Bekijk volle/desktop versie : Mag ik jullie iets mee delen?



Pagina's : [1] 2 3

21-09-2011, 18:49
Salam iedereen,

sinds dat ik hier lid ben, was ik nogal heel actief hier op m.nl tot een maand geleden besloot ik om een pauze te doen en een andere site uit proberen. En ging naar onze buren: de fransen...
Om eerlijk te zijn, wij belgen en shab hollanda, hebben ze niet zo graag: we kritikiren hen vaak voor hen gebrek aan de marokkaanse cultuur, weinig kennis van arabisch/amazigh taal, die meisjes daar niet echt goede reputatie, en dat ze verfranst zijn enz...
Dus dacht ik, kga wat gaan lachen met die fransen...

MAAR...

1 maand was ik bijna elke dag actief geweest, en op die 1 maand word er maar 1X slecht gesproken over de marokkaanse vrouw, en toen die jongen begon uit te schelden, word hij opgevreten door andere en sindsdien heb ik hem nooit online gezien, (misschien verbannen, of zelfmoord, allahoe a3lem)...
sommige gaven een opmerking bv over haar/zijn foto maar dit bleef met beleefdheid, ik las soms: ah sorry dat ik dat gezegd heb enz.. (dingen die ik hier niet veel heb gelezen)
mijn opinie over de fransen is totaal omgedraaid, ik heb hen onderschat maar wollah ze zijn echt
natuurlijk zijn er slecht en goei overal, maar dat respect tov onze din, en de meisjes enzo was echt leuk
daardoor was er een aangename sfeer...


De reden dat ik dit met jullie wou meedelen, is omdat de laaste keer dat ik her actief werd, gingen de topics alleen negatief over zowel mar. meisjes als mar. jongens, en toen ik gisteren terug kwam, las ik bijna dezelfde topics... of nee nog erger:ik las zefls een topic over 1 die zegt: ik neem God het kwalijk of zoiets

Deze topic is gewoon bedoeld om te laten beseffen dat we het wel SAMEN KUNNEN, dat we SAMEN MET RESPECT kunnen omgaan,

21-09-2011, 18:52


Met andere woorden. Het is dodelijk saai, die Fransen.

21-09-2011, 18:53
Natuurlijk wordt men boos als we een zuster met een neger ziet, of een broeder met een gawriya, maar spoor elkaar naar het goede, maar wat heeft nu voor nu om een topic te openen met: ik heb vandaag een marokkaanse dit of dat gezien die dit en dat deed.... tazzzz

21-09-2011, 18:54
Franse Marokkanen zijn geweldig. NIet voor niets adviseer ik om vooral uit België, frankrijk en Spanje te importeren. In Nederland heb je alleen uitschot.

21-09-2011, 18:54



Citaat door DEUGNIET:
Met andere woorden. Het is dodelijk saai, die Fransen.
hahaha ik dacht net hetzelfde

21-09-2011, 18:55
maar ik ben hier omdat ik van jullie hou hahah

21-09-2011, 18:55
maar de meisjes hier op m.nl zijn wel OK qua beleefdheid enzo

21-09-2011, 18:56

Citaat door DEUGNIET:
Met andere woorden. Het is dodelijk saai, die Fransen.

dacht ik ook...


met respect met elkaar kunnen lachen is nooit saai lieverd

21-09-2011, 18:57

Citaat door elmaghribia:
hahaha ik dacht net hetzelfde
Blijf daar als die Fransen je bevallen. Hij zegt foto complimenteren. Wij geven kritiek. Is dat niet de bedoeling??

21-09-2011, 18:57
ja ik vind dat als het eropaan komt de meiden elkaar toch steunen hier op m.nl

21-09-2011, 18:59

Citaat door ForEverAlone.be:
Salam iedereen,

sinds dat ik hier lid ben, was ik nogal heel actief hier op m.nl tot een maand geleden besloot ik om een pauze te doen en een andere site uit proberen. En ging naar onze buren: de fransen...
Om eerlijk te zijn, wij belgen en shab hollanda, hebben ze niet zo graag: we kritikiren hen vaak voor hen gebrek aan de marokkaanse cultuur, weinig kennis van arabisch/amazigh taal, die meisjes daar niet echt goede reputatie, en dat ze verfranst zijn enz...
Dus dacht ik, kga wat gaan lachen met die fransen...

MAAR...

1 maand was ik bijna elke dag actief geweest, en op die 1 maand word er maar 1X slecht gesproken over de marokkaanse vrouw, en toen die jongen begon uit te schelden, word hij opgevreten door andere en sindsdien heb ik hem nooit online gezien, (misschien verbannen, of zelfmoord, allahoe a3lem)...
sommige gaven een opmerking bv over haar/zijn foto maar dit bleef met beleefdheid, ik las soms: ah sorry dat ik dat gezegd heb enz.. (dingen die ik hier niet veel heb gelezen)
mijn opinie over de fransen is totaal omgedraaid, ik heb hen onderschat maar wollah ze zijn echt
natuurlijk zijn er slecht en goei overal, maar dat respect tov onze din, en de meisjes enzo was echt leuk
daardoor was er een aangename sfeer...


De reden dat ik dit met jullie wou meedelen, is omdat de laaste keer dat ik her actief werd, gingen de topics alleen negatief over zowel mar. meisjes als mar. jongens, en toen ik gisteren terug kwam, las ik bijna dezelfde topics... of nee nog erger:ik las zefls een topic over 1 die zegt: ik neem God het kwalijk of zoiets

Deze topic is gewoon bedoeld om te laten beseffen dat we het wel SAMEN KUNNEN, dat we SAMEN MET RESPECT kunnen omgaan,
geef respect is krijg respect.
weet je wat het is, je hebt ze er tussen die aardig en lief doen.
maar dat zijn wel hun weer, die je pmen voor een date.
ja weet niet, denk dat ik dan liever die kogels af zie gaan.
dan dat schijnheiligheid.

21-09-2011, 19:00

Citaat door elmaghribia:
ja ik vind dat als het eropaan komt de meiden elkaar toch steunen hier op m.nl

doen ze niet, want ze zijn hier echt wanhopig.

21-09-2011, 19:02



Citaat door ForEverAlone.be:
dacht ik ook...


met respect met elkaar kunnen lachen is nooit saai lieverd
Jij hebt het over respect. Je zegt lieverd. Wat wil je nu bereiken??

21-09-2011, 19:05

Citaat door elmaghribia:
ja ik vind dat als het eropaan komt de meiden elkaar toch steunen hier op m.nl

ja inderdaad, je hebt gelijk



Citaat door tila_marokkina:
geef respect is krijg respect.
weet je wat het is, je hebt ze er tussen die aardig en lief doen.
maar dat zijn wel hun weer, die je pmen voor een date.
ja weet niet, denk dat ik dan liever die kogels af zie gaan.
dan dat schijnheiligheid.

geef respect en krijg respect ==>> zeker

maar toch zijn die negatieve topics aanwezig...
Waarom?

in 1 maand heb ik 1 of 2 prive bericht gekregen... dus respect zonder schijnheilig te zijn kan ook

21-09-2011, 19:07

Citaat door DEUGNIET:
Jij hebt het over respect. Je zegt lieverd. Wat wil je nu bereiken??


ik probeer jou te verleiden...

straks nog een pm van mij

Pagina's : [1] 2 3