Bekijk volle/desktop versie : Iets stiekem doen wat je man niet wil



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

23-09-2011, 10:39
Meiden/vrouwen

Zijn er wel eens dingen waarvan je man liever niet heeft dat je ze doet, maar je doet ze toch stiekem .

Ik ken veel vrouwen die dat doen. Toen ik nog neit getrouwd was ging ik wel eens wat eten met (getrouwde) vriendinnen. Als hun man dan belde gingen ze buiten staan en zeiden ze dat ze aan het winkelen waren met hun moeder ofzo...

Maar nu zit het zo. Ik woon op een uur rijden van mn ouders. Mn vriendin is jarig en viert het morgen,. Ze woont bij mn ouders in de buurt. Het zijn alleen maar meiden en haar moeder. Ze heeft geen broers en haar pa zit in marokko. Ze heeft me uitgenodigd. Ik vroeg mn man of hij het goed vond als ik zou gaan, omdat ik morgen toch bij mn ma op bezoek ben.
Hij wil het niet, ook niet nadat ik heb aangegeven dat er geen mannen zouden zijn. Ik ben 4.5 jaar getrouwd en nooit heeft hij het goed gevonden als ik iets met mn vriendinnen wilde doen. Heb ze ook maar misschien 6 keer gezien sinds ik getrouwd ben Vriendinnen die hier bij mij in de buurt wonen vind hij neit erg, waarom hun dan wel.
Nou wil ik eigenlijk gewoon stiekem gaan. Maar heb nog nooit iets gedaan als hij het er niet mee eens was.

Ik ken mezelf, dan ben ik bang dat hij er achter komt en kan ik niet genieten van het "feestje" en mn vriendinnen.

Wie heeft er ook zo een irritante man. Hij heeft zelf wel vrienden waar hij mee weggaat en thuiszit.

Doen jullie wel eens iets stiekem??? Want ik denk echt dat ik gewoon ga.

23-09-2011, 10:41


Ja en ik weet dat een vrouw gehoorzaam moet zijn. Dat ben ik meestal wel, want ik doe niks als hij het er niet mee eens is. Als ik naar mn zussen ga of met mn ma iets leuks ga doen zegt hij weer niks. Dan is hij wel makkelijk. Maar eht lijkt als of alle getrouwde vrouwen die ik ken gewoon vriendinnen hebben en hun leven leiden zoals ze dat voor de bruiloft ook deden.

23-09-2011, 10:44
Ja ik zou niet gaan. Als hij het echt niet wilt dan houd het op. Maar stiekem gaan, never. Dat is echt kinderachtig.

23-09-2011, 10:45
Waarom mag je wel met die vriendinnen in de buurt omgaan en niet met die in je ouwe woonplaats?

23-09-2011, 10:45


Nooit iets stiekem doen. Jullie zijn toch geen kinderen? Dit soort afspraken hadden jullie voor jullie huwelijk moeten bespreken en het is wel raar dat je man het niet goed vindt maar goed of je hebt schijt aan je man en zegt dat je gaat er je krijgt bonje met hem of je blijft lekker thuis met je man. Stiekem gedoe in je huwelijk is just not done!

23-09-2011, 10:47
I want to break freee ♫♫

23-09-2011, 10:47
Misschien ligt het aan die vriendinnen? Zijn het vriendinnen waar een getrouwde vrouw mee om kan gaan?
Ik zou zeker niet stiekem gaan, een vrouw mag andermans huis niet binnen zonder toestemming van haar man. sowieso is het haraam om verjaardagen te vieren, om daarvoor nu jouw man te misleiden...

23-09-2011, 10:48
Nee sorry..niks stiekem, dat is zo kinderachtig!
Of ik meld hem dat hij geen redenen heeft om dit te weigeren en dat ik dus WEL ga, of ik ga NIET.

Ik vind t trouwens echt onzin dat hij jou dit verbiedt, maar goed dat is een ander punt.

23-09-2011, 10:50

Citaat door Mimietjeuh:
Misschien ligt het aan die vriendinnen? Zijn het vriendinnen waar een getrouwde vrouw mee om kan gaan?
Ik zou zeker niet stiekem gaan, een vrouw mag andermans huis niet binnen zonder toestemming van haar man. sowieso is het haraam om verjaardagen te vieren, om daarvoor nu jouw man te misleiden...
Dat sowieso van verjaardagen.

Ik zie veel mannen doen alsof de vriendinnen in het begin geen probleem zijn. Zodra ze getrouwd zijn gaan ze eisen dat ze die vriendinnen niet meer mogen zien.
Waarom? Omdat die vriendinnen hem doen denken aan vroeger, toen hij zjn vrouw leerde kennen etc. Of bang dat de vrouw verkeerde dingen gaat doen met die vriendinnen.

Durf te wedden dat hij nog steeds met zijn oude matties omgaat.

23-09-2011, 10:51
gaat dit om vertrouwen ofso??
waarom wel de vriendinnen by jou in de buurt en niet de oude vriendinne
heeel apart, ik zou aangeven dat ik zou gaan, niet vragen maar aangeven. je weet toch zelf wel het verschil tussen goed en fout??

23-09-2011, 10:52
Zeg dat jouw moeder en zussen ook gaan

Nee, niks stiekem doen. Heb het er gewoon nog een keer met hem over. Wat is zijn reden eigenlijk? Laat hem maar een goede reden geven, vind het zo idioot als een man een vrouw iets verbiedt just because he can

23-09-2011, 10:54

Citaat door riffi112:
gaat dit om vertrouwen ofso??
waarom wel de vriendinnen by jou in de buurt en niet de oude vriendinne
heeel apart, ik zou aangeven dat ik zou gaan, niet vragen maar aangeven. je weet toch zelf wel het verschil tussen goed en fout??
Zo doe ik dat ook. Ik kondig altijd aan of ik vertel het achteraf Maar voor zoiets moet je een man hebben die er geen punt van maakt..

@Wynona:

23-09-2011, 10:56


Hij heeft mn vriendinnen een paar keer gezien. De meiden hier in de buurt kent hij een beetje en weet dat het goede meiden zijn. Maar van hun heeft hij niet echt een beeld. Ik ga sowieso niet om met meiden die roken, drinken of uitgaan. Het is alsof hij me niet vertrouwt.

En je kan makkelijk tegen me zeggen: het is je eigen schuld, had je het maar voor het huwelijk moetsen bespreken. Dat hebben we ook gedaan. Hij zei dat hij het niet erg zou vinden als het 1 keer in de zoveel tijd zou zijn. elke weekend bijvoorbeeld zou hij niet willen hebben. Maar kom op, Na 4 jaar nog steeds zeiken als ik wat met ze wil gaan drinken

Als iedereen zich zou houden aan de beloftes die gedaan zijn voor een huwelijk dan zouden er heeel weinig scheidingen zijn. Vooral de marokkaanse man kan je de hemel beloven en uiteindelijk krijg je de hel.

Ik durf ook niet tegen mn vriendinnen te zeggen dat ik niet mag. Er komen ook een paar vriendinnen die getrouwd/verloofd zijn, en dan ben ik de enige die er niet bij is en een meoilijke vent heeft.

23-09-2011, 10:56
Niet gaan. Zou me er zoiezo niet goed bij voelen als ik stiekem achter zijn rug om dingen zou doen die hij niet wilt. Krijg je alleen bonje van.

23-09-2011, 10:58

Citaat door scorpiongirl:
Zo doe ik dat ook. Ik kondig altijd aan of ik vertel het achteraf Maar voor zoiets moet je een man hebben die er geen punt van maakt..

@Wynona:
ja daarom, aangeven dat je gaat. je weet zelf wel het verschil tussen goed en fout?
dat hoeft me man mij niet uit te leggen.
en die kromme gedachtegang van ja de vriendinnen hier oke maar je oude vriendinnen nee.. denk ik
je vertrouwd me of je vertrouwd me niet

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16