Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Tmettiegh.. Ik heb dus gister een wortelkanaalbehandeling gehad.



Pagina's : [1] 2 3

24-09-2011, 21:11
En ik heb het limiet ibuprofen en paracetamol per dag bereikt.
Wtf kan ik doen


Gewoon schijt hebben en nog meer ibuprofen nemen?
Of iets anders.

FML

24-09-2011, 21:14


Ik heb 'm vorige week gehad. Ik slikte 2 parcetamols en als de pijn weer terug kwam weer 2 parcetamols.
Pfff, waren erge dagen.

24-09-2011, 21:14
Kijken maar niet reageren. IM DYING EH IGHYER !!

24-09-2011, 21:15
oeiii ..!!! sowh meid ik weet er alles van ik moet toevallig maandag voor een wortelkanaalbehandeling de behandeling zelf doet geen pijn (als het goed verdooft is ) maar de napijn sterkte en neem zeker niet teveel ibuprofen je maag gaat kapot aan die troep

24-09-2011, 21:16



Citaat door DoeMaarNormaal:
Kijken maar niet reageren. IM DYING EH IGHYER !!
shahada opzeggen

24-09-2011, 21:17

Citaat door Chickaas:
Ik heb 'm vorige week gehad. Ik slikte 2 parcetamols en als de pijn weer terug kwam weer 2 parcetamols.
Pfff, waren erge dagen.
Yes, iemand die reageert


Heb vandaag 4 of 6 paracetamols op
En 2 x 600mg ibuprofen.
Maar die shit werkt steeds uit. =/
FML

24-09-2011, 21:19

Citaat door Puur_Natuur:
oeiii ..!!! sowh meid ik weet er alles van ik moet toevallig maandag voor een wortelkanaalbehandeling de behandeling zelf doet geen pijn (als het goed verdooft is ) maar de napijn sterkte en neem zeker niet teveel ibuprofen je maag gaat kapot aan die troep


Damn.. Ik heb een hoge pijngrens. Maar dit slaat toch wel alles
Heb je eerder een wortelkanaalbehandeling gehad?


Citaat door n00B:
shahada opzeggen
If I'm going down, Ill take you with me.

24-09-2011, 21:24
Mattie wat weet jij van wortelkanaalbehandeling even serieus. Omdat er ook een ontsteking inzat konden ze bij mij het niet verdoven. Dat is pas pijn.

24-09-2011, 21:24

Citaat door DoeMaarNormaal:
Yes, iemand die reageert


Heb vandaag 4 of 6 paracetamols op
En 2 x 600mg ibuprofen.
Maar die shit werkt steeds uit. =/
FML
Ik heb geen ibuprofen genomen. Ik nam steeds 2 parcetamols en dan gaan ik gelijk slapen. Zo voel je ook niks van de pijn, tot je wakker wordt..

24-09-2011, 21:25

Citaat door Mouradinho4:
Mattie wat weet jij van wortelkanaalbehandeling even serieus. Omdat er ook een ontsteking inzat konden ze bij mij het niet verdoven. Dat is pas pijn.
Ik had ook een ontsteking, maar toch hadden ze me verdoofd.
Ze hebben je gewoon dik geflasht.

24-09-2011, 21:26
iboprufen is slecht als je daar teveel van neemt beschadigt het je maag

24-09-2011, 21:27

Citaat door Mouradinho4:
Mattie wat weet jij van wortelkanaalbehandeling even serieus. Omdat er ook een ontsteking inzat konden ze bij mij het niet verdoven. Dat is pas pijn.
juiste ..!!! dat heb ik GEHAD toen ze het helemaal hadden opengeboord kwam er alleen maar pus uit ik voelde alles de ontsteking was zo erg dat verdovingen niet meer hielpen kreeg een NOODVULLING en moest het doen met antibiotica en pijnstillers ergste dagen ever ..!!! krijg kippenvel als ik eraan denk

24-09-2011, 21:28


[QUOTE=DoeMaarNormaal;100637983]Damn.. Ik heb een hoge pijngrens. Maar dit slaat toch wel alles
Heb je eerder een wortelkanaalbehandeling gehad?

helaas wel

24-09-2011, 21:28

Citaat door Mouradinho4:
Mattie wat weet jij van wortelkanaalbehandeling even serieus. Omdat er ook een ontsteking inzat konden ze bij mij het niet verdoven. Dat is pas pijn.


Dude, wat doe je stoer?
Zoek maar iemand anders die volgende week met jou meegaat naar Chopinlaan



Citaat door Chickaas:
Ik heb geen ibuprofen genomen. Ik nam steeds 2 parcetamols en dan gaan ik gelijk slapen. Zo voel je ook niks van de pijn, tot je wakker wordt..
Zo kan het ook ja

24-09-2011, 21:35

Citaat door Puur_Natuur:
juiste ..!!! dat heb ik GEHAD toen ze het helemaal hadden opengeboord kwam er alleen maar pus uit ik voelde alles de ontsteking was zo erg dat verdovingen niet meer hielpen kreeg een NOODVULLING en moest het doen met antibiotica en pijnstillers ergste dagen ever ..!!! krijg kippenvel als ik eraan denk


Wajow ergste pijn ooit. Die vrouw die telkens zij het is zo voorbij bleef ze nog een half uur met die zaag ding in me tand heen en weer gaan. Ik kreeg gewoon letterlijk tranen van de pijn, leek net shi Saw film.

Pagina's : [1] 2 3