Bekijk volle/desktop versie : Jullie mening



Pagina's : [1] 2 3

23-09-2011, 21:52
Een praktiserende man die niet vriendelijk is tegenover zijn vrouw en haar afkraakt als ze iets niet weet en eerst verwacht dat zijn vrouw haar best doet om haar man te gehoorzamen en dan pas dat hij zijn liefde voor haar laat zien. Zouden jullie dit pikken? Welke dame zou sbar kunnen hebben met zo'n man en wie weer niet?

Dit gaat niet over mij

23-09-2011, 21:57



Citaat door nador_mocrolady:
Een man die niet vriendelijk is en haar afkraakt als ze iets niet weet tegenover zijn vrouw en eerst verwacht dat zijn vrouw haar best doet om haar man te gehoorzamen en dan pas dat hij zijn liefde voor haar laat zien. Zouden jullie dit pikken? Welke dame zou sbar kunnen hebben met zo'n man en wie weer niet?

Dit gaat niet over mij
Sorry ik begrijp je niet. Misschien wil je het nog een keer uitleggen?

23-09-2011, 22:00

Citaat door nador_mocrolady:
Een man die niet vriendelijk is en haar afkraakt als ze iets niet weet tegenover zijn vrouw en eerst verwacht dat zijn vrouw haar best doet om haar man te gehoorzamen en dan pas dat hij zijn liefde voor haar laat zien. Zouden jullie dit pikken? Welke dame zou sbar kunnen hebben met zo'n man en wie weer niet?

Dit gaat niet over mij
Smahli ik snap m niet kun je het wat duidelijker uitleggen?

23-09-2011, 22:01

Citaat door amahoela:
Sorry ik begrijp je niet. Misschien wil je het nog een keer uitleggen?
Smahlie, heb het aangepast. Had snel getypt haha

23-09-2011, 22:02



Citaat door amahoela:
Sorry ik begrijp je niet. Misschien wil je het nog een keer uitleggen?
Ik dacht dat ik de enige was en alleen ik het niet begreep

23-09-2011, 22:03

Citaat door nador_mocrolady:
Een praktiserende man die niet vriendelijk is tegenover zijn vrouw en haar afkraakt als ze iets niet weet en eerst verwacht dat zijn vrouw haar best doet om haar man te gehoorzamen en dan pas dat hij zijn liefde voor haar laat zien. Zouden jullie dit pikken? Welke dame zou sbar kunnen hebben met zo'n man en wie weer niet?

Dit gaat niet over mij
Waarom zou een zoiets moeten pikken? Ze kan toch met hem hierover praten?

23-09-2011, 22:04
Sorry dames, het was idd niet te begrijpen. Typte snel en had het niet doorgelezen..

23-09-2011, 22:04

Citaat door nador_mocrolady:
Smahlie, heb het aangepast. Had snel getypt haha
Thanks! Ik begrijp het nu.

23-09-2011, 22:04

Citaat door maaltje:
Ik dacht dat ik de enige was en alleen ik het niet begreep
Ik heb het zelfs 3 keer opnieuw gelezen, haha.

23-09-2011, 22:06

Citaat door amahoela:
Waarom zou een zoiets moeten pikken? Ze kan toch met hem hierover praten?
Hij is iemand die te koppig is met nadruk op de "te" en dus altijd verwacht dat de vrouw moeite moet doen voor de man om zijn liefde te winnen. Dus hem gehoorzamen in alles binnen de grenzen van de islam en niet moet zeuren om dingen zoals samen leuke dingen doen of samen boodschappen doen of whatever. Dus in die zin kan hij en wil hij niet veranderen

23-09-2011, 22:08

Citaat door nador_mocrolady:
Hij is iemand die te koppig is met nadruk op de "te" en dus altijd verwacht dat de vrouw moeite moet doen voor de man om zijn liefde te winnen. Dus hem gehoorzamen in alles binnen de grenzen van de islam en niet moet zeuren om dingen zoals samen leuke dingen doen of samen boodschappen doen of whatever. Dus in die zin kan hij en wil hij niet veranderen
Persoonlijk zou ik niet met zo een iemand kunnen leven. Waarom zou hij alleen verwachtingen mogen hebben t.o.v. zijn vrouw en mag zijn vrouw geen verwachtingen hebben?

23-09-2011, 22:09
Begrijp er geen reet van

23-09-2011, 22:12



Citaat door amahoela:
Persoonlijk zou ik niet met zo een iemand kunnen leven. Waarom zou hij alleen verwachtingen mogen hebben t.o.v. zijn vrouw en mag zijn vrouw geen verwachtingen hebben?
Precies. Ik wist ook niet wat ik moest zeggen tegen dr, daarom wou ik jullie mening hierover weten. Is best wel raar voor een praktiserende man, je zou zeggen dat hij dan juist vriendelijk moet zijn en een succesvolle huwelijk van beide kanten moet komen.

23-09-2011, 22:14

Citaat door MocroGirl00:
absoluut niet als hij werkelijk zo praktiserend is dan zou hij moeten weten dat hij vriendelijk en zachtaardig tegen zijn vrouw moet zijn.. ipv haar de grond in te boren en dat niks goed genoeg is

dit is geen man om mee te leven mijn mening
Ja precies, zo denk ik ook erover. Maar die man is gewoon zo, het zit in zijn bloed dat koppigheid. Zo opgevoed en dat gezien bij zijn ouders. Weet het ook niet

23-09-2011, 22:38
Lijkt me een moeizaam huwelijk

Pagina's : [1] 2 3