Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Yasmin of Diane 35 ????



30-10-2004, 19:54
Salaam alaikom...ik ga inchalah in de zomervakantie trouwen :love2: en ben nu dus aan het informeren welke pil ik het beste kan nemen.Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met deze pillen. Ik doel dan op bijwerkingen als haaruitval,gewichtstoename etc. Ik weet dat dat bij elk persoon verschillend kan zijn maar ben nieuwsgierig naar reacties!!!Fill me in!!! Oja ik hoorde dat de yasmin haaruitval tegen kan gaan?? fabels?? groetjes sabrrrrr

30-10-2004, 20:42


Er zijn wel tien verschillende soorten pillen. Als je naar de huisarts gaat dan kun ja vragen of hij een lichte pil voorschrijft, die schijnen minder bijwerkingen te hebben.

30-10-2004, 21:38
ik heb minerva pil

30-10-2004, 21:40
bevalt die goed?vertel er wat over tnx

31-10-2004, 16:23


Ik heb Diane-35 volgens mijn dokter is die heel licht en geen bijwerkingen ik heb enkel een grotere cupmaat gekregen ........ Is soms handig

31-10-2004, 16:37
ik heb altijd Femodeen gebruikt voor mij was de beste.
succes!

31-12-2004, 01:12
ik ben heel vel bijgekomen van yasmine.
heb toen miliani of zo geprobeerd maar geen effect. Toen heb ik nuvaring gebruikt en daar ben ik heel blij van. ( dat is zo een ring die moet inbrengen en na 21 dagen haal je het weer uit en dan krijg je je maanstonden en en na 1 week steek je gewoon een ander.
Je hoeft je geen zorgen te maken dat je je pil vergeet of zo

31-12-2004, 12:31

Citaat door sabr21:
Salaam alaikom...ik ga inchalah in de zomervakantie trouwen :love2: en ben nu dus aan het informeren welke pil ik het beste kan nemen.Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met deze pillen. Ik doel dan op bijwerkingen als haaruitval,gewichtstoename etc. Ik weet dat dat bij elk persoon verschillend kan zijn maar ben nieuwsgierig naar reacties!!!Fill me in!!! Oja ik hoorde dat de yasmin haaruitval tegen kan gaan?? fabels?? groetjes sabrrrrr
salaam alaikom ik wil even zeggen dat microginon 30 een heel goede pil is.
mijn huisarts heeft het mijn aanbevolen omdat het een lichte pil is en heeft
geen slechte bijwerking ik slik deze pil nu 5 jaar en heb nergens last van
ik hoop je hier mee te hebben geholpen .vraag altijd je huisarts voor advies.

beslama.

31-12-2004, 12:54
Ik slik de Minerva Pil.. Ik heb tot nu toe geen bijwerkingen gehad.. Maar ik ben er maar pas mee begonnen dus het kan nog komen..


.:UcA:.