Bekijk volle/desktop versie : Pas Getrouwde Koppels



Pagina's : [1] 2

22-09-2011, 12:30
Die op social media prikborden/krabbels whatever...elkaar berichtjes ze3ma sturen. Of de afwas is gedaan ..dat hij vandaag lekker gekookt heeft ...waarom die nu boven zit ...3ayakkkk.

22-09-2011, 12:41


Hahaha doen ze dat echt. Ben 't nooit tegengekomen

22-09-2011, 12:42

Citaat door Missperfection_:
Hahaha doen ze dat echt. Ben 't nooit tegengekomen
Ja man. Heb er een in me lijst die heel de tijd haar man en andersom berichten stuurt..over dingen dat je denkt..kun je toch ook gwn zeggen. Wrom ze3ma posten? Je krijgt ze steeds te zien in je statusupdates als je zelf inlogt.

22-09-2011, 12:43
Nee, die meen je?! How sad...

22-09-2011, 12:45



Citaat door 3rossaTetouania:
Nee, die meen je?! How sad...
Ja meen het. Of ''Je bent vandaag geslaagd voor de Nasi''. En dan allerlei familieleden reageren. En onzin berichten heen en weer. Vet onzinnig. Praten jullie nu al niet met elkaar ofzo dat de buitenwereld elke scheet wel moet weten. Yes jullie zijn getrouwd..psa7a!

22-09-2011, 12:46
Ooh vreselijk om te lezen of continue posten, hou zoveel van mijn mannetje blablablabla, wordt er kotsmisselijk van !

22-09-2011, 12:49

Citaat door maroc_chica:
Ooh vreselijk om te lezen of continue posten, hou zoveel van mijn mannetje blablablabla, wordt er kotsmisselijk van !
Oh dat vind ik niet eens erg.

Maar echt chatten met elkaar of de zout op is. Vind ik echt m3ayak gewoon. Ben je niks gewend ofzo.

22-09-2011, 12:51
Is gewoon te erg, vooral in de avond. Dan denk ik wtf? Zitten jullie samen op de bank op jullie mobiel op elkaar te reageren...Ik heb dit nooit begrepen.

22-09-2011, 12:51

Citaat door Wynona:
Oh dat vind ik niet eens erg.

Maar echt chatten met elkaar of de zout op is. Vind ik echt m3ayak gewoon. Ben je niks gewend ofzo.
Nou ik irriteer me daar mateloos aan, communcieer met elkaar in real life niet virtueel.

22-09-2011, 12:52
Overdreven!!!! zulke wijven doen dat ze3ma expres voor de buiten wereld..Kan zo niet tegen dat neppe gedoe..

bah!

22-09-2011, 12:53
wat ik niet begrijp is wat je dan doet samen als je thuis bent, als je alles al via social media hebt besproken. Of is dat het voorspel van tegenwoordig:


Hobi ik ben bezig met afwassen.

Ja hobi. Wat goed, moet ik always nog halen.

Nee, hobi. Vandaag ben ik weer schoon.

Oooh wat goed. Tot zo dan liefje.

Okay poeppie. Tot zo.




Dan kom je thuis en dan?????

22-09-2011, 12:53
Ik snap die hele social media hypes niet...waarom moet je daar in hemelsnaam aan beginnen.
Dan heb je dr je hele vriendenkring in zitten, dan wordt je verbonden met die en die via die en die..Enige nut dat het heeft is dat andere dagelijks weten wat je uitspookt, wat je bezighoudt en foto's checken..
Moet je dit allemaal willen?

Dit kan vast aan mij liggen..maar ik het het niet zo op social media..Zoek mensen liever live op.

22-09-2011, 12:58



Citaat door Respectvol_25:
wat ik niet begrijp is wat je dan doet samen als je thuis bent, als je alles al via social media hebt besproken. Of is dat het voorspel van tegenwoordig:


Hobi ik ben bezig met afwassen.

Ja hobi. Wat goed, moet ik always nog halen.

Nee, hobi. Vandaag ben ik weer schoon.

Oooh wat goed. Tot zo dan liefje.

Okay poeppie. Tot zo.




Dan kom je thuis en dan?????
ja snap er ook niks van.

Een post van Ik hou van me man prima. Who cares. Maar zo een hele chat samen over crap dat je gewoon elkaar kan vragen...of crap waarvan ik denk waarom ze3ma opscheppen..dan hebben jij en je man echt een triest huwelijk.

Geen wonder dat veel stelletjes tegenwoordig slecht communiceren men is gewoon virtuele chat gewend.

22-09-2011, 13:13
Neee??

22-09-2011, 13:17
Hahahahahaha, ik vind dat ook zo raar als ik dat zie. Geef mij nou maar de ouderwetse manier, jeezes!!!

Pagina's : [1] 2