Bekijk volle/desktop versie : wie weet of fase a jaar contract......

30-10-2004, 17:28
van de uitzendbureau een geldige contract is om aanvraag te doen voor je partner uit het buitenland(marokko)...ik hoop wat van jullie te horen..ik heb al een keer zo ene topic geopent maar kwam er nie echt ver mee waren veel meningsverschillen...dusss wat i nu hoop is dat er iemand die er veel verstand van heeft zal reageren

30-10-2004, 21:04

ewa salam is er echt niemad die hier verstand van heeft

30-11-2004, 15:51
als het een jaarcontact bereft dan is dat mogelijk. denk het inkomen moet ongeveer 1300,- zijn

30-11-2004, 22:39
ik krijg verkeerde aantwoorden want dat is mijn vraag niet het gaat me om de FASE A contract....als ik daar eens antw op kan krijgen dan zal ik blij zijn..alvast chokran allemaal

01-12-2004, 09:40

wat is fase a dan als het een 1 jaar contract betreft dan is dat toerijkend

01-12-2004, 11:26
dag chelha,

helaas moet ik je teleurstellen... als je in fase a zit van het uitzendwezen betekent dit dat je 78 weken moet doorlopen totdat je een werkelijk contract krijgt aangeboden. met andere woorden fase a stelt nix voor... fase a betekent alleen dat je pensioen obouwt verder is het geen geldig contract helaas dus je kan je man niet binnen halen. ik adviseer je om de cao van het uitzendwezen te lezen of anders aan het uitzendbureau te vragen hoe doe fasen in elkaar zitten.l

groetjes
Houyam

01-12-2004, 12:26
he ik zal mijn zwager effe vragen die is advocaat in vreemdelingen wet, maar nu voor zaken naar turkije is maandag weer aanwezig dan hoor je het wel oke.

01-12-2004, 12:56
Met een fase A contract kun je wel een aanvraag doen, maar dan moet je wel een arbeidsverleden van 3 hebben gehad voor de datum van je aanvraag

En natuurlijk aan alle andere eisen voldoen die de IND van je vraagt.

30-04-2005, 14:29
bedankt voor jullie reacties leden......ik krijg inshallah eind mei een contract fase b en dat is een deticheringscontract en daar heb ik meer aan inshallah......tog??????