ondernemer die jou even makkelijk in deze tijd kan onderhouden inclusies jouw dure hobbys en uitgaven. Ik lach die zgn. hoopopgeleide dames echt uit aan de ene kant geemancipeerd maar als ze even tien euro trekken voor een paar drankjes gaan ze kapot van binnen en is de man ineens gierig en geen man. Terwijl donderden euros uitgeven aan gucci laarzen en tassen geen probleem voor hun is. Daarom boeit het me allemaal niet meer. Als een Marokkaanse zegt, ik wil trouwen, dan zegt ze ik wil een man die mij onderhoudt want ben te lui om voor mezelf te zorgen. Ik ga niet mijn centen en moeite aan iemand met zo een houding uitgeven. Daar help ik liever mijn eigen familie mee. Dan maar heel mn leven vrijgezel.
Na 4-5 zinnen van je mooie verhaaltje gelezen te hebben ben ik gestopt. Nee sorry, zo zie ik mijzelf niet. Ik ga dus echt niet thuis zitten en op de kinderen letten. Wanneer ik een pas geboren kind heb oke dat spreekt voor zich ( zwangerschaps verlof ) maar voor altijd thuis zitten en zitten niksen. Totaal niks voor mij ik wil ook mijn inkomen hebben. Samen staan is sterker dan 1.
Maar alsnog zet het mij aan het denken dat wat jij zegt het meestal uit de monden van de heren valt en niet bij de dames?

Pagina's : [1] 2 3 4