Bekijk volle/desktop versie : Leiden Part Iii Groenoordhallen (denbosch Was Beter Geweest)



07-01-2003, 10:48

Citaat door m&:
Dames&&&&Heren Ik heb helmaal geen reacties gezien over het Concert te LEIDEN PART III!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.

07-01-2003, 10:49


gaaaaa naaar club daaaar zie je reactie

07-01-2003, 11:42

Citaat:
Origineel gepost door m&l mourad
Dames&&&&Heren Ik heb helmaal geen reacties gezien over het Concert te LEIDEN PART III!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ewa Mouradje, blijkbaar vonden ze het niet zo leuk.
Kijk als het nu gewoon in Den Bosch was gehouden, was het een ander verhaal

07-01-2003, 14:33
Er is nog een ander gedeelte van Yasmina die: CLUBS heet Daar staat van alles over muziek en feesten enzo

daar staat het vol met reacties

07-01-2003, 14:35


Misschien komt dat omdat het HARAM party's zijn. En mensen of daar niet naar toegaan en als men er wel naartoe gaat niet over durft uit te komen.

07-01-2003, 14:36

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Misschien komt dat omdat het HARAM party's zijn. En mensen of daar niet naar toegaan en als men er wel naartoe gaat niet over durft uit te komen.
baaz 3lik

07-01-2003, 14:37
er waren zeker 1000 marokkaantjes aanwezig en je gaat me niet zeggen dat er geen yasmina-leden tussen zaten ik was er zelf ook (ik weet dat het haram is)

07-01-2003, 14:37

Citaat:
Origineel gepost door oujdiameghrabia
baaz 3lik
Ook bedankt voor je lange en slimme reactie.

En ohjaa.. ik ga niet zeggen dat je er niet naartoe moet gaan. Dat interesseert me geen f likker of je er wel of niet naartoe ga.

07-01-2003, 14:42
wat mij verbaast is dat mensen wel weten dat sommige dingen haram zijn maar ze doen het toch
zijn ze dan niet bang van jahanam of willen ze later naar lhedaj gaan hoe denken ze eigenlijk er over

07-01-2003, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door oujdiameghrabia
wat mij verbaast is dat mensen wel weten dat sommige dingen haram zijn maar ze doen het toch
zijn ze dan niet bang van jahanam of willen ze later naar lhedaj gaan hoe denken ze eigenlijk er over
Ok nu snap ik het niet... wat bedoelde je met Bazz 3lik?

07-01-2003, 17:47
Ewa ik ben er naartoe geweest en ik kom er voor uit.. ze3ma mensen durven het niet te zeggen. Kijk bij clubs dan weet je hoeveel mensen er WEL voor uit komen

08-01-2003, 20:40

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Ok nu snap ik het niet... wat bedoelde je met Bazz 3lik?
ja hebt me verkerd begrepen
ik bedoelde ze3ma goed van je en ja het heeft eigenlijk meer btekenissen
sorry
beslama

18-10-2006, 17:56


Halo0o0W Mensen:[/SIZE][/FONT]



Operation Confidence organiseert namens het Ramadan Festival een RamdanFeest[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic]Op Het Vlietlandland College te Leiden! [/FONT][/SIZE]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=3][/SIZE][/FONT]

[CENTER][SIZE=3][FONT=Century Gothic][/FONT][/SIZE]


[SIZE=3][FONT=Century Gothic]Al dat geld gaat naar een goed doel: naar een weeshuis in Marokko [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic]Meld je dus aan bij het volgende adres Je kan je ook eventueel aanmelden via een PM; Operation_confidence@hotmail.com [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic]laat de volgende gegevens achter: [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic]- Je naam, [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic]- Ahternaam, [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic]- Hoeveel mensen je meeneemt, [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Century Gothic]- En of je meedoet met het debat..[/FONT][/SIZE][/CENTER]

[CENTER][SIZE=3][FONT=Century Gothic][/FONT][/SIZE]



[SIZE=3][FONT=Century Gothic]Voor meer Info stuur een mail naar de bovengenoemde adres of PM mij.[/CENTER]