Bekijk volle/desktop versie : Werk Gezocht jurist, secretaresse, belastingmedewerker.... --> SPEEDDATE



22-09-2011, 15:41
Salaam beste mensen,

Ik ben opzoek naar mensen die werkzaam zijn in de sector economie. In het onderwerp heb ik een aantal beroepen opgesomd maar andere mensen die in de sector economie werken mogen ook reageren.

Het gaat om het volgende, ik ben docent op een vmbo- school (omg. Schiedam). Binnenkort organiseren wij voor de
3e klassen een speeddate op school. Wij willen mensen die werkzaam zijn in de verschillende sectoren (zorg en welzijn, techniek en economie) uitnodigen om bij ons op school iets te komen vertellen over het beroep dat zij beoefenen.

Voor de sector economie ben ik nog opzoek naar een aantal mensen uit het bedrijfsleven die ik kan benaderen om mee te doen. Het is de bedoeling dat je dan bij ons op school komt en dat je dan door leerlingen wordt geintervieuwd. Wij doen dit om de leerlingen zo een goed mogelijk beeld te geven van de verschillende beroepen die er zijn in de sector economie, zodat zij een goede vervolgkeuze kunnen maken.

Het gaat om een middagje in november. Lijkt het je leuk pm me voor meer informatie. Ik hoop op veel reacties!!!

Alvast bedankt!!

Gr. Miena