Bekijk volle/desktop versie : Rijstsalade



22-09-2011, 00:04
Hallo dames,

Ik wil binnenkort rijstsalades maken voor het besnijdenisfeest van mijn zoontje. Het grootste gedeelte weet ik wel, maar ik moet nog 1 'hoopje' hebben, zeg maar. Maar ben momenteel even inspiratieloos.

Dit is wat ik wel heb:
- rijst met maïs en tonijn
- wortel en selderijslierten
- rode bieten
- blokjes aardappel met ringetjes groene olijven

Heeft iemand foto's en/of ideeën?

Alvast bedank!

22-09-2011, 00:13


wat je in rijst kan doen, Garnaaltjes, Tonijn, Mais, Augurken, erwetjes, Worteltjes, En krabsalade die van de liddel, alles in kleine blokjes snijden, en dan in een figuurtje op een bord zetten, en kan je de bord versieren met hier en daar aardappels, Rode biet in grote blokjes snijden, bonen kan ook, als sier kan je hele advocado gebruiken met erin selderijslierten of fijn gesneden garnaaltjes met Peterselie

22-09-2011, 00:24

Citaat door teker3escht:
wat je in rijst kan doen, Garnaaltjes, Tonijn, Mais, Augurken, erwetjes, Worteltjes, En krabsalade die van de liddel, alles in kleine blokjes snijden, en dan in een figuurtje op een bord zetten, en kan je de bord versieren met hier en daar aardappels, Rode biet in grote blokjes snijden, bonen kan ook, als sier kan je hele advocado gebruiken met erin selderijslierten of fijn gesneden garnaaltjes met Peterselie
Dank je wel, maar het meeste wat jij hierboven noemt heb ik al. Ik zocht eigenlijk nog 1 'hoopje' wat ik rondom de rijst kan doen...

22-09-2011, 06:54
marokkaanse wortelsalade,sperciebonensalade,pastasalade,erwten gemengd met wortelblokjessalade ,komkommer/tomaat salade

22-09-2011, 10:54


komkommer, sperziebonen, wat ik ook veel zie ik pasta

22-09-2011, 16:49
zelfgemaakte tonijnsalade
tonijn uit blik (in water)
mayo
uitje (heel fijn)
elstarappeltje (heel fijn)
peper / zout

alles mengen en klaar

of

komkommerschijfjes in een een dressing

of

seleriesalade (voor op brood toastjes) met surimisticks erdoorheen en suiker.. heerlijk!

23-09-2011, 08:15
pastasalade :
pasta
mais
komkommer
augurk
beetje totmaat
tonijn
bakje American coleslaw
bakje komkommersalade
bakje seleriesalade
beetje zout en azijn,mayo

23-09-2011, 08:19
een hoopje augurken